۲۱۹۶۰۰
۱ نظر
۵۰۱۵
۱ نظر
۵۰۱۵
پ

سریع ترین خودروهای شرکت آئودی در جهان

شرکت آئودی سال ها است که توانسته با تولید محصولاتی بی نظیر در میان بهترین خودروسازان جهان قرار گیرد. این شرکت در طول مدت زمان فعالیت خود بارها برنده انواع مسابقات شده و رکودهای بسیاری را از خود به جا گذاشته است.

وب‌سایت بازارخبر: شرکت آئودی سال ها است که توانسته با تولید محصولاتی بی نظیر در میان بهترین خودروسازان جهان قرار گیرد. این شرکت در طول مدت زمان فعالیت خود بارها برنده انواع مسابقات شده و رکودهای بسیاری را از خود به جا گذاشته است.

این روزها اگر نگاه یداسته باشیم به فهرست سریع ترین و مدرن ترین خودروهای جهان مطمئنآ نام شرکت آئودی را چندین بار مشاهده خواهیم کرد. این شرکت در طول مدت زمان فعالیت خود توانسته به خوبی در زمینه های مختلف پیشرفت کند و به یکی از بهترین تولید کنندگان محصولات اسپرت در جهان تبدیل شود. خودروهای شرکت آئودی در عین توان بالا در میان خوش ساخت ترین محصولات جهان قرار دارند می توانند علاوه بر قدرت، راحتی بسیاری را برای سرنشینان به همراه داشته باشند.

در این گزارش تصمیم داریم تا تعدادی از سریع ترین محصولات آئودی را به شما معرفی کنیم. خودروهای که در این فهرست قرار گرفته اند همگی وارد خط تولید شده و افراد عادی می توانستند آن ها را خریداری کنند.

آئودی ۲۰۱۳ RS۵

شتاب: ۳.۹ ثانیه

سریع ترین خودروهای شرکت آئودی در جهان

هنگامی که دو محصول A۵ و S۵ آئودی را با هم تریکب کنید، با خودرویی رو به رو می شوید به نام RS۵. محصولی گران قیمت که بر خلاف بسیاری از خودروهای لوکس به جای استفاده از توربوشارژرها از موتوری توانمند استفاده می کند. موتور این مدل می تواند به راحتی ۴۴۴ اسب بخار توان تولید کند که باعث شده این محصول در جایگاه هشتم این فهرست قرار گیرد.

آئودی A۸ ۲۰۱۳

شتاب: ۳.۸ ثانیه

سریع ترین خودروهای شرکت آئودی در جهان

به نظر می رسد که جمله "بیشتر بهتر است" برای این خودرو واقعیت دارد. مهندسان به جای اینکه این خودرو را به یک موتور ۴ سیلندری ۲۱۱ اسب بخاری مجهز کنند، موتوری ۸ سیلندری با ۴۲۰ اسب بخار توان را در آن قرار داده اند. یکی از ویژگی های اصلی این مدل قیمت ۸۸ هزار دلاری آن است که باعث شده تا افراد بسیاری نسبت به خرید آن علاقه مند شوند.

آئودی ۲۰۱۴ Audi RS۶ Avant

شتاب: ۳.۷ ثانیه

سریع ترین خودروهای شرکت آئودی در جهان

مدل اسپرت تر A۶ با نام S۶ وارد بازار شده است و از مدل S۶ Avant مدل بهبود یافته RS۶ Avant تولید شده است. این خودرو سریع ترین هاچ بک آئودی شناخته می شود و می تواند با موتوری ۸ سیلندری ۵۵۰ اسب بخار توان تولید کند. سیستم الکترونیکی قدرتمند قرار گرفته در این محصول باعث شده است توان خودرو به شکل بهتری توضیع شده و شتاب خودرو به ۳.۷ ثانیه برسد. این شتاب در حال حاضر برابر با شتاب محصولاتی همانند استون مارتین V۱۲ Vantage است.

آئودی ۲۰۱۳ S۸

شتاب: ۳.۶ ثانیه

سریع ترین خودروهای شرکت آئودی در جهان

یک محصول لوکس ۴ در از شرکت آئودی که انتخاب اصلی بسیاری از طرفداران قدرت و سرعت است. این خودرو شاید در ظاهر قدرت چندانی از خود نشان ندهد اما در واقع مجهز به موتور ۸ سیلندری است که می توان ۵۲۰ اسب بخار توان تولید کند. موتوری که در این محصول قرار دارد در مدل های S۶ و S۷ نیز موجود است.

آئودی TT RS

شتاب: 3.5 ثانیه

سریع ترین خودروهای شرکت آئودی در جهان

اولین مدل های این خودرو همانند یک فولکس واگن بیتل بود که از نظر بدنه به شکل قدرتمندتری ساخته شده بود. این محصول در طول زمان به شدت پیشرفت کرده است و طراحی آن این روزها به شدت به مدل R۸ نزدیک شده است. خودروی TT با چند مدل موتور مختلف وارد بازار شده است و نشانه هایی از R۸ را در خود جای داده اند. مدل ابتدایی این خودرو به موتور ۵ سیلندری ۳۶۰ اسب بخاری مجهز است که با وجود قدرت کمتر نسبت به بسیاری از خودروها شتابی بسیار عالی در اختیار دارد.

آئودی ۲۰۱۴ RS۷

شتاب: ۳.۴ ثانیه

سریع ترین خودروهای شرکت آئودی در جهان

در سال ۲۰۰۷ شرکت آئودی محصول جدید خود را با نام A۷ وارد بازار کرد. این خودرو با چند نوع موتور مختلف و سیستم حرکتی تمام چرخ وارد بازار شد. طراحان شرکت آئودی تصمیم گرفتند تا این خودرو را در چند مدل مختلف تولید کنند که بهترین آن با موتور توربوشارژ شده می تواند در عرض ۳.۴ ثانیه از سرعت ۰ به ۱۰۰ دست یابد.

آئودی R۸ LMS GT۳ ۲۰۱۱

شتاب: ۳.۱ ثانیه

سریع ترین خودروهای شرکت آئودی در جهان

اگر در این گزارش هر سری خودرو را تنها به یکبار محدود نکرده بودیم مدل های مختلف R۸ مطمئنآ به راحتی چندین بار در این فهرست قرار می گرفت. آئودی R۸ یک خودروی دو در قدرتمند است که تاکنون مدل های مختلفی از آن تولید شده است. این محصول از دو نوع موتور ۸ یا ۱۰ سیلندر استفاده می کند و از سیستم رانندگی تمام چرخ بهره مند است. قوی ترین مدل R۸ با موتور ۱۰ سیلندری ۵.۲ لیتری می تواند بیش از ۵۰۰ اسب بخار توان تولید کند و شتاب صفر تا صد آن نیز تنها ۳.۱ ثانیه است.

۱۹۸۵ Audi Sport Quattro S۱

شتاب: ۳.۰ ثانیه

سریع ترین خودروهای شرکت آئودی در جهان

در اوایل دهه ۱۹۸۰ شرکت آئودی با تولید Quattro S۱ توانست انقلابی کوچک در خودروسازی ایجاد کند. این خودرو که در مسابقات رالی بسیاری مورد استفاده قرار می گرفت در میان اولین خودروهای تولید انبوه است که از سیستم حرکت تمام چرخ استفاده می کرد و توانست سازندگان بسیار دیگر ی را وادار به تولید محصولاتی با این قابلیت کند. بسیاری از خودروهای امروزی که از سیستم AWD استفاده می کنند از Quattro S۱ درس گرفته اند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • آرتا

      آئودی R8 کواترو V10 عشق منه... خدایا نصیب کن.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج