اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۷۹۳۳۹
۴ نظر
۵۰۰۸
۴ نظر
۵۰۰۸
پ

خرید اینترنت ADSL، نسخه اشتراک های بلند مدت

بعضی ها برای خرید یک سال اینترنت پرسرعت، حدود سه میلیون و ۸۰۰ هزار تومان خرج می کنند. اما اگر برای خانه خرید می کنید، می توانید با ۷۰۰ یا نهایتا ۸۰۰ هزار تومان سر و ته ماجرا را هم بیاورید.

خرید اینترنت ADSL، نسخه اشتراک های بلند مدت





روزنامه هفت صبح: بعضی ها برای خرید یک سال اینترنت پرسرعت، حدود سه میلیون و 800 هزار تومان خرج می کنند. اما اگر برای خانه خرید می کنید، می توانید با 700 یا نهایتا 800 هزار تومان سر و ته ماجرا را هم بیاورید.

اینترنت ADSL، چی بخریم؟

هیچ چیز بدتر از تمام شدن اشتراک اینترنت پرسرعت نیست. لعنتی همیشه درست وقتی اتفاق می افتد که بیشترین نیاز را به کانکشن تان دارید. آنهایی که مزه این تجربه تلخ زیر زبانشان می ماند به ناچار سراغ اشتراک های طولانی مدت می روند چرا که نه. هزینه یک سال اشتراک را یکجا می پردازید و از آن به بعد هول و هراس تام شدن اعتبارتان را ندارید و به خاطر این سخاوت مثال زدنی تخفیف های بیشتری از سرویس دهنده تان دریافت می کنید.

با اینحال بهتر است بدانید بیشتر سرویس دهنده ها اشتراک های بلندمدت شان را طوری تنظیم کرده اندن که حجم کمتری داشته باشد. درست است که به این ترتیب مشتری پول کمتری پرداخت می کند اما هر ماه باید نگران تمام شدن حجم مصرفی اش باشد و شاید هم کل حجم تخصیص داده به یک سالش را ظرف مدتی کوتاه مثلا دو سه ماه تمام کند.

حالا که می خواهید خیال تان را راحت کنید، بهتر است هر دو موضوع را در نظر بگیرید؛ هم اشتراکی با طول زمان بیشتر و هم حجم بیشتر.

پارس آنلاین؛ یک سال اشتراک با 30 درصد تخفیف

پارس آنلاین جزو سرویس دهنده هایی است که پتانسیل اشتراک های طولانی مدت را به خوبی درک کرده است. آنها به همین مناسبت یک تخفیف خوب برای مشتری هایشان در نظر گرفته اند و امیدوارند به همین خاطر برنده بازار شوند.

خرید اینترنت ADSL، نسخه اشتراک های بلند مدت

آنها فعلا ۱۶ طرح یکساله ارائه می دهند اما مهلت ثبت نام در این طرح به زودی تمام می شود. اولین طرح فقط ۱۲۸ کیلوبیت بر ثانیه سرعت دارد و اجازه می دهد در مدت یک سال حدود ۲۴ گیگابایت حجم مصرف کنید. حجم مشترکدر هر ماه دو گیگابایت خواهد بود. کل هزینه ای که برای خرید این طرح پرداخت می کنید تنها ۷۶ هزار و ۴۰۰ تومان است.

هر طوری که به ماجرا نگاه کنید، دو گیگابایت در ماه حجم کمی است، برای همین پارس آنلاین همین سرویس را با حجم ماهانه پنج گیگابایت عرضه می کند. حجم کل دوره به ۶۰ گیگابایت در ۱۲ ماه می رسد و هزینه خرید آن ۱۳۵ هزا رو ۲۰۰ تومان می شود.

با همین سرعت ۱۲۸ کیلوبیت بر ثانیه ای می توانید یک اشتراک با حجم نامحدود بخرید و هزینه آن را برای یک سال به قیمت ۲۲۶ هزار و ۸۰۰ تومان بپردازید. آنهایی که به سرعت بیشتری نیاز دارند می توانند به سراغ سرعت ۲۵۶ کیلوبیت بر ثانیه ای بروندکه ارزان ترینش ۸۳ هزار و ۱۰۰ تومان تمام می شود. این اشتراک هم تنها دو گیگابایت در ماه حجم دارد. می توانید نحجم پنج گیگابایت در ماه را بخرید که منطقی تر است. برای این اشتراک ۱۴۲ هزار و ۸۰۰ تومان خرج می کنید. یک اشتراک با حجم ماهانه ۱۰ گیگابایت هم هست که باید برای خرید یکساله اش ۲۲۶ هزار و ۸۰۰ تومان بپردازید.

اگر سرعت ۲۵۶ کیلوبیت بر ثانیه را مناسب می دانید اما معتقدید حجم آن مناسب نیست، می توانید اشتراکی یکساله با حجم نامحدود بخرید که در سال به قیمت ۳۷۸ هزار تومان آب می خورد. در غیر اینصورت به سراغ اشتراک هایی با سرعت ۵۱۲ کیلوبیت بر ثانیه برو.ید. خرید این اشتراک با حدود دو، پنج و ۱۰ گیگابایت در ماه به ترتیب ۹۵ هزار و ۷۶۰ تومان، ۱۵۸ هزار و ۶۰۰ تومان و ۲۴۱ هزار و ۸۰ تومان خرج روی دست تان می گذارد. آنهایی که زیاد دانلود می کنند هم می توانند یک اشتراک نامحدود با قیمت ۷۵۶ هزار تومان بخرند.

مشترکان پارآنلاین دست شان در سرعت های باتلا مثل یک و دو مگابیت بر ثانیه باز است. خرید اشتراک یکساله با حجم چهار گیگابایت درماه و سرعت ۱۰۲۴ کیلوبیت بر ثانیه برایتان ۱۶۵ هزار و ۴۸۰ تومان تمام می شود. قیمت مدل نامحدود این اشتراک یک میلیون و ۸۳۹ هزار و ۶۰۰ تومان است.

گران ترین تعرفه در بین اشتراک های یکساله این سرویس دهنده دو مگابیت بر ثانیه سرعت دارد و به کاربر حجمی نامحدود تقدیم می کند. در عوض قیمت ترسناکی دارد؛ حدود سه میلیون و ۳۱۸ هزار تومان!

داتک تلکام؛ اشتراک های بلندمدت با حجم کم

در منوی ویژه داتک تلکام اشتراک های یکساله دیده می شود اما حجم همه آنها کم است. این یعنی خیلی زود مجبور می شوید حجم اضافی بخرید. مثلا اشتراک یکساله سرویس ۱۲۸ کیلوبیتی آنها که ۵۷ هزار و ۴۰۰ تومان قیمت دارد، تنها با حجم ۱۲ گیگابایت عرضه می شود. یعنی در هر ماه فقط یک گیگابایت.

وضعیت برای اشتراک هایی با سرعت بیشتر به همین شکل است. اگر سرعت ۲۵۶ کیلوبیت بر ثانیه را انتخاب کنید، برای یک سال باید ۶۵ هزار و ۵۰۰ تومان بپردازید. هزینه خرید یک سال اشتراک ۵۱۲ کیلوبیت بر ثانیه ای ۸۱ هزار و ۷۰۰ تومان می شود و اشتراک یک مگابیت بر ثانیه ای ۱۰۳ هزار و ۹۰۰ تومان قیمت دارد. اشتراک های دو و چهار، هشت و ۱۰ مگابیت بر ثانیه ای داتک تلکام به ترتیب ۱۴۴ هزار و ۶۰۰ تومان، ۲۲۳ هزار و ۴۸۰ تومان، ۳۰۴ هزار و ۳۲۰ تومان و ۳۳۲ هزار و ۵۴۴ تومان است. جالب اینکه همه آنها در سال فقط ۱۲ گیگابایت حجم دارند!

شاتل؛ کم حجم با قیمت مناسب

مشرکان طرح های بلندمدت شاتل با همان معضلی مواجه هستند که موقع خرید از داتک تلکام توی ذوق می زند. اگر از شاتل اشتراک بخرید، در سالی که ۱۲ ماه دارد حدود ۲۲ گیگابایت حجم خواهید داشت. این طوری اگرچه برای یک سال اینترنت دارید اما وسط کار مدام مجبور به خرید حجم اضافه هستید که شاتل هر پنج گیگابایت آن را ۱۸ هزار تومان می فروشد.

خرید اینترنت ADSL، نسخه اشتراک های بلند مدت

اگر اشتراکی با سرعت ۱۲۸ کیلوبیت بر ثانیه بخرید، هزینه یک سال آن معادل ۸۷ هزار تومان می شود. طرح یکساله با سرعت ۲۵۶ کیلوبیت بر ثانیه ۹۶ هزار تومان و سرعت ۵۱۲ کیلوبیت بر ثانیه ای ۱۱۴ هزار تومان قیمت دارد.

شاتل دو، سه طرح عجیب و غریب هم دارد که می گوید سرعت شان از ۷۶۸ کیلوبیت بر ثانیه شروع می شود و تا یک، دو و چهار مگابیت بر ثانیه می رسد. قیمت اشتراک یکساله این طرح ها به ترتیب ۱۳۸ هزار و ۹۰۰ و ۱۶۲ هزار و ۹۰۰ و ۲۰۴ هزار و ۹۰۰ تومان است.

شاتل می گوید مشترکانش می توانند سرعت های بالاتری هم انتخاب کنند مثلا قیمت اشتراک یک مگابیتی که سرعتش تا شش مگابیت بر ثانیه می رسد، ۲۴۵ هزار و ۹۰۰ تومان است و اگر سرعت یک مگابیت بر ثانیه تا هشت مگابیت بر ثانیه ای را انتخاب کنید، باید برای یک سال ۲۸۶ هزار و ۹۰ تومان بپردازید. ایراد این طرح ها همان است که اول گفتیم. به نظر نمی رسد حجم ۲۲ گیگابایت برای ۱۲ ماه چندان منصفانه باشد.

آسیاتک؛ طرح های پرحجم با قیمت ایده آل

ارزان ترین اشتراک یکساله آسیاتک ۸۹ هزار و ۶۰۰ تومان خرج روی دست تان می گذارد. این اشتراک ۲۴ گیگابایت حجم در اختیارتان می گذارد. طبیعتا مقدار کمی است به همین خاطر می توانید از همان ابتدا به سراغ طرح هایی با حجم بیشتر بروید. اگر در دسته مشترکان کم مصرف قرار می گیرید می توانید طرحی را بخرید که در ماه حداقل شش گیگابایت حجم در اختیارتان می گذارد و سرعتش همان ۱۲۸ کیلوبیت بر ثانیه است. این طرح ۱۵۲ هزار و ۶۴ تومان قیمت دارد. در سرعت های بالاتر مثل ۲۵۶ کیلوبیت بر ثانیه قیمت اشتراک یکساله به ۲۲۱ هزار و ۷۶۰ تومان هم می رسد. آسیاتک تضمین می کند که مشترک این طرح در ماه حداقل به ۱۰ گیگابایت در ماه دسترسی داشته باشد.

می توانید حجم را در همین محدوده نگه دارید ولی سرعت را به ۵۱۲ کیلوبیت بر ثانیه برسانید. این کار ۲۷۶ هزار و ۶۷۲ تومان خرج برمی دارد. چطور است شانس تان را با اشتراکی یک مگابیت بر ثانیه ای امتحان کنید. اگر بپذیرید که در ماه ۱۰ گیگابایت دانلود کنید، ۳۱۲ هزار و ۵۷۶ تومان برای یک سال رقم بالایی نیست. ما خرید اشتراک های یکساله با سرعت دو مگابیتی را از این سرویس دهنده توصیه نمی کنیم چون ارزان ترینش یک میلیون و ۱۸۳ هزار و ۴۰ تومان خرج برمی دارد.

خرید اینترنت ADSL، نسخه اشتراک های بلند مدت

آسیاتک می گوید خریدار این طرح در ماه می تواند حداقل ۸۱ گیگابایت دانلود کند. توصیه می کنیم به جای این ولخرجی سرعت را بالاتر ببرید تا حجم کمتری حیف و میل شود. مثلا می توانید اشتراکی با سرعت چهار مگابیت بر ثانیه بخرید که در یک سال ۳۶۰ گیگابایت حجم در اختیارتان می گذارد. به عبارتی در هر ماه حدود ۳۰ گیگابایت حجم دارید و تازه به جای یک میلیون و ۱۸۳ هزار تومان، ۸۰۸ هزار و ۷۹۰ تومان خرج می کنید.

در منوی آسیاتک انتخاب های بهتری هم وجود دارد. اگر حجم ۱۰ گیگابایت در ماه برایتان کافی است، می توانید سرعت ۱۰ مگابیت بر ثانیه را بردارید که هزینه یک سال اشتراکش می شود ۴۶۳ هزار و ۵۸۴ تومان. حتی خرید اشتراک یکساله با حجم ۲۰ گیگابایت در ماه و سرعت ۱۰ مگابیت بر ثانیه هم منطقی به نظر می رسد به خصوص اینکه قیمت آن ۷۰۶ هزار و ۴۶۴ تومان است.

گران ترین اشتراک در منوی آسیاتک سه میلیون و ۸۳۲ هزار و ۲۲۴ تومان است. این طرح ۱۰ مگابیت بر ثانیه سرعت دارد و به خریدار اجازه می دهد در هر ماه تا ۲۰۰ گیگابایت حجم دانلود کند. ما آن را تنها به کسانی توصیه می کنیم که یک دستگاه دابلیکیتور و کلی DVD خام دارند. خاطرجمع باشید که حتی در این صورت هم سر ماه کلی حجم اضافی روی دست تان باقی می ماند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • hastia

      اینترنت ADSL، چی بخریم؟ پیشگامان

    • hastia

      اینترنت ADSL، چی بخریم؟ پیشگامان

    • بدون نام

      طرف نون شب نداره بخوره میاد 4میلیون پول اینترنت بده؟

    • مهیار

      عالی شاتل ضعیف شده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج