۳۱۹۴۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

انتقال فایل و نرم افزارها بین دو اندرویدی به صورت بی‌سیم

اگر فایل‌ها و نرم‌افزارها کم باشد می‌توان از بلوتوث استفاده کرد اما بلوتوث سرعت کمی دارد و برای حجم زیاد اطلاعات اصلاً مناسب نیست. بهترین راه انتقال مستقیم از طریق اتصال وایرلس یا Wi-Fi است. نرم‌افزار رایگان TapPouch در این امر به ما کمک خواهد کرد.

گویا آی تی: انتقال فایل و نرم‌افزار بین دو وسیله‌ی اندرویدی بسیار پر کاربرد است و احتمالاً برای شما مواقعی پیش آمده که می‌خواستید فایل‌ها و نرم‌افزارها را بین گوشی و تبلت خودتان و دوستانتان منتقل کنید.

انتقال فایل و نرم افزارها بین دو اندرویدی به صورت بی‌سیم

اگر فایل‌ها و نرم‌افزارها کم باشد می‌توان از بلوتوث استفاده کرد اما بلوتوث سرعت کمی دارد و برای حجم زیاد اطلاعات اصلاً مناسب نیست. اگر کامپیوتر در دسترس باشد‌، می‌توان اطلاعات را از یک وسیله روی کامپیوتر و سپس از کامپیوتر به دیگری منتقل نمود.

اما بهترین راه انتقال مستقیم از طریق اتصال وایرلس یا Wi-Fi است. نرم‌افزار رایگان TapPouch در این امر به ما کمک خواهد کرد.

قدم اول: نرم‌افزار TapPouch برای گوشی‌ها را دانلود کرده و به هر دو وسیله‌ی اندروئیدی منتقل نمائید. توجه کنید که اندروئید نسخه‌ی ۲٫۲ و جدیدتر پشتیبانی شده است. نرم‌افزار را نصب کنید و مطمئن شوید که هر دو وسیله به یک شبکه متصل شده‌اند.

انتقال فایل و نرم افزارها بین دو اندرویدی به صورت بی‌سیم

قدم دوم: نرم‌افزار را روی هر دو وسیله اجرا کنید. حالت پیش‌فرض اشتراک فایل است، برای اشتراک فایل باید گزینه‌ی Share File/Folder را انتخاب کنید و سپس فایل‌های و نرم‌افزارهای مربوطه را انتخاب نمائید. کار که تمام شد، کلید Share را بزنید تا اشتراک فایل شروع شود.

انتقال فایل و نرم افزارها بین دو اندرویدی به صورت بی‌سیم

در وسیله‌ی دیگر که دریافت‌کننده‌ی فایل است باید گزینه‌ی Get Files/Folders را انتخاب نمائید و دریافت فایل شروع می‌شود.

قدم سوم: وسیله‌ی فرستند‌ه‌ی فایل یک کد ۶ رقمی ایجاد می‌کند که در وسیله‌ی دیگر باید این کد را وارد کنید تا ارتباط امن مورد تأیید قرار گیرد.

انتقال فایل و نرم افزارها بین دو اندرویدی به صورت بی‌سیم

قدم چهارم: انتقال فایل شروع می‌شود و بعد از پایان آن، برای دیدن فایل‌های دریافتی باید از حالت مدیریتی یا Manage Mode استفاده کنید و گزینه‌ی ViewPouch را انتخاب نمائید.فایل منیجر این نرم‌افزار بسیار خوب و کامل است. انجام کارهای مقدماتی توسط آن ممکن است و می‌توان تمام محتوای یک فولدر را با انتخاب آن فولدر جابجا کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج