۱۵۷۴۰۶
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

۲۰۱۵ Ford Edge

مدل جدید فورد اج کراس‌اور از اوایل سال آینده میلادی وارد بازار می‌شود و حالا به لطف اطلاعات آنلاین فورد، جزئیات کامل قیمت‌گذاری و سطح تریم‌های مختلف فورد اج مدل ۲۰۱۵ مشخص شده است.

2015 Ford Edge

برترین ها: مدل جدید فورد اج کراس‌اور از اوایل سال آینده میلادی وارد بازار می‌شود و حالا به لطف اطلاعات آنلاین فورد، جزئیات کامل قیمت‌گذاری و سطح تریم‌های مختلف فورد اج مدل ۲۰۱۵ مشخص شده است. شروع قیمت برای مدل پایه SE از ۲۸۹۹۵ دلار همراه با هزینه تحویل است که با مدل قبلی «اج» تفاوتی ندارد.

فورد اج مدل ۲۰۱۵ به صورت استاندارد با یک موتور ۲ لیتری توربوی اکوبوست و چهار سیلندر در تریم‌های SE، SEL و تیتانیوم عرضه شده است. این در حالی است که مدل فورد اج اسپورت منحصراً با موتور قدرتمندتر ۲/۷ لیتری اکوبوست V-۶ ارائه می‌شود. در مدل پایه SE تجهیزات استانداردی مانند دوربین نمای عقب، بلوتوث، ورود بدون‌کلید، رادیوی ماهواره‌ای و سیستم Sync فورد با نمایشگر ۴/۱ اینچی دیده می‌شود. گزینه‌های پیشرانه در اج SE شامل یک موتور ۳/۵ لیتری V-۶ با پرداخت هزینه اضافی ۴۲۵ دلار و همچنین سیستم دیفرانسیل تمام‌چرخ متحرک به ارزش ۱۹۹۵ دلار برای مدل‌های ۲.۰L و ۳.۵L هستند.

2015 Ford Edge

سیستم فرمان انطباقی برای بالاترین تریم این خودرو، یعنی فورد اج اسپورت ۲۰۱۵ نیز در دسترس قرار دارد؛ تریمی که قیمت ۳۸ هزار و ۹۹۵ دلار برای آن درنظر گرفته شده است. فورد اج اسپورت از یک موتور ۲/۷ لیتری اکوبوست V-۶ استفاده می‌کند که احتمالاً قدرتی بالاتر از ۳۰۰ اسب‌بخار برایش تولید خواهد کرد. در کنار این موتور، می‌توان از دیفرانسیل جلو یا تمام‌چرخ متحرک استفاده کرد. فورد اج اسپورت همچنین با امکانات استانداردی مانند دوربین ۱۸۰ درجه در جلو و چرخ‌های ۲۰ اینچی و همچنین آپشن‌هایی مانند دستیار نگه‌داشتن خودرو در بین خطوط، خنک‌کننده صندلی‌های جلو و سقف شیشه‌ای پانوراما ارائه شده است. تایرهای تابستانی نیز یک آپشن ۹۹۵ دلاری برای این فورد اج با تکیه بر عملکرد خودرو هستند و می‌توانند همراه با تایرهای بزرگتر ۲۱ اینچی نیز استفاده شوند.

فورد اج ۲۰۱۵ در اوایل سال ۲۰۱۵ به بازار امریکا عرضه خواهد شد و برای اولین بار نیز در اروپا فروخته خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خودرو فقط فورد . فورد فقط فورد اج

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج