۲۸۸۵۱۴
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

بهترین خودروهای نمایشگاه دیترویت ۲۰۱۶

با در نظر گرفتن تمام پستی و بلندی‌های نمایشگاه دیترویت و سال‌های خوب و بدش، اگر بگوییم این شهر مرکز طرفداران خودرو در جهان است، چندان هم بیراه نگفته‌ایم.

مجله دیجی کالا - امیرحسین میرزایی: با در نظر گرفتن تمام پستی و بلندی‌های نمایشگاه دیترویت و سال‌های خوب و بدش، اگر بگوییم این شهر مرکز طرفداران خودرو در جهان است، چندان هم بیراه نگفته‌ایم. به همین دلیل هم بزرگترین خودروسازهای دنیا هر ساله در ماه ژانویه گرد هم می‌آیند تا جدیدترین طرح‌ها و خودروهای خود را به رخ یکدیگر بکشند.

بهترین خودروهای نمایشگاه دیترویت 2016

امسال شرکت‌هایی مثل فورد، خودروی کاملا جدیدی معرفی نکردند و برخی از شرکت‌های بزرگ هم نمایشی در دیترویت نداشتند. با این حال، نمایشگاه بین‌المللی خودروی امریکای شمالی (NAIAS) باز هم پر بار بود.


‌‌‌‌‌در ادامه می‌توانید جالب‌ترین ماشین‌های معرفی شده در نمایشگاه NAIAS ۲۰۱۶ را ببینید.
‌‌‌‌‌‌‌‌‌
‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌Acura Precision Concept

شرکت آکورا گفته بود که می‌خواهد خودروهای‌اش را با طراحی‌هایی متمایز از دیگران تولید کند و Precision Concept دقیقا این هدف جدید آکورا را به تصویر کشیده است. طراحی خودروی جدید آکورا، چشم‌های زیادی را در نمایشگاه دیترویت به خود دوخته بود.

بهترین خودروهای نمایشگاه دیترویت 2016


2 - Audi-h-tron-Quattro

بهترین خودروهای نمایشگاه دیترویت 2016

حرف h در اسم این خودروی آئودی، استفاده از تکنولوژی هیدروژنی را در این خودروی تماما الکتریکی نشان می‌دهد. آئودی می‌گوید که h-tron Quattro می‌تواند تا ۶۰۰ کیلومتر مسافت را بدون نیاز به سوخت‌گیری طی کند. این خودرو هم‌چنین می‌تواند در کمتر از هفت ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت برسد.


3 - Lexus-LC-500

بهترین خودروهای نمایشگاه دیترویت 2016

اگر نمی‌توانید حدود ۴۰۰ هزار دلار برای Lexus LFA پرداخت کنید، می‌توانید به خودروی جدید لکسوس که در نمایشگاه دیترویت معرفی شده است نگاه کنید. لکسوس LC ۵۰۰ ۲۰۱۷ قرار است قیمتی کمتر از ۱۰۰ هزار دلار داشته باشد. این خودرو هم‌چنین یک موتور V۸ پنج لیتری دارد و می‌تواند در کمتر از ۴.۵ ثانیه، به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت برسد.


4 - Chrysler-Pacifica

بهترین خودروهای نمایشگاه دیترویت 2016

شرکت کرایسلر، مینی‌ون جدید Pacifica را برای خانواده‌ها ساخته است. کرایسلر قرار است خودروی جدیدش را در شش مدل مختلف عرضه کند. در بین این شش مدل، مدلی هیبریدی و برقی هم به چشم می‌خورد. برای اینکه این خودرو به درد خانواده‌ها و کودکان بخورد، قرار است پشت صندلی‌های‌اش صفحه نمایش و هم‌چنین جارو برقی داخلی داشته باشد.


5 - Buick-Avista

بهترین خودروهای نمایشگاه دیترویت 2016

خودروی Envision شرکت بیوک سال گذشته در نمایشگاه دیترویت معرفی شده بود و تولیدش اخیرا آغاز شده است.این شرکت در نمایشگاه امسال، طرح خودروی جدیدی به اسم Avista را به نمایش گذاشت. این خودروی جدید قرار است یک موتور V۶ با قدرت ۴۰۰ اسب بخار داشته باشد. هنوز هم نمی‌دانیم که آیا مثل Envision، سال آینده این خودرو را می‌توانیم برای خرید پیدا کنیم یا نه.


6-Nissan-IDS-Concept
‌‌‌‌‌‌‌
بهترین خودروهای نمایشگاه دیترویت 2016

با اینکه بیشتر شرکت‌های خودروسازی، خودروهای بدون راننده‌شان را در نمایشگاه CES ۲۰۱۵ به نمایش گذاشتند، نیسان تصمیم گرفت تا بیخیال لاس وگاس شود و IDS Concept را به نمایشگاه دیترویت بیاورد. این خودروی جدید نیسان می‌تواند در دو حالت خودکار و دستی کار کند. IDS Concept هم‌چنین می‌تواند به خودروها و افرادی که کنارش هستند به سه زبان ژاپنی، چینی و انگلیسی هشدار دهد.


7 - Porsche-911

بهترین خودروهای نمایشگاه دیترویت 2016

شرکت پورشه از دو مدل جدید ۲۰۱۷ Porsche ۹۱۱ و ۲۰۱۷ Porsche ۹۱۱ Turbo در نمایشگاه دیترویت رونمایی کرد. هر دو خودرو قرار است تا در دو مدل کانورتیبل و معمولی عرضه شوند. پورشه هم‌چنین گفته است که از دو موتور مختلف با دو قدرت ۵۴۰ و ۲۸۰ اسب بخار در این دو خودرو استفاده خواهد کرد.


8 - Inifiniti-Q60

بهترین خودروهای نمایشگاه دیترویت 2016

سال گذشته، شرکت اینفینتی با رونمایی از خودروی لوکس S۶۰ توانست بخش بزرگی از خبرهای نمایشگاه دیترویت ۲۰۱۵ را به خود اختصاص دهد. این شرکت که شعبه‌ای از نیسان است، در نمایشگاه دیترویت امسال خبر از عرضه‌ی مدل جدید Q۶۰ تا پاییز امسال داد. Q۶۰ ۲۰۱۶ یک موتور سه لیتری با قدرت ۴۰۰ اسب بخار دارد.


9 - Honda-Ridgeline

بهترین خودروهای نمایشگاه دیترویت 2016

مدل ۲۰۱۷ هوندا Ridgeline، مدلی ارتقا یافته از Pilot SUV این شرکت ژاپنی است. شرکت هوندا به هنگام رونمایی از این خودرو گفت که موتور آن یک V۶ با ظرفیت ۳.۵ لیتر است.هم‌چنین قرار است مدل ۲۰۱۷ از Ridgeline، سیستم صوتی کاملا جدیدی داشته باشد.


10-BMW-M4

بهترین خودروهای نمایشگاه دیترویت 2016

مدل جدید X۴ M۴۰i شرکت BMW، برخی از قابلیت‌ها و مشخصه‌های سری M را در یک X۴ جای داده است. برای مثال طراحی آن کمی فرق کرده است، داخل‌اش ظاهری اسپورت‌تر به خود گرفته و موتور آن هم ارتقا یافته است. X۴ M۴۰i قرار است یک موتور ۳ لیتری با قدرت ۳۵۵ اسب بخار داشته باشد.


11 - Lincoln-Continental

بهترین خودروهای نمایشگاه دیترویت 2016

مدل جدید Lincoln Continental ظاهری بهتر از مدل‌های سال گذشته‌اش پیدا کرده است. در حالی که Continental تا به امروز بیشتر شبیه به تاکسی‌های فرودگاه بود، مدل ۲۰۱۷ طراحی مدرن‌تری پیدا کرده است. مخصوصا چراغ‌های جلوی Lincoln Continental ۲۰۱۷ شبیه به لوگوی لینکلن شده‌اند و ظاهری بهتر به ماشین داده‌اند.


12-Chevrolet-Cruze

‌‌‌‌‌‌بهترین خودروهای نمایشگاه دیترویت 2016

شرکت شورولت امیدوار است تا بتواند با مدل جدید Cruze مقابل هاچبک‌های فورد و هوندا دوام بیاورد. مدل ۲۰۱۷ Chevrolet Cruze قرار است در سال جاری میلادی عرضه شود و یک موتور ۱.۴ لیتری با قدرت ۱۳۸ اسب بخار دارد. شورولت هم‌چنین گفته است که این خودروی جدید را در سه مدل LT، Premier و RS عرضه خواهد کرد.


13-Nissan-Titan-Warrior
‌‌‌‌‌‌‌
بهترین خودروهای نمایشگاه دیترویت 2016

کانسپت جدید نیسان به اسم Titan Warrior مدلی جدید از سری Titan نیسان است. این مدل جدید یک موتور V۸ Cummins با ظرفیت پنج لیتر دارد و از سیستم تعلیقی مختص مسابقات آف‌رود بهره می‌برد. تایرهای ۳۷ اینچی این خودرو هم ظاهری شگفت انگیز به آن داده‌اند. با توجه به موفقیت سری Raptor فورد، احتمال اینکه نیسان این خودرو را تولید انبوه کند، کم نیست.


14-Volkswagen-Tiguan

بهترین خودروهای نمایشگاه دیترویت 2016

شاید فولکس‌واگن فعلا وضعیت خوبی نداشته باشد، اما این شرکت آلمانی مدلی جدید از Tiguan را به نمایشگاه دیترویت آورد. مدل Tiguan GTE Active طرح جدیدی از یک خودروی الکتریکی است. این طور که از گوشه و کنار شنیده می‌شود، این خودرو قبل از اینکه قضایای رسوایی فولکس‌واگن پیش بیایند طراحی شده است.


15-Volkswagen-Beetle-Dune

بهترین خودروهای نمایشگاه دیترویت 2016

یکی از جالب‌ترین خودروهای نمایشگاه دیترویت امسال، طرح جدید Beetle Dune بود. این مدل جدید از Beetle، شبیه به سری R-Line این خودروها ساخته شده است، اما کمی بلندتر و پهن‌تر است. تایرهای آن هم دو اینچ بزرگ‌تر شده‌اند تا این خودرو بتواند کمی بهتر در جاده‌های سخت حرکت کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج