adexo3
۱۷۵۹۲۶
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

ب‌ام‌و X۵ M و X۶ M، مردان آهنین

ب‌ام‌و X۵ M و X۶ Mهم در اتوشوی لس‌آنجلس رونمایی شدند. منبع تامین نیروی آنها یک موتور ۴/۴ لیتری ۸ سیلندر و V شکل است که به توئین توربو مجهز شده و ۵۷۵ اسب بخار قدرت بین دور موتور ۶۰۰۰ تا ۶۵۰۰ دوربردقیقه تولید می‌کند.

ب‌ام‌و X5 M و X6 M، مردان آهنین
مجله تخت گاز: ب‌ام‌و X۵ M و X۶ M هم در اتوشوی لس‌آنجلس رونمایی شدند. منبع تامین نیروی آنها یک موتور ۴/۴ لیتری ۸ سیلندر و V شکل است که به توئین توربو مجهز شده و ۵۷۵ اسب بخار قدرت بین دور موتور ۶۰۰۰ تا ۶۵۰۰ دوربردقیقه تولید می‌کند. این موتور هم‌چنین ۷۵۰ نیوتن‌متر گشتاور از دورموتور ۲۲۰۰ دوربردقیقه تولید می‌کند. این میزان گشتاور ۷۰ نیوتن‌متر بیشتر از نسل قبلی اس‌یووی‌های ب‌ام‌و است. بیشینه سرعت به‌صورت الکترونیکی به ۲۵۰ کیلومتربرساعت محدود شده است.

ب‌ام‌و X5 M و X6 M، مردان آهنین

باوجود اینکه موتورV۸ گشتاور بیشتری تولید می‌کند، X۵ M و X۶ M جدید ۲۰ درصد سوخت کم‌تری مصرف می‌کند. در واقع مصرف ترکیبی آنها ۱/۱۱ لیتر در هر صد کیلومتر و میزان آلایندگی آنها ۲۵۸ گرم در هر کیلومتر است. موتور V۸ در یک سیستم چهار اگزوز با کنترل الکترونیکی خواهد دمید. در حالت اسپرت نیرو از طریق یک جعبه دنده ۸ سرعته جدید منتقل می‌شود و خروجی‌های اگزوز با صدای بلندتری فریاد می‌زنند.

ب‌ام‌و X5 M و X6 M، مردان آهنین
BMW X۶ M

جای خوشحالی باقی است که مصرف سوخت کم‌تر X5 M و X6 M را آهسته نکرده است. این 2 در مدت زمان 2/4 ثانیه از حالت سکون به سرعت صد کیلومتربرساعت می‌رسد. جالب است که وزن X5 چاق 2275 کیلوگرم است. برای ارتقای هندلینگ چنین خودروهایی با مرکز ثقل بالا تیم مهندسی تنظیمات سیستم تعلیق جلو را تغییر داده است. سیستم استاندارد xDrive نیز برای ایجاد گرایش بیشتر به سمت عقب از نو تنظیم شده است.

ب‌ام‌و ادعا می‌کند حتی در صورت خاموش بودن همه سیستم‌های کمکی نیز X5 M و X6 M از عهده یک سواری متعادل و آرامش‌بخش برمی‌آیند. سیستم‌های تعلیق حالا مستحکم‌تر از قبل هستند. چرخ های20اینچی با لاستیک‌های پیرلی P Zero بار سنگین X5 M و X6 M را به دوش می‌کشند. یک گزینه 21 اینچی با لاستیک میشلن سوپر اسپرت پایلوت نیز قابل سفارش هستند.

ب‌ام‌و X5 M و X6 M، مردان آهنین
BMW X۵ M

برای توقف مردان سنگین وزن و 8 سیلندر ب‌ام‌و هر دو مدل به کالیپر ترمزهای 6 پیستونه در جلو و تک پیستون در عقب مجهز می‌شوند. دیسک ترمزهای جدید 6/1 کیلوگرم سبک‌تر از دیسک‌های مدل‌های حاضر هستند. درون کابین هر 2 مدل صندلی‌های اسپرت M، داشبورد اسپرت M و رکاب‌های ویژه با لوگو M به چشم می‌خورد. رانندگانی که قصد دارند با X5 M یا X6 M به پیست بروند هم می‌توانند با یک اپلیکیشن iPhone عملکرد خود را ثبت و پیگیری کنند!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج