جاباما
۲۷۷۱۱۹
۵ نظر
۵۰۴۱
۵ نظر
۵۰۴۱
پ

همه چیز درباره بزرگترین آپدیت کلش آف کلنز

بازی Clash OF Clans این روزها جای خود را به خوبی در میان جوانان و حتی افراد با سن بالاتر باز کرده است و در هر گوشه و کناری صحبتی از تان هال،اتک،هیرو و… شنیده می شود!

وب سایت زوم تک - دانیال حجاری: بازی Clash OF Clans این روزها جای خود را به خوبی در میان جوانان و حتی افراد با سن بالاتر باز کرده است و در هر گوشه و کناری صحبتی از تان هال،اتک،هیرو و… شنیده می شود!

مدتی بود که آن دسته از افراد که مدت زیادی است این بازی را انجام داده و به درجه های نهایی در بازی رسیده بودند (تمامی آیتم ها فول آپدیت) دیگر این بازی برایشان کسل کننده شده بود و انگیزه ای برای بازی (و به تبع آن انگیزه ای برای خرید جم که به ضرر سوپرسل است) نداشتند،تا اینکه بزرگترین آپدیت کلش آف کلنز تا به امروز ارائه شد.

همه چیز درباره بزرگترین آپدیت کلش آف کلنز

همانطور که می دانید همه چیز در این بازی به تان هال بستگی دارد،پس با ارائه تان هال ۱۱ کوله بازی از ویژگی های جدید نیز در بازی وارد شده اند که از مهمترین آن ها می توان به هیرو و یک آیتم دفاعی قدرتمند جدید اشاره کرد.

انتظار می رفت با آمدن تان هال یازده و به تبع آن ساختمان دفاعی جدید و همچنین افزایش تعداد سایر آیتم های دفاعی (مثل آرچر تاور و …) سطح زمین دهکده افزایش یابد و از همین رو سطح زمین به اندازه قابل توجهی افزایش یافته است.

به تبع این افزایش فضا،مطمئنا حمله زمان بیشتری می طلبد و به همین دلیل زمان حمله نسبت به قبل ۳۰ ثانیه افزایش یافته است.

همه چیز درباره بزرگترین آپدیت کلش آف کلنز

ازدیگر تغییرات مهم مرتبط با وضعیت دفاعی روستا که در مورد آپدیت جدید وعده داده شده بود تا برخی مشکلات مربوط به شیلد را برطرف کند،ایجاد یک سیستم دفاعی جدید به نام گارد است.

این عامل مانع حمله کردن دشمنان به روستا شما می شود اما به مدت زمان محدود، و در مقابل شما در این مدت زمان می توانید به هر تعداد که می خواهید به روستاهای دیگر حمله کنید.

گارد به صورت خودکار پس از افلاین شدن در زمانی که شیلد ندارید و یا اینکه شیلد شما به پایان می رسد فعال می شود ولی شما می توانید خودکار بودن آن را غیر فعال کنید.

همه چیز درباره بزرگترین آپدیت کلش آف کلنز

این سیستم دفاعی برای رفع یکی از مشکلات اساسی در بازی ایجاد شده است.حین بازی،اگر حتی برای مدت کوتاهی به دلیل مشغول شدن به کاری دیگر و حتی دلایل غیر ارادی مثل قطع شدن اینترنت از بازی خارج شوید،در همان مدت دیگران می توانند به شما حمله ور شده و به شما خسارت وارد کنند.

ولی حالا وقتی شما به هر دلیلی مجبور به افلاین شدن می شوید گارد فعال شده و مانند شیلد، ولی به مدت زمان محدود از دهکده شما محافظت می کند.این سیستم دفاعی کاربردی به دو صورت قابل دریافت است:

۱- در روز تنها یک بار با دادن ۱۰ جم می توانید ۲ ساعت گارد دریافت کنید.

۲- گارد رایگان در هر ۲۴ ساعت به صورت زیر اهدا می شود:

۱-۲- برای لیگ های چمپیون و پایین تر از آن روزانه ۱۵ دقیقه

۲-۲- برای تایتان ۳ یک ساعت

۳-۲- برای تایتان ۲ دو ساعت

۴-۲- برای تایتان یک و لیگ افسانه روزانه ۳ ساعت به هر دهکده اهدا می شود

در گذشته اگر شما به مدت زیادی آنلاین می بودید،بازی شما را به ترک زمین مجبور می کرد.حالا سیستم استراحت شخصی (Personal Break) به این صورت کار می کند:

همه چیز درباره بزرگترین آپدیت کلش آف کلنز

پس از سه ساعت آنلاین بودن بدون وقفه بازی شما را به مدت ۶ دقیقه به صورت اجباری آفلاین می کند.اگر در این مدت به شما حمله ور شوند و شما شیلدی دریافت نکنید بازی به شما ۱۵ دقیقه وقت می دهد تا آیتم های دفاعی خود (مثل ایکس بو و بمب ها) را شارژ کنید و مجددا شما را اخراج می کند تا حمله دیگری به شما شود.این ویژگی برای مقابله با ربات های بی شماری که امروزه برای کلک زدن به بازی طراحی شده اند به بازی اضافه شده است.


هیرو جدید با نام Grand Warden

همه چیز درباره بزرگترین آپدیت کلش آف کلنز

مطمئنا بازی با ۳ قهرمان بیش از پیش به جذابیت بازی می افزاید.

"نگهبان بزرگ" ویژگی خاصی دارد که آن جان بخشیدن به سربازان زمینی و هوایی است.

این قهرمان در دو صورت مورد استفاده قرار می گیرد:

۱- بر روی زمین راه برود که در این صورت تنها به سربازان زمینی می تواند جان ببخشد و مانع از صدمه رسیدن به آن ها شود.

همه چیز درباره بزرگترین آپدیت کلش آف کلنز

۲- در هوا پرواز کند و این گونه به سربازان هوایی مانند دراگون،بالن و لاواهوند جان ببخشد.

همه چیز درباره بزرگترین آپدیت کلش آف کلنز

وظیفه اصلی گرند واردن در واقع جان بخشی و جلوگیری از صدمه رساندن وسایل دفاعی به سربازان در محدوده خود است اما به ساختمان ها نیز با قدرتی کم آسیب می زند.

اگر ویژگی این هیرو را فعال کنید،در اطراف آن (محدوده ای معین) به صورت اسپل هیل با قدرت زیاد عمل کرده و نیروی ویژه آن مانع از صدمه رسیدن به سربازان موجود در محدوده آن می شود،به طوری که اینفرنو در مقابل سربازان موجود در محدوده گرند واردن بی تاثیر است!

گرند واردن که با اکسیر ساخته می شود و ارتقا می باید، ۲۰ لول دارد که آخرین لول آن فقط در تان هال ۱۱ موجود است.

همه چیز درباره بزرگترین آپدیت کلش آف کلنز

گفتنی است قابلیت هوایی یا زمینی بودن آن را قبل اتک باید مشخص کرد و این نکته را در نظر داشته باشید که در حالت هوایی این هیرو سلاح ها و تله های هوایی و درحالت زمینی سلاح ها و تله های زمینی به آن آسیب می رسانند.


در مورد وقتی که حمله ای در کار نیست…

همه چیز درباره بزرگترین آپدیت کلش آف کلنز

این هیرو اگرچه قبل اغاز حمله به شما به شکل عادی و متحرک است،اما در دفاع مانند مجسمه ی سنگی درآمده و به ساختمان ها،هیرو و سربازان کستل شما که در محدوده آن هستند جان می بخشد.

همه چیز درباره بزرگترین آپدیت کلش آف کلنز

درست مانند حالت تهاجمی در اینجا نیز از قبل از اینکه برای دفاع آماده شویم باید تعیین کنیم که گرند واردن در حالت دفاع،زمینی یا هوایی دفاع کند.اگر حالت زمینی تعیین شود تنها به سربازان زمینی آسیب می زند و اگر هوایی باشد تنها به سربازان هوایی.

اما در هر دو حالت به جان بخشی به ساختمان ها،هیرو و سربازان درون کستل موجود در محدوده آن متوقف نمی شود.


سیستم دفاعی جدید

همه چیز درباره بزرگترین آپدیت کلش آف کلنز

عقاب با هدف آسیب رسانی گروهی به سربازان دشمن در آپدیت جدید قرار داده شده است که تنها در تان هال ۱۱ می توان آن را ساخت.شعاع برد این سیستم دفاعی کل دهکده است که نقطه کور هم دارد.

همه چیز درباره بزرگترین آپدیت کلش آف کلنز

نکته حائز اهمیت این است که این آیتم زمانی فعال می شود که تعداد سربازان دشمن به مقداری مشخص برسد و برای یک یا دو سرباز حمله کرده به زمین شما اقدامی نمی کند.عقاب در هر بار شلیک خود سه خمپاره پرتاب می کند که توانایی آسیب رساندن هم به سربازان زمینی هم هوایی را دارد.

و اما درباره سایر تغییرات این نسخه

- کاهش هزینه شارژ تله ها و ایکس بو : شارژ کردن تله ها به صورت دسته جمعی و میانگین و همچنین شارژ کردن ایکس بو در هر لول به صورت دسته جمعی و میانگین حدود ۷۰% کاهش یافته است.

- تغییرات مربوط به میزان حجم مخازن : یکی از استراتژی هایی که افراد برای گرفتن شیلد استفاده می کردند،بیرون گذاشتن تان هال بود،اما سوپرسل همیشه خشم و انزجار خود را از این کار بیان می کرد تا اینکه سرانجام در آپدیت جدید این استراتژی را از بین برد.از این پس علاوه بر اینکه زدن تان هال به تنهایی سبب گرفتن شیلد نمی شود،بلکه تان هال یک نوع منبع حساب می شود و به جای ۱۰۰۰ طلا و اکسیر که در درون آن است در دهکده ای که به طور مثال صدهزار گلد و اسکیر و هزار دارک اکسیر دارد ،از این پس ۲۰۰۰۰ طلا و ۲۰۰۰۰ اکسیر در تان هال قرار خواهد گرفت.در عوض حجم مخازن منابع از ۲۵۰۰۰ به ۲۰۰۰۰ تغییر پیدا خواهند کرد.

همه چیز درباره بزرگترین آپدیت کلش آف کلنز

در نتیجه اگر مخزن دارک اکسیر لول آخر آن باشد میزان دارک اکسیری که در مخزن دارک اکسیر جای میگرد ۱۸۰ هزار تا می باشد و باقی آن یعنی ۲۰ هزار تا در تاون هال جا داده می شود.همچنین در مورد گلد و اکسیر در هر مخزن ۲ میلیون و در کل یعنی ۴ مخزن گلد یا اکسیر می شود ۸ میلیون که در تان هال نیز ۲ میلیون گلد و ۲ میلیون اکسیر جای می گیرد در نتیجه گلد یا اکسیر کل دهکده می شود ۱۰ میلیون

- افزایش جوایز لیگ ها : از این پس جایزه تنها به حمله هایی داده می شود که بالای ۵۰% تخریب کنند و جایزه این درصد تخریب تنها ۸۰% از جایزه ای است که تعیین شده و افرادی ۱۰۰% جایزه را دریافت میکنند که بالای ۷۰% تخریب داشته باشند.پس دیگر مثل قبل با زدن یک تان هال ساده نمی توانید کل جایزه مشخص شده را دریافت کنید.در عکس زیر می توانید نمونه ای از آن را مشاهده کنید.

همه چیز درباره بزرگترین آپدیت کلش آف کلنز

- ویزارد تاور سطح ۹ : همانطور که گفتیم به جز اضافه شدن یک آیتم دفاعی جدید،آیتم های قبلی نیز قابلیت ارتقای بیشتری پیدا کرده اند که از جمله آن ها سطح ۹ ویزارد تاور است.

همه چیز درباره بزرگترین آپدیت کلش آف کلنز

- ارتقای Labratory : تان هال جدید مسلما نیازمند نیروهای قویتر است که آن هم لبرتوری قویتری را طلب می کند.

همه چیز درباره بزرگترین آپدیت کلش آف کلنز

- قابلیت دونیت کردن اسپل : دونیت کردن اسپل فقط برای کلن کسل های لول ۴ به بالا خواهد بود و تنها یک اسپل می توان درخواست و دریافت کرد.اکنون هم کلنی ها علاوه بر سرباز ، در اسپل هم شریک و یاری رسان یکدیگر خواهند بود.

همه چیز درباره بزرگترین آپدیت کلش آف کلنز

- تغییرات زمان اماده سازی در کلن وار : زمان مربوطه در آپدیت جدید یک ساعت نسبت به قبل کاهش یافته و از ۲۴ ساعت به ۲۳ تبدیل شده است است.

- تغییرات مربوط به هیلر : هیلر که یکی از نیروهای استراتژیک در حین حمله به شمار می رود،در آپدیت جدید با فاصله نزدیکتری نسبت به نیرهای دیگر حرکت می کند.همچنین استراتژی خوب قبلی یعنی استفاده از چند هیلر بر روی یک آرچر کوئین دیگر کارساز نبوده و به تعدادی که هیلرها افزایش می یابند،عملکردشان با ضریب مشخصی کاهش پیدا می کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • sara

      من کسایی رو میشناسم که به خاطر این بازی برنامه ی ورزشی روزانه شون رو ترک کردن ، دیگه مطالعه نمیکنن ، با دیگران وقت نمیگذرونن و حتی روابط عاطفیشون بهم خورده.خیلی دوس دارم بدونم 10 سال دیگه وقتی به این روزاشون فکر میکنن چه حالی دارن.وقتی همه ی روزهای خوب و حتی آدمای خوب رو بخاطر 1 بازی از دست دادن....

      پاسخ ها

      • بدون نام

        واقعا راست میگی ولی میگن قرانو اتز سر اتیش میزنن اگع این بازی رو بکنن

    • مهدی

      باید به اندازه بازی کرد.اولش خیلی درگیر کننده ولی بعدش نسبت بهش بی تفاوت میشی.حداقل برا من این اتفاق افتاد.

    • سعید

      با سلام من یکسال باز کردم الان لولم 125 شده
      نمیگم دوران بدی بود ولی بهتر بود اینقدر وقت نمیگذاشتم ... الان یک ماهه پاکم

    • علی

      کسایی که این بازیو انجام میدم بهتره یه نگاه به age of empires بندازن حداقل اینه که همه چیز طبیعیه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج