۱۸۱۸۰۱
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

هفت برنامه اندرویدی برای پیدا کردن گوشی گم یا سرقت شده

یکی از مزیت ها عمده این برنامه، ساخت و پشتیبانی آن توسط گوگل است. با استفاده از این برنامه می توانید محل گوشی خود را دقیقا روی نقشه پیدا کنید، گوشی خود را از راه دور قفل کرده یا تمامی اطلاعات آن را پاک کنید و با داشتن تنها یک حساب کاربری گوگل چند گوشی و تبلت را مدیریت کنید.

هفت برنامه اندرویدی برای پیدا کردن گوشی گم یا سرقت شده





هفته نامه عصر ارتباط:

Android Device Manager

یکی از مزیت ها عمده این برنامه، ساخت و پشتیبانی آن توسط گوگل است. با استفاده از این برنامه می توانید محل گوشی خود را دقیقا روی نقشه پیدا کنید، گوشی خود را از راه دور قفل کرده یا تمامی اطلاعات آن را پاک کنید و با داشتن تنها یک حساب کاربری گوگل چند گوشی و تبلت را مدیریت کنید. اگر به دنبال یک برنامه ضدسرقت خوب بدون قابلیت های اضافی و کم کاربرد هستید، این برنامه را به شما پیشنهاد می کنیم.

هفت برنامه اندرویدی برای پیدا کردن گوشی گم یا سرقت شده

Anti Theft Alarm

این برنامه بنا را بیشتر بر پیشگیری گذاشته تا درمان. شما با Anti Theft Alarm می توانید از وقوع سرقت جلوگیری کنید، به این ترتیب که آژیری را برای گوشی خود فعال می کنید که هروقت گوشی تان تکان خورد به صدا در بیاید. این برنامه برای مواقعی که در جمعه هستید و مثلا گوشی خود را برای شارژ در جایی رها می کنید کاربرد زیادی دارد. فارغ از قابلیت ضد سرقت آن، برای مواقعی که نمی خواهید کسی به گوشی تان دست بزند باز هم می توانید از آن استفاده کنید؛ چون برای برنامه فرقی نمی کند که چه کسی به گوشی دست می زند، به محض تکان خوردن گوشی، آژیر به صدا در می آید.

البته آژیرهای برنامه فقط محدود به تکان خوردن نیستند، یعنی تنها شرط به صدا درآمدن آژیر، تکان خوردن گوشی نیست. شما می توانید به میل خود این آژیر را برای موارد دیگری هم چون قطع اتصال شارژر گوشی از پریز برق نیز فعال کنید. درضمن برنامه می تواند گوشی یا تبلت شما را با یک قفل ترسیمی یا قفل پین کدی قفل کند.

هفت برنامه اندرویدی برای پیدا کردن گوشی گم یا سرقت شده

Avast! Anti Theft

برخی از شرکت های سازنده آنتی ویروس همچون آواست، تصمیم گرفته اند قابلیت ضدسرقت آنتی ویروس خود را به صورت یک برنامه جداگانه نیز ارائه دهند.

Avast! Anti Theft درواقع قابلیت ضدسرقت آنتی ویروس آواست است که به صورت یک برنامه جداگانه ارایه شده است. با استفاده از این برنامه می توانید از قابلیت های ضدسرقت آنتی ویروس آواست همچون موقعیت یابی گوشی، به صد درآوردن آژیر، قفل کردن گوشی و پاک کردن اطلاعات آن از راه دور استفاده کنید. همچنین برنامه، قابلیت مخفی کردن خود در فهرست برنامه ها و اعلان دهی در صورت تعویض سیم کارت گوشی را نیز داراست. در صورت استفاده از نسخه ممتاز برنامه می توانید از قابلیت های ویژه آن نیز برخوردار شوید.

هفت برنامه اندرویدی برای پیدا کردن گوشی گم یا سرقت شده

Cerberus

یکی از شناخته شده ترین برنامه های ضدسرقت که با انواع و اقسام امکانات خود به شما در یافتن گوشی یا تبلت گمشده تان کمک کند. شما علاوه بر استفاده از امکانات معمولی همچون موقعیت یابی گوشی روی نقشه، قفل کردن گوشی یا پاک کردن اطلاعات موجود در آن از راه دور و مخفی کردن برنامه از کشوی برنامه ها، می توانید از فهرست تماس های گرفته شده با گوشی تان بعد از گم شدنش نیز اطلاع پیدا کنید. به محض اینکه شما به صورت آنلاین شروع به جست و جو برای یافتن گوشی خود می کنید، برنامه نیز به صورت خودکار جی پی اس گوشی تان را فعال می کند تا این کار به راحتی صورت گیرد.

هفت برنامه اندرویدی برای پیدا کردن گوشی گم یا سرقت شده

Find My Phone Android Wear

اگر شما هم از ساعت های هوشمند اندرویدی استفاده می کنید می توانید این برنامه را در ساعت خود نصب کرده و از آن برای پیدا کردن گوشی گم یا سرقت شده تان استفاده کنید. از آنجایی که این برنامه عملا با ۲ دستگاه (گوشی و ساعت هوشمند) کار می کند، طرز کار آن با برنامه های دیگر اندکی متفاوت است؛ به این شکل که اگر فاصله گوشی شما تا ساعت هوشمندتان از حد خاصی تجاوز کند، ساعت با اعلانات خود شما را به سرعت از این موضوع مطلع خواهدکرد. از جمله قابلیت های برنامه می توان به درآوردن صدای زنگ گوشی از راه دور با استفاده از ساعت اشاره کرد. اگر نسخه پولی برنامه را خریداری کنید می توانید حتی چراغ LED گوشی را نیز با استفاده از ساعت هوشمندتان از راه دور خاموش و روشن کنید.

هفت برنامه اندرویدی برای پیدا کردن گوشی گم یا سرقت شده

Prey Anti Theft

برنامه خوبی که تا چند سال پیش جزو بهترین برنامه ها در حوزه خود بود؛ هرچند این برنامه تا حدودی افت داشته ولی هنوز هم جزو برنامه های خوب برای پیدا کردن گوشی گم یا سرقت شده است. برنامه از قابلیت های استانداردی همچونه موقعیت یابی گوشی، قفل کردن گوشی از راه دور و وادار کردن گوشی به آژیر کشیدن برخوردار است. همچنین شمامی توانید از یکی از منوهای برنامه، مانع حذف شدن (آناینستال) غیرمجاز آن شوید. در صورت خرید نسخه پولی نیز می توانید تعداد نامحدودی گوشی را از راه دورمدیریت کنید و همچنین به ارسال گزارش های رمزگذاری شده (انکریپت شده) اقدام کنید.

هفت برنامه اندرویدی برای پیدا کردن گوشی گم یا سرقت شده

Seek Droid: Find My Phone

یکی از بهترین برنامه ها برای پیدا کردن گوشی گمشده یا سرقت شده خود که امکانات مختلفی را به صورت کاملا رایگان در اختیار شما می گذارد. از جمله این امکانات می توان به موقعیت یابی گوشی، قفل کردن یا پاک کردن تمامی اطلاعات گوشی از راه دور، موقعیت یابی گوشی از طریق پیامک و دریافت تماس های گرفته شده با گوشی بعد از گم یا سرقت شدن آن اشاره کرد. البته نسخه پولی این برنامه نیز ارایه شده که دارای ۲ قابلیت اضافی است؛ یکی مدیریت چند گوشی از راه دور و دیگری قابلیت «موقعیت یابی قدم به قدم» که می تواند قدم به قدم شما را در رسیدن به گوشی تان راهنمایی کند.

هفت برنامه اندرویدی برای پیدا کردن گوشی گم یا سرقت شده
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج