adexo3
۱۱۲۷۳۲
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

دو گوشی ارزان و پرقدرت

کمپانی بلو، سری جدید گوشی‌های هوشمند خود موسوم به بلولایف۸ را به قیمت ۱۹۹ دلار در رنگهای نئونی راهی بازار کرد.

خبرآنلاین: کمپانی بلو، سری جدید گوشی‌های هوشمند خود موسوم به بلولایف۸ را به قیمت ۱۹۹ دلار در رنگهای نئونی راهی بازار کرد.

بلولایف یک گوشی سطح متوسط با طراحی زیبا محسوب می شود که با ظرافت ۷.۵ میلیمتری گوشی خوش دستی جلوه می کند. در اینجا شما یک گوشی ۵ اینچی با نمایشگر IPS را دارید که رزولوشنی معادل ۱۰۸۰ در ۷۲۰ پیکسل را داشته و پردازنده ۱.۷ گیگاهرتزی از نوع MediaTek هشت هسته ای MT۶۵۹۲ با گرافیک Mali۴۵۰-MP۴ همراه با ۲ گیگ رم دارد.

دو گوشی ارزان و پرقدرت

حافظه تعریف شده برای این گوشی ۸ گیگ بوده و اسلات برای اضافه کردن حافظه تا ۶۴ گیگ را نیز دارد. دوربین اصلی ۸ مگاپیکسل با فلش ال ای دی است و دوربین جلو نیز ۲ مگاپیکسلی تعریف شده است. ویدئوی گوشی با ۳۰ فریم بر ثانیه به صورت ۱۰۸۰ فایل ها را ذخیره سازی می کند.

دو گوشی ارزان و پرقدرت

بلوتوث، رادیو، وای فای، جی پی اس و میکرو یو اس بی از دیگر امکانات این گوشی ۱۹۹ دلاری است که از سیستم عامل اندروید جلی بین ۴.۲ بهره برده و قابل به روز رسانی به کیت کت است. باطری دستگاه نیز ۲۰۰۰mAh تعریف شده و ابعاد دستگاه نیز ۱۴۵ در ۷۰ در ۷.۵ میلیمتر است.

ویوو آی وی / VIVO IV

اما گوشی بعدی ویوو آی وی است که در ابعاد ۱۴۵ در ۷۰ در ۵.۵ میلیمتر ساخته شده و ۵ اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ با پردازنده ۱.۷ گیگاهرتزی هشت هسته ای MT۶۵۹۲ است و دوربین آن ۱۳ مگاپیکسلی بوده و حافظه داخلی ۱۶ گیگ و رم آن نیز ۲ گیگ تعریف شده است. باطری دستگاه نیز ۲۳۰۰mAh است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج