adexo3
۱۲۲۵۳۰
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

آیا G۳ ال‌جی ضدآب است؟

جی۳ ال‌جی یکی از معدود پرچم‌دارانی است که به‌تازگی معرفی شده و فاقد گواهینامه IP است. این گواهینامه به‌منظور اثبات جلوگیری از ورود گردوغبار و مایعات به داخل دستگاه است که توسط شرکت‌های بزرگ به رسمیت شناخته می‌شود

فارنت: درحالی‌که تولیدکنندگان زیادی به گواهینامه IP برای سبقت گرفتن از رقبا تکیه کرده‌اند و به‌نوعی به آن می‌نازند، ال‌جی نشان داده که یکی از اعضای غیررسمی این کانون است و با زیرکی و بدون داشتن این گواهینامه توانسته قابلیت ضد آب و گردوغبار بودن را در جی۳ پیاده‌سازی کند.

در مراسم رونمایی از جی۳ هم ال‌جی گفت که از گرفتن گواهینامه برای این قابلیت خجالت‌زده شده و این کار را خجالت‌آور می‌داند و دلایل خودش را دارد. ال‌جی به قول خودش لاف زدن را دوست ندارد و این گواهینامه‌ها هم آن‌چنان واضح و کارآمد نیستند. برای مثال اگر با یک گواهینامه که برای ۳۰ دقیقه دوام زیر آب صادر شده، گوشی را ۲۹ دقیقه زیر آب نگه‌داریم و بلافاصله دوباره درون آب قرار دهیم آیا ۳۰ دقیقه دیگر دوام می‌آورد یا واقعاً یک دقیقه دیگر دوام خواهد آورد؟ پس این گواهینامه‌ها مسخره هستند. ازنظر ال‌جی در این گواهینامه‌ها چیزی درباره‌ی فشار آب هم ذکر نشده و طبیعتاً شرایط مختلف تأثیرات مختلفی روی دستگاه خواهد داشت پس نمی‌توان به این استانداردها بسنده کرد.

بااین‌حال نمی‌توان حدس زد که آیا جی۳ می‌تواند مانند این ویدیو در برابر گردوغبار هم دوام بیاور یا خیر اما می‌توان تا حدودی مطمئن بود که اگر جی-۳ شما به‌طور اتفاقی در آب افتاد نباید نگران شوید. صرف‌نظر از این نتایج زیرآب بردن جی۳ کار معقولی نیست و اگر دارنده این گوشی هستید و یا قصد خرید آن را دارید این کار به شما پیشنهاد نمی‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج