۱۶۲۹۷۸
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

هفت دردسر غیرمنتظره برای کاربران آبنبات چوبی

پس از عرضه پر اشکال iOS۸، گزارش هایی وجود دارد که می گوید اندروید جدید هم بدون عیب و ایراد نیست. ری استارت شدن های مداوم برنامه ها، نقص در سیستم وای فای، ضعف باتری و ایرادات قابلیت مولتی تسکینگ در نسخه جدید اندرویدکلافه کننده است.

هفت دردسر غیرمنتظره برای کاربران آبنبات چوبی





روزنامه هفت صبح: پس از عرضه پر اشکال iOS8، گزارش هایی وجود دارد که می گوید اندروید جدید هم بدون عیب و ایراد نیست. ری استارت شدن های مداوم برنامه ها، نقص در سیستم وای فای، ضعف باتری و ایرادات قابلیت مولتی تسکینگ در نسخه جدید اندرویدکلافه کننده است.

اگر هنوز به اندروید جدید نقل مکان نکرده اید، احتمالا بهتر است در وضعیت قدیمی خود بمانید. اگر دیر شده است، این نوشته چندتایی راه حل موقتی پیش روی تان می گذارد. حل قطعی بسیاری از ایرادات تنها پس از عرصه به روزرسانی رسمی توسط گوگل انجام خواهد شد.

هفت دردسر غیرمنتظره برای کاربران آبنبات چوبی

۱- ری استارت شدن برنامه ها در یک گراند

وجود این باگ باعث می شود برنامه هایی که در پشت صفحه موبایل باز مانده اند، ری استارت شوند. این مشکل در درازمدت می تواند در کارکرد موبایل اختلال ایجاد کند. البته به نظر می رسد گوگل می گوید در آپدیت نسخه اندروید لولی پاپ این مشکل را برطرف خواهد کرد.

۲- مشکلات wifi

رابران نکسوس ۵ بیشترین اعتراض را در این باره داشته اند. آنها می گویند پس از ارتقا به لولی پاپ، تنها وقتی می توانند بر این نقص چیره شوند که یک بار حالت پرواز را روشن و خاموش کنند. روش دیگر دور زدن مشکل، حذف اطلاعات ذخیره شده شبکه وای فای و تنظیم دوباره است. بعضی ها می گویند برگرداندن حالت تنظیمات کارخانه هم مشکل شان را حل کرده است. تنها راه حل قطعی احتمالا پس از انتشارت به روز رسانی گوگل مشخص خواهد شد.

۳- باگ باتری

این یکی دیگر تکراری شده است. اگر جزو اولین مهاجران به نسخه جدید اندروید باشید، همیشه با مشکل زود خالی شدن باتری مواجه خواهید بود. گوگل در جواب می گوید مشکل معمولا به این دلیل پیش می آید که به روزرسانی روی نسخه قبلی انجام شده است. ساده ترین راه حل استفاده از گزینه Backup & Reset است یا اینکه به سراغ factory reset بروید.

۴- مشکلات نور چراغ قوه

اگر چراغ قوه موبایلتان را روشن بگذارید و در کیف تان دنبال دسته کلید باشید و مهلت اتوماتیک استفاده از چراغ قوه تمام شود، چرا قوه و دوربین به طور همزمان از کار می افتد.

۵- حذف حالت سکوت و نوار استاتوس

در اندروید آب نبات چوبی دیگر کاربر نمی تواند صدای موبایل را تا حد حالت سکوت کم کند بلکه در آخرین حالت موبایل روی ویبره می رود. با فشار دادنه طولانی دکمه پاور نیز دیگر منویی از گزینه های مختلف شامل ری استارت کردن، حالت هواپیما و خاموش کردن گوشی نشان داده نمی شود بلکه کاربر از این طریق تنها می تواند موبایلش را خاموش کند. علاوه بر اینها دیگر خبری از نوار نازک استاتوس که بالای صفحه تمام اخطارها را نشان می داد نیست.

۶- حالت مولتی تسکینگ

نحوه نمایش برنامه های باز و اپلیکیشن هایی که به تازگی مورد استفاده قرار گرفته اند نیز در اندروید آبنبات چوبی تغییر کرده است اما همه کاربران از این نمایش جدید راضی نیستند.

برخی کاربران مدعی هستندباز شدن برنامه های جدید، سرعت موبایل شان را کند می کند؛ عده ای دیگر ادعا می کنند حتی زمانی که یک برنامه را به طور کامل بسته اند، آن برنامه دوباره به طرز عجیبی به لیست برمی گردد.

۷- پنجره های پردازشگر کروم

پردازشگر کروم در اندروید جدید، تنظیماتی را به صورت اتوماتیک ایجاد کرده که باعث می شود تب های باز این پردازشگر در لیست برنامه های اخیر ذخیره شوند. این تغییر به نظر بسیاری از کاربران اندروید لولی پاپ اشتباهی بزرگ است.

خوشبختانه برای این مشکل راه حلی وجود دارد؛ می توانید وارد منوی تنظیمات پردازشگر کروم شوید و تیک merge tabs and apps را بردارید. با این کار کروم به شیوه قدیمی کار می کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج