۱۲۳۸۳۰۰
۷۵۳
۷۵۳
پ

۱۰ راز خرید سرور اختصاصی ایران

اکثر صاحبان سایت معمولا برای راه اندازی وب سایت خود، میزبانی اشتراکی را انتخاب می کنند، زیرا این گزینه بسیار به صرفه از نظر هزینه می باشد. در ابتدای راه اندازی سایت سرویس های اشتراکی مناسب هستند اما با رشد کسب و کار و زیاد شدن بازدید کنندگان سایت شما به یک سرویس میزبانی اساسی تر که بتواند جوابگوی نیاز کاربران سایت شما باشد نیاز دارید. حتما نام سرور اختصاصی را شنیده اید ، با ما همراه باشید تا در مورد سرور اختصاصی و اینکه چه زمان نیاز به یک سرور اختصاصی دارید توضیحاتی کاربردی در اختیار شما قرار دهیم.

 

سرور اختصاصی چیست؟

سرور‌ها در اصل کامپیوتر‌های بزرگ و همیشه روشنی هستند که در یک مکان مشخص به نام دیتاسنتر نگهداری می‌شوند.

قدرت و سرعت این کامپیوتر ها فوق العاده العاده بالاست، شما با تهیه یک سرور اختصاصی در واقع همه منابع  یک کامپیوتر پر قدرت را به سایت خود اختصاص داده اید در صورتی که در میزبانی های اشتراکی مانند هاست اشتراکی و سرور های اشترا کی شما همه این منابع را با وب سایت های دیگر مشترک هستید.

همه منابع به تنهایی متعلق به شما هستند و هیچ وب سایت دیگری به آنها دسترسی ندارد. این منجر به افزایش سرعت، قابلیت اطمینان و امنیت می شود. علاوه بر این، شما کنترل کاملی بر نحوه راه اندازی سرور، از جمله تنظیمات سخت افزاری و کانفیگ نرم افزاری دارید.

در ادامه ویژگی های سرور اختصاصی ایران  را به تفصیل به شما ارائه می دهیم و سپس سرور اختصاصی ایران را با سرور اختصاصی کشورهای دیگر مقایسه می کنیم.

سرور اختصاصی ایران

۱۰ موردی که شما با داشتن آن ها روی سرور اختصاصی ایران ، میتوانید یک سرور با کیفیت داشته باشید :

1. دسترسی کامل به سرور:

برای راه اندازی سرور دسترسی کامل به شما داده می شود .شما بر حسب نیازی که دارید می توانید کنترل پنل دلخواه بر روی سرور نصب کنید و دسترسی های لازم را در اختیار داشته باشید.

۲. سفارش هر تعداد آی پی :

با خرید سرور اختصاصی ایران هر تعداد آی پی که نیاز داشته باشید می توانید سفارش داده و هر آی پی را برای سرور مجازی یا هر سرویس دیگر اختصاص بدهید.

۳. انتخاب سیستم عامل :

بر روی سرور اختصاصی ایران هر سیستم عامل با هر نسخه ای می توانید سفارش دهید.از جمله اوبونتو، ردهت، CentOS، Windows Server و....

۴. بکآپ گیری :

درسرور اختصاصی ایران می توانید از طریق پنل مدیریت سرور، از سیستم خود در فواصل زمانی منظم به صورت خودکار بک‌آپ بگیرند و در هنگام نیاز آن را بازیابی نمایند.

۵. پورت ۱۰ گیگ :

بر روی سرور اختصاصی ایران پورت 10 گیگ فعال می باشد وسرعت دانلودوآپلود برابر با 10000 مگابیت بر ثانیه در اختیار شما قرار می دهد.

۶. پهنای باند نامحدود :

پهنای باند در سرور اختصاصی ایران نامحدود می باشد و می توانید به اندازه دلخواه داده در سرورخود در هر ماه انتقال دهید.

۷. ۹۹% آپتایم :

سرور اختصاصی ایران آپتایم فوق العاده دارد و درصورت اختلال در شبکه اینترنت شرکت وب داده به ازای هر ساعتی که سرور شما قطع شود برای شما زمان اضافه محاسبه خواهد کرد.

۸. امکان ریبوت سرور :

در هر زمان از طریق کنترل پنل سرور اختصاصی ایران خود می توانید سرور خود را راه اندازی مجدد کنید یا با تماس با پشتیبانی وب داده سریعا این کار برای شما صورت گیرد.

۹.گارانتی سخت افزار :

در صورتی که هر قطعه از اجزای سرور اختصاصی شما ما گارانتی تعویض سخت افزار داریم و برای شما آن را تعویض خواهیم کرد.

10. قیمت ریالی ، بدون تاثیر افزایش نرخ ارز:

با خرید سرور اختصاصی ایران ، آسودگی خاطر میتوانید داشته باشید که قیمت سرورتان افزایش نخواهد داشت ، در سرور های خارج از کشور هر گاه قیمت ارز بالا برود، قیمت ریالی سرور نیز بالا میرود ، اما در سرور های اختصاصی ایران هیچگونه نگرانی ای لازم نیست در مورد افزایش نرخ ارز داشته باشید و قیمت همیشه ثابت است .

آیا امکان استفاده از سرور اختصاصی ایران برای انجام امور ترید وجود دارد ؟

خیر متاسفانه برای ترید در صرافی های خارجی ای که ایران را تحریم کرده اند بهترین کار ، استفاده از سرور مجازی ترید سایر کشور ها است، با استفاده از سرور مجازی ترید سایر کشور های غیر تحریم و آزاد میتوانید بدون هیچ مشکلی در صرافی ها و فارکس فعالیت کنید .

10 راز خرید سرور اختصاصی ایران

مزایای یک سرور اختصاصی ایران نسبت به سرور اختصاصی کشورهای دیگر

 سرعت سرور :

اولین نکته قابل توجه سرعت سرور اختصاصی ایران می باشد. بطور کلی هاست ها و سرور ها ی  داخل ایران سرعت لود بهتری نسبت به هاست ها و سرور های خارج دارند. سرور اختصاصی ایران سرعت بسیار بالاتری نسبت به سرور اختصاصی های اروپا از جمله سرور اختصاصی هلند دارد. درست است سرورهای هلند کیفیت بسیار بالایی دارند اما ترافیک داخل کشور بسیار پرسرعت تراز ترافیک خارجی می باشد و سرعت پاسخ دهی بسیار بالاتر از سرور اختصاصی هلند می باشد.

هزینه به صرفه :

مطمئنا سرور اختصاصی ایران با توجه به هزینه ریالی بسیار با صرفه تر از هزینه سرور اختصاصی می باشد که شما مجبور به پرداخت دلاری یا یورویی می باشد. سرور اختصاصی ایران خدمات بهتری دارند و در دیتا سنترهای داخل کشور قرار دارند.

بدون قطعی :

هر از چند گاهی قطعی های اینترنتی بین المللی در داخل کشور پیش می آید ، اگرشما سرور اختصاصی ایران داشته باشید به هیچ عنوان این قطعی های مکرر نمی تواند اختلالی در کارشما ایجاد کند. شما با انتخاب سرور اختصاصی ایران می توانید کیفیت خدمات خود را تضمین کنید واز یک ارتباط دائمی مطمئن باشید.

مصرف ترافیک کمتر:

با استفاده از سرور اختصاصی ایران می توانید آپلود و دانلود فایل ها را با ترافیک کمتری داشته باشید و کاربران سایت شما با ترافیک کمتری فایل ها را از سایت شما دانلود کنند، چگونه این اتفاق می افتد ؟ بر اساس قوانین سازمان تنظیم مقررات رادیویی و وزارت ارتباطات ، اگر شما سروری در داخل کشور ایران داشته باشید میتوانید با معرفی آدرس آی پی سرور خود به سایت « https://eservices.ito.gov.ir/page/iplist » اقدام به « نیم بهاء » کردن تعرفه دانلود افراد از سرور هایتان کنید .

این کار به سادگی از طریق سامانه « تعرفه ترجیحی » انجام میگردد .

فعال کردن راحت درگاه پرداخت :

سرور اختصاصی ایران به راحتی می تواند تمام موارد لازم برای شبکه پرداخت و درگاه های شاپرک با سازگاری بالا نسبت به سرور های خارج از کشور پاسخگو باشد و کاربران یک پرداخت بدون وقفه و دقیق داشته باشند.

10 راز خرید سرور اختصاصی ایران

سرور اختصاصی ایران یا سرور اختصاصی اروپا

با توجه به ویژگی ها و مزایای که برای یک سرراختصاصی ایران بیان شد سرور اختصاصی ایران می تواند بسیار گزینه مناسبی برای شما باشد اما سرور اختصاصی اروپا نیز از تکنولوژی بالاتری برخوردار می باشد و قطعا از تجهیزات بهتری استفاده می کنند که این کار به شما این تضمین را می دهد که هم داده های شما در امان هستند و هم سرعت واقعی ای که اعلام می شود را در اختیار خواهید داشت.

دیتاسنترهای اروپایی پشتیبانی سخت افزاری بهتری نسبت به دیتا سنتر ایران دارند و افت قطعات هیچ ضرر و زیانی برای شما نخواهد داشت .

اما  دیتاسنترهای  ایرانی به علت کمبود قطعات و هزینه های بالای تعویض و نگهداری از تجهیزات نمی توانند خدمات خوبی ارائه دهند.

سرورهای اختصاصی اروپا به علت اینکه ممکن است سرور های گوگل نیز در آن قرار داشته باشد می تواند بر روی سئو سایت شما تاثیر داشته باشد، به اینصورت که معیار های بررسی سرعت به دلیل اینکه ربات های  گوگل درآن  دیتا سنتر قرار دارند و یا اینکه در نزدیکی آن قرار دارند نتایج بسیار خوبی را نسبت به سرور های داخل ایران می تواند برای سایت شما داشته باشد.

بطور کلی سرور اختصاصی ایران مزایایی دارد که می تواند باعث زیاد شدن کاربران سایت شما شود اما از طرفی سرور اختصاصی خارج نیز از امکانات زیادی برخوردار است. حال این به شما بستگی دارد که کدام را انتخاب می کنید، اما نکته قابل توجه این است که باید از شرکت‌های معتبر با پشتیبانی قوی اقدام کنید.

شرکت وب داده  سرور اختصاصی ایران با برترین سخت افزار های روز بازار ، به کاربران ارائه می دهد .

جدا از کیفیت عالی سخت افزار سرور های اختصاصی وب داده ، از برترین دیتاسنتر را در قلب شهر تهران برای میزبانی شما استفاده می کند تا بتواند با وجود تمامی استاندارد های ممکن میزبان سایت شما باشد.

وب داده هر مشکلی در زمینه استفاده از سرور اختصاصی و یا انتقال اطلاعات سایت خود از هاست به سرور داشته باشید را براحتی برای شما رفع می کند.

وب داده همچنین سرور مجازی ایران با پورت ۱۰ گیگ و کیفیتی مانند کیفیت یک سرور اختصاصی و هزینه بسیار پایین تر از سرور اختصاصی ارائه می دهد.تیم پشتیبانی وب داده، متشکل از افرادی حرفه‌ ای و کاربلد است که دانش فنی خود را به صورت ۲۴ ساعته در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. پیشنهاد ما خرید سرور اختصاصی ایران وب داده است.

در صورتی که تمایل به دریافت اطلاعات بیشتر در مورد سرور اختصاصی ایران از شرکت وب داده با پورت ده گیگ داشتید، میتوانید به وب سایت ما به آدرس webdade.com مراجعه نمایید .

شماره های تماس برای سوالات پیش از خرید :

۰۲۱۹۱۳۰۰۲۱۰

https://webdade.com/iran-dedicated-server

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج