۲۳۹۸۴۲
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

ابزارهایی برای کنترل اکانت های اجتماعی خود

شبکه اجتماعی می تواند به عنوان یک منبع مفید و کارآمد برای بهبود وضعیت کسب و کارها مورد استفاده قرار گیرد و یک کالای خاص را میان مردم رواج دهد

ابزارهایی برای کنترل اکانت های اجتماعی خود



هفته نامه عصر ارتباط - میثم لطفی: شبکه اجتماعی می تواند به عنوان یک منبع مفید و کارآمد برای بهبود وضعیت کسب و کارها مورد استفاده قرار گیرد و یک کالای خاص را میان مردم رواج دهد. با این وجود باید توجه داشت که اگر شما به عنوان صاحب کسب و کار حضور معمولی در این پلتفرم ها داشته باشید و یک صفحه اختصاصی برای برند خود درست کنید، مزایای زیادی را از آن خود نخواهید کرد.

کسب تجربیات شرکت های موفق در شبکه های اجتماعی یکی از روش هایی است که می تواند حضور پررنگ شما در فضای مجازی را تضمین کند و روش های مناسب برای برقراری ارتباط درست با مشتریان را پیش روی تان قرار دهد. اگر پس از حضور در شبکه های اجتماعی بتوانید میزان اثرگذاری و برقراری ارتباط با مشتریان را مورد سنجش قرار دهید، یکی از بهترین گام ها را برداشته اید.

ابزارهایی برای کنترل اکانت های اجتماعی خود

در اینجا فهرستی ارایه شده است که بهترین ابزارهای کاربردی برای مانتیور کردن شبکه های اجتماعی در آن وجود دارد. مدیریت چند شبکه اجتماعی از طریق یک داشبورد واحد، دریافت پیام ها و اطلاع رسانی ها، بررسی صفحه مخصوص رقبا و... از جمله قابلیت هایی است که به وسیله این ابزارهای کاربردی ارایه می شود. با این ابزارها می توانید به صورت مستمر وضعیت خود را در شبکه های اجتماعی مانیتور کنید و از نیازهای تان برای افزایش تعداد هواداران آگاه شوید.

ابزار Buzzsumo

این ابزار کاربردی به شما امکان می دهد تمرکز بیشتری بر محتوای منتشر شده در صفحه خود روی شبکه های اجتماعی داشته باشید و بتوانید آن را تقویت کنید. محتوایی که با کلیدواژه مشخص بتواند صفحه شما را شناسایی کند یا محتوای مشابه که از سوی یک نویسنده یا صفحه رقبای شما منتشر می شود، با این ابزار در اختیارتان قرار می گیرد. از این طریق می توانید محتوای منتشرشده از سوی رقبا را هم تحلیل کنید و جزییات آن را در اختیار بگیرید. این ابزار به صورت همزمان برای شبکه های اجتماعی بزرگ از جمله فیس بوک، توییتر، لینکدین، گوگل پلاس و پینترست فعالیت می کند و هزینه استفاده از آن ماهانه ۰.۹۹ دلار است.

ابزار Social Mention

این ابزار یک پلتفرم جست و جوگر برای شبکه های اجتماعی محسوب می شود. به کمک آن نظارت کاربران، وضعیت شرکت، محصول جدید و هر موضوعی را که به صفحه شما مرتبط باشد در آن واحد دریافت می کنید. این ابزار کاربردی با بیش از ۱۰۰ شبکه اجتماعی سازگاری دارد که از مهم ترین آنها می توان به توییتر، فیس بوک، یوتیوب، Digg، گوگل پلاس و... اشاره کرد. این ابزار به صورت رایگان و بدون هرگونه هزینه ارایه می شود.

ابزار Mention

این ابزار کاربردی یک منبع جامع به ۴۲ زبان زنده دنیا محسوب می شود و قابلیت هایی در اختیار شما می گذارد تا مطمئن شوید هیچ اطلاعاتی را در شبکه های اجتماعی، سایت های خبری، وبلاگ ها و صفحات اینترنتی سازگاری دارد و می تواند محتوای منتشرشده در آنها را تحلیل کند. پس از اتصال صفحه اختصاصی خود در شبکه های اجتماعی به این ابزار می توانید با ابزارهای داخلی آن عکس العمل های مناسب نشان دهید و بدون خارج شدن از آن با مخاطبان در ارتباط باشید. با یک قابلیت کاربردی در این ابزار تمام پیام ها را دریافت می کنید و به صورت هفتگی نیز ایمیل هایی برای تان ارسال می شود. این ابزار با هزینه ماهانه ۲۹ دلار در اختیار برندها قرار می گیرد.

ابزار How Sociable

ابزار مذکور یک روش آسان در اختیار شما قار می دهد تا بتوانید تاثیرات برند خود رد شبکه های مبتنی بر وب را مانیتور و اندازه گیری کنید. با این ابزار می توانید برای دوره های زمانی مشخص مثلا یک هفته، وضعیت برند خود در شبکه های اجتماعی را تحلیل کنید و روش های بهتر برای ارتباط خود با مخاطبان را به کار ببندید. سایت اینترنتی مخصوص این ابزار اجتماعی به صورت همزمان با ۳۶ سایت مرتبط همکاری می کند تا نتایج حاصل از بررسی داده های شما را تحلیل کند. هزینه استفاده از این ابزار ۹ دلار برای سه ماه اعلام شده است.

ابزارهایی برای کنترل اکانت های اجتماعی خود

ابزار Addict-۰-matic

این محصول یک ابزار جست و جوگر اینترنتی محسوب می شود که برای تحلیل میزان رفت و آمدها صفحه اختصاصی شما را مانیتور می کند. نتایج حاصل از طریق RSS در بخش اخبار سایت های گوگل، یاهو، Technorati, Ask, You Tube, Truveo, Topix, Digg, Ice Rocket, Blinkx, Flickr. Newsvine و Tweetscan به دست می آید. این ابزار رایگان است.

ابزار Topsy

این ابزار درواقع یک موتور جست و جوی اینترنتی مبتنی بر سایت های اجتماعی است که نتایج فعالیت آن در هر لحظه ارایه می شود. ابزار Topsy براساس گفت و گوی میان میلیون ها کاربری که هر روز در رابطه با موضوعات مختلف صحبت می کنند، فهرست خود را با امتیازبندی مشخص ارایه می دهد و متناسب با آن به شما اعلام می کند در صفحه اجتماعی خود چه اقدامی انجام دهید تا توجه کاربران را بیشتر جلب کنید. این ابزار اجتماعی به صورت رایگان خودمات خود را ارایه می دهد.

ابزار Sum All

این ابزار اجتماعی به کسب و کارها در هر حجم و اندازه ای امکان می دهد از طریق یک داشبورد واحد به تمام اطلاعاتی خود دسترسی داشته باشند. با این ابزار می توانید به صورت آزاد وضعیت بیش از ۳۰ حساب کاربری خود در شبکه های اجتماعی را ردیابی کنید. حساب کاربری اصلی در Sum All گزارش هایی را در مورد نحوه ارایه محصول و ارتباط با مشتریان منتشر می کند و به شما امکان می دهد ضمن آگاهی بیشتر از وضعیت خود در شبکه های اجتماعی، کیفیت آن را ارتقا دهید. هزینه استفاده از خدمات این ابزار اجتماعی ماهانه ۵۹دلار است.

ابزار Whos Talkin

این محصول که همراه با سایت اینترنتی WhosTalkin.com خدمات خود را ارایه می دهد، یک ابزار جست و جوگر است که به کاربران امکان می دهد با موضوعات مختلف در گفت و گوهای انجام شده گشت و گذار کنند. داده های ارایه شده از سوی این ابزار از ۶۰ درگاه ورودی مخصوص رسانه های اجتماعی جمع آوری می شوند. این سرویس به صورت کاملا رایگان ارایه می شود.

ابزار Pluggio

یک ابزار کاربردی برای مدیریت فیس بوک و توییتر محسوب می شود که به صورت خودکار نمودارهای خود را با معیارهای مختلف در اختیارتان می گذارد تا وضعیت صفحه اختصاصی خود را بررسی کنید. بر این اساس به راحتی می توانید میزان افت و خیز صفحه خود نزد کاربران جهانی را بسنجید. قابلیت دیگری که در این بازار ارایه شده است، با نام Bit.ly شناخته می شود و به شما امکان می دهد در جریان تعداد کلیک های انجام شده روی لینک هایی که به اشتراک گذاشتید، قرار بگیرد. بر این اساس می توانید میزان توجه به هر پست خود را جداگانه بررسی کنید. هزینه استفاده از خدمات این ابزار ماهانه ۱۲.۹۵ دلار است.

ابزار Shared Count

این یک سرویس کاربردی است که نشان می دهد یک آدرس اینترنتی چند بار روی شبکه های اجتماعی مختلف از جمله فیس بوک، توییتر و پینترست به اشتراک گذاشته شده است به کمک این ابزار می توانید بررسی جامع در مورد آدرس اینترنتی سایت خود داشته باشید و نتایج کاربردی در اختیار بگیرید. بررسی اشتراک گذاری سایت اینترنتی، تعداد لایک ها، توییت ها و... که مرتبط با آن منتشر می شود از قابلیت های اصلی این ابزار است. برای سه ماه اول می توانید از این ابزار به صورت رایگان استفاده کنید و پس از آن باید ماهانه ۴۰ دلار بپردازید.

ابزار Social Searcher

این ابزار اجتماعی به شما امکان می دهد در آن واحد نتایج حاصل از جست و جوهای انجام شده در شبکه های اجتماعی مرتبط با صفحه خود را دریافت کنید و تحلیل های جامع پیرامون آن را در اختیار بگیرید. جست و جو بدون ورودی به حساب کاربری برای تحلیل اطلاعات توییتر، گوگل پلاس و فیس بوک قابلیت اصلی این ابزار محسوب می شود. به کمک این ابزار می توانید جست و جوهای اجتماعی خود را کارآمدتر انجام دهید و پیام های هشداردهنده مرتبط را دریافت کنید. با این ابزار می توانید سابقه فعالیت اجتماعی خود را بررسی کنید، قابلیت های API را به کار برید، تحلیل های دقیق انجام دهید و پیام های اطلاع رسانی را به سرعت از طریق ایمیل دریافت کنید. هزینه ماهانه استفاده از این ابزار ۳.۴۹ دلار اعلام شده است.

ابزار Edgerank Checker

این محصول یک ابزار کارآمد برای تحلیل و امتیازدهی به صفحه شما در فیس بوک محسوب می شود. به صورت کارآمد گام هایی در این ابزار بر می دارید که ارتباط شما را با صفحه اختصاصی نزدیک تر می کند. به کمک این ابزار می توانید متوجه شوید که در کدام زمان تعداد بیشتری از هواداران شما آنلاین هستند و از این طریق استراتژی های خود را بهتر عملی می کنید. هزینه استفاده از این ابزار اجتماعی برای مدیریت سه حساب کاربری ماهانه ۹۰ دلار است.

ابزار Follower wonk

این یک ابزار کاربردی است که امکان دریافت تحلیل های دقیق تر از توییتر را فراهم می کند. ابزار مذکور تغییرات اعمال شده از سوی شما را روی نمودارهای اجتماعی نشان می دهد و از طریق چارت های تعاملی نشان می دهد که چگونه توانسته اید ارتباط بهتر با هواداران خود برقرار کنید. این ابزار طبقه بندی جامعی از محل جغرافیای هر یک از هواداران را ارایه می دهد و نوع علاقه مندی آنها را هم مشخص می کند. با این ابزار می توانید با مشتریان و رقبای خود ارتباط بهتری داشته باشید. هزینه استفاده از آن ماهانه ۹۹ دلار گزارش شده است.

ابزارهایی برای کنترل اکانت های اجتماعی خود

ابزار Nutshell Mail

به کمک این ابزار می توانید خلاصه ای از آخرین فعالیت های خود در شبکه های اجتماعی و ایمیل های دریافتی مرتبط را در اختیار بگیرید. برای مثال، در فیس بوک می توانید تعداد لایک ها، پست ها، کامنت ها و به اشتراک گذاری های مرتبط را دریافت کنید. این ابزار همچنین فهرستی از هواداران جدید، نتایج حاصل از جست و جوهای انجام شده مرتبط با شما، توییت های مربوط به پست های شما و... را هم ارایه می دهد. توجه داشته باشید که همه این قابلیت ها به صورت کاملا رایگان در اختیار شما قرار می گیرد.

ابزار Trakur

این ابزار قادر است شبکه های اجتماعی و وبلاگ های بزرگ، توییتر، فیس بوک، فروم ها، عکس ها و ویدیوها را مانیتور کند. تمام تحلیل های این ابزار در آن واحد انجام می شود و گزارش های مرتبط با آن در لحظه ارایه می شود. به کمک آن می توانید متوجه شوید کدام یک از کاربران در مورد شما صحبت می کنند و چه نظراتی در مورد شما می دهند. هزینه استفاده از این ابزار اجتماعی کاربردی ماهانه ۹۷ دلار است.

ابزار Tweet Reach

این ابزار به شما کمک می کند بتوانید میزان فعالیت های خود را در توییتر مانیتور کنید و براساس هشتگ ها، موضوعات، حساب های کاربردی و فعالیت رقبا، وضعیت خود را زیر نظر بگیرید. ردیابی توییت ها در آن واحد و مشاهده گفت و گوهای صورت گرفته از سوی کاربران مختلف از مهم ترین قابلیت های این ابزار اجتماعی محسوب می شود. هزینه استفاده ماهانه از این ابزار ۹۹ دلار است.

ابزار Social Oomph

این یک بازار کاربردی برای مانیتورکردن و ارتقای فعالیت های مرتبط با شبکه های اجتماعی محسوب می شود و با توییتر، فیس بوک، لینکدین، محتویات RSS، وبلاگ ها، Appnet و... سازگاری دارد. ردیابی کلیدواژه ها، مشاهده مطالب مرتبط، به اشتراک گذاری ها، بررسی رفتار هواداران و... از قابلیت های این ابزار محسوب می شود و قادر است در آن واحد چند حساب کاربری را به صورت همزمان مدیریت کند. نسخه معمولی این ابزار کاربردی رایگان عرضه می شود و قیمت نسخه حرفه ای آن ماهانه ۳۵.۹۴دلار اعلام شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج