adexo3
۱۸۴۰۹۳
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

مدیریت فایل ها را به اپ ها بسپارید

داشتن امکانی برای مدیریت فایل ها بدون شک یکی از مهم ترین امکانات هر سیستم عاملی است. فرقی نمی کند سیستم عامل شما چه باشد، به هر حال باید امکان مشاهده فایل های موجود در سیستم تان برای شما فراهم باشد. در ادامه به معرفی برخی از این اپلیکیشن ها می پردازیم.

مدیریت فایل ها را به اپ ها بسپارید





هفته نامه عصر ارتباط: داشتن امکانی برای مدیریت فایل ها بدون شک یکی از مهم ترین امکانات هر سیستم عاملی است. فرقی نمی کند سیستم عامل شما چه باشد، به هر حال باید امکان مشاهده فایل های موجود در سیستم تان برای شما فراهم باشد. در ادامه به معرفی برخی از این اپلیکیشن ها می پردازیم.

An Tek Explorer

یکی از شناخته شده ترین اپلیکیشن های مدیریت فایل که از رابط کاربری شیک و چندبخشی با امکان کشیدن و رهاکردن برخوردار است. همچنین این اپلیکیشن دارای پیشخوان های (پنل های) مختلفی نیز هست که کار مدیریت فایل ها را آسان تر می کند. این اپلیکیشن رایگان است؛ هرچند دارای بخش هایی برای خرید درون برنامه ای نیز هست. برخی از امکانات اپلیکیشن عبارتند از امکان مدیریت فایل ها در درایوهای ابری (کلاود)، دارای پخش کننده فایل های صوتی درون خود اپلیکیشن، امکان مدیریت پارتیشن ها، نمایش فایل های Zip و Rar، امکان مشاهده کد برنامه ها با پشتیبانی از 13 زبان برنامه نویسی مختلف و نمایش فایل های TIFF و PDF.

مدیریت فایل ها را به اپ ها بسپارید

Astro File Manager

یکی از اپلیکیشن های مدیریت فایل با قدمت بالا. استفاده از این اپلیکیشن کاملا رایگان است و هیچ گونه خرید درون برنامه ای در آن وجود ندارد، مگر موردی که برای حذف آگهی های تبلیغاتی از این اپلیکیشن است. طی سال های گذشته، رابط کاربری این اپلیکیشن نیز زیباتر شده است. از جمله قابلیت های جالب این اپلیکیشن می توان به امکان کپی و پیست کردن یک فایل از یک درایو ابری (کلاود) به درایو ابری دیگر بدون نیاز به دانلود آن و همچنین امکان جست و جوی آفلاین برای فایل هایی که در این درایوها ذخیره شده اند اشاره کرد. البته مورد دوم تنها برای وقتی است که این فایل ها از قبل ایندکس شده باشند. همچنین با استفاده از این اپلیکیشن می توانید از فایل های خود نسخه پشتیبان تهیه کنید و سپس در صورت لزوم آنها را بازیابی کنید.

مدیریت فایل ها را به اپ ها بسپارید

ES File Explorer

ES File Explorer نیز مانند Astro از قدمت بالایی برخوردار است و طی سال های اخیر امکانات بیشتری نیز به آن اضافه شده است. این اپلیکیشن از رابط کاربری زیبایی برخوردار است و تقریبا تمام امکاناتی که در دیگر برنامه های مطرح مدیریت فایل وجود دارند در آن موجود هستند. از مزیت های این اپلیکیشن می توان به امکان اجرای آن تقریبا در تمام نسخه های اندروید (اندروید ۱.۵ به بالا) اشاره کرد. البته اپلیکیشن نسخه دیگری به نام ES File Explorer Cupcake دارد که برای کاربرانی است که از اندروید ۱.۵ تا ۲.۰ استفاده می کنند. یکی دیگر از قابلیت های جالب این اپلیکیشن، امکان مدیریت فایل های موجود در گوشی از طریق رایانه است.

مدیریت فایل ها را به اپ ها بسپارید

File Explorer FX

اپلیکیشنی که برای مدیریت آسان و سریع فایل ها طراحی شده و در آن خبری از آگهی های تبلیغاتی هم نیست. این اپلیکیشن دارای افزونه هایی است که امکان مدیریت بهتر فایل های صوتی تصویری، مدیریت فایل ها از طریق پروتکل های SMB، SFTP، PTP و WebDav و مدیریت فایل های موجود در درایوهای ابری (کلاود) را فراهم می آورند. نسخه جدید برنامه از طراحی ملموس (متریال) برخوردار است و شما در آن می توانید مسیرهایی را که زیاد به آنها مراجعه می کنید به صورت یک بوک مارک در صفحه آغازین اپلیکیشن قرار دهید تا با یک لمس ساده بتوانید به آنها مراجعه کنید.

مدیریت فایل ها را به اپ ها بسپارید

File Manager by Gira.me

یکی از اپلیکیشن های مدیریت فایل که برای تبلت های اندرویدی بهینه سازی شده است. این اپلیکیشن از ۲ تم تیره و روشن برخوردار است که می توانید هرکدام را که خواستید انتخاب کنید. از لحاظ امکانات شاید این اپلیکیشن جزو بهترین ها نباشد، ولی از امکانات استاندارد هر اپلیکیشن مدیریت فایل و البته چند امکان پیشرفته برخوردار است. این اپلیکیشن دارای یک گالری تصاویر جداگانه برای خود است که می توانید در کنار گالری گوشی یا تبلت تان از آن نیز استفاده کنید و از قابلیت USB OTG که امکان اتصال کیبورد، موس و دیگر وسایل USB را به گوشی فراهم می آورد نیز پشتیبانی می کند.

مدیریت فایل ها را به اپ ها بسپارید

File Manager by Cheetah Mobile

یکی از توانمندترین اپلیکیشن ها برای مدیریت فایل ها، هرچند ظاهر رابط کاربری اپلیکیشن اندکی به نظر قدیمی می رسد، ولی امکان اعمال تم های مختلف به آن وجود دارد. این اپلیکیشن دارای بیش از ۱۵۰ آیکون مختلف برای گزینه های موجود در منوها، نوارهای ابزار و انواع و اقسام فایل ها است. این اپلیکیشن هم دارای یک گالری همچون امکان ویرایش فایل های متنی، امکان قرار دادن میانبر (شورت کات) در صفحه آغازین اپلیکیشن برای دسترسی سریع تر و تطابق خوب اپلیکیشن با وضوح های تصویری مختلف اشاره کرد.

مدیریت فایل ها را به اپ ها بسپارید

File Expert

یکی از معروف ترین و قدیمی ترین اپلیکیشن ها برای مدیریت فایل ها. به گفته توسعه دهندگان این اپلیکیشن، موتور جست و جوی آن به قدری قوی است که فرقی نمی کند تعداد فایل های موجود در سیستم شما چقدر باشد، فایل مورد جستجو در کمتر از یک دقیقه پیدا خواهدشد. کار با رابط کاربری اپلیکیشن نیز بسیار ساده است به طوری که حتی تازه کارها هم می توانند بدون نیاز به راهنمایی و فقط با چنددقیقه کارکردن استفاده از آن را یاد بگیرند از جمله ویژگی های قابل توجه این اپلیکیشن، قراردادن فایل ها در دسته بندی های از پیش تعیین شده همچون فایل های ویدیویی، فایل های صوتی، فایل های زیپ، فایل های نصب (apkها)، مورد علاقه ها و... است. در ضمن، امکان ایجاد دسته بندی های جدیدی نیز وجود دارد. این اپلیکیشن از قابلیت USB OTG نیز پشتیبانی می کند و دارای سطل آشغال همانند سیستم عامل ویندوز است که فایل های پاک شده در آن قرار می گیرند.

مدیریت فایل ها را به اپ ها بسپارید
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج