۲۰۹۵۷۳
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

اوروس، شاسی‌بلند لامبورگینی

خط تولید اوروس قرار است با ایجاد ۵۰۰ شغل جدید، ۳۰۰۰ دستگاه اوروس در سال تولید کند.

وب سایت پدال: دولت ایتالیا که چند هفته پیش ساخت یک خودروی شاسی‌بلند بر اساس خودروی کانسپت اوروس را به لامبورگینی پیشنهاد داده بود بعد از توافق متیو رنزی نخست‌وزیر ایتالیا و لامبورگینی بر سر معافیت‌های مالیاتی حالا این خودروساز ایتالیایی، مونتاژ اوروس در خط تولید سنت آگاتا را تأیید کرد.

اوروس، شاسی‌بلند لامبورگینی

این خط تولید قرار است با ایجاد ۵۰۰ شغل جدید، ۳۰۰۰ دستگاه اوروس در سال تولید کند. این تعداد خودرو که از مجموع گایاردو، اوراکان و اونتادور تولیدی سال پیش بیشتر است با کمک دولت و به‌منظور کارآفرینی در ایتالیا ایجاد خواهد شد.

اوروس، شاسی‌بلند لامبورگینی

لامبورگینی به‌صورت رسمی جزئیاتی از مدل تولیدی اوروس را فاش نکرد اما ماریزیو ریگیانی مهندس ارشد این کمپانی در گفتگو با تاپ گیر گفت: در وهله اول انتظار نداشته باشید که قسمت عمده این خودروی تولیدی از فیبر کربن ساخته شود. طبق این گفته استفاده ی زیاد از کربن در ساختار پیشرانه، سیستم تعلیق و طراحی داخلی این خودروی سنگین‌وزن بی‌معنی است و با این حساب اوروس می‌تواند پلت فرمش را با خودروهای موجود یا درحال‌توسعه ای مثل بنتلی بنتایگا و نسل بعدی پورشه کائن به اشتراک بگذارد. برای این‌که تجربه رانندگی با اوروس لایق و درخور لامبورگینی باشد این کمپانی بر بهبود تکنولوژی شاسی، تکان‌های تطبیقی و ارتفاع خودرو متغیر تمرکز کرده و به سیستم فعال ضد غلتش اهمیت داده است.

در کمال تعجب اوروس برخلاف سایر محصولات لامبورگینی می‌تواند در پیشرانه خود از القای اجباری یا تکنولوژی هیبریدی استفاده کند.

اوروس، شاسی‌بلند لامبورگینی

اوروس، شاسی‌بلند لامبورگینی

اوروس، شاسی‌بلند لامبورگینی

این خودروساز ایتالیایی در خودروهای اسپرت خود از موتورهای قدرتمند ۱۰ و ۱۲ سیلندری استفاده می‌کند اما شاسی‌بلند به گشتاور بیشتری نیاز دارد که این گشتاور می‌تواند از توربوشارژ یا موتور الکتریکی حاصل شود. برای این‌که ببینید سرانجام اوروس کجاست به کانسپت آسترین از لامبورگینی نگاه کنید. لامبورگینی نشان داده که دانش ساخت پیشرانه پلاگین هیبرید برای مدل‌های مختلفش را دارد اما این پیشرانه‌ها تابه‌حال به خاطر وزنی که دارند در خودروهای اسپرت لامبورگینی استفاده‌نشده است.

اوروس، شاسی‌بلند لامبورگینی

در نهایت، با در نظر داشتن اوروس کانسپت که در سال ۲۰۱۲ رونمایی شد انتظار داریم که خودروی تولیدی با کمی تغییر در سال ۲۰۱۸ روانه بازار شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • nobody

      هیچی پراید خودمون نمیشه
      ینی خااااااااااااااااااااااک ..........................

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج