اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۳۲۰۷۶
۳۷ نظر
۵۰۴۰
۳۷ نظر
۵۰۴۰
پ

با این وسایل نقلیه بالاترین سرعت را تجربه کنید!

سواری با سریعترین وسایل نقلیه دنیا +عکس

سریع ترین ماشین دنیا کدام خودروست؟ تندروترین قطار دنیا در کدام کشور است؟ رکورد سرعت در دنیای موتورسواری در دست کدام موتور است؟ اگر شما هم از افرادی هستید که این سئوالات ذهنتان را مشغول کرده است حتما این مطلب را بخوانید.

سواری با سریعترین وسایل نقلیه دنیا +عکس

همشهری سرنخ: سریع ترین ماشین دنیا کدام خودروست؟ تندروترین قطار دنیا در کدام کشور است؟ رکورد سرعت در دنیای موتورسواری در دست کدام موتور است؟ سریع ترین هواپیمای دنیا چند کیلومتر در ساعت سرعت دارد؟ اگر شما هم از افرادی هستید که این سئوالات ذهنتان را مشغول کرده است حتما این مطلب را بخوانید.

اتوبوس بین شهری دبی

طراحان دانشگاه تکنولوژی هلند، اتوبوس بین شهری طراحی کرده اند که با بدنه ای سبک از جنس کربن در دبی رونمایی شد.

سواری با سریعترین وسایل نقلیه دنیا +عکس

این اتوبوس با ۱۵ متر طول، به اندازه همه اتوبوس های معمولی است با این تفاوت که ۸ در در هر طرف دارد. این اتوبوس الکتریکی لوکس که ظرفیت ۲۳ مسافر را دارد با باتری های فسفات کار می کند.

این اتوبوس که یکی از سریعترین اتوبوس های مسافربری جهان است، می تواند با سرعت باورنکردنی ۲۵۰ کیلومتر در ساعت، جاده ها را با ایمنی کامل و بدون آلوده کردن هوا بپیماید.


هنسی GT

این ماشین که رقیب شماره یک بوگاتی در سرعت به حساب می آید، می تواند با سرعت 418 کیلومتر در ساعت حرکت کند.

GT مانند بوگاتی، ماشین شماره یک جهان، می تواند در مدت 5/2 ثانیه سرعتش را از صفر به 100 کیلومتر افزایش دهد.

سواری با سریعترین وسایل نقلیه دنیا +عکس

موتور توربوی هشت سیلندر آن می تواند قدرتی برابر ۱۲۰۰ اسب بخار تولید کند. این ماشین زیبا و پرسرعت که در سال ۲۰۱۱ به طور رسمی وارد دنیای ماشین ها شد در بهترین حالت حتی می تواند تا سرعت ۴۴۰ کیلومتر در ساعت هم حرکت کند و با قیمت ۹۵۰ هزار دلار فروخته می شود. نکته جالبی که درباره این ماشین وجود دارد این است که تاکنون تنها تعداد ۲۹ دستگاه از آن تولید شده است.


آگرا

اینکه در هر رقابتی دو نفر در یک جایگاه باشند خیلی غیرممکن یا دور از ذهن نیست و برای ماشین ها که همیشه سر سرعت با هم رقابت دارند هم وجود دارد مانن آگرا که در کنار هنسی GT، رتبه دوم سریعترین ماشین دنیا را به خود اختصاص داده است.

سواری با سریعترین وسایل نقلیه دنیا +عکس

آگرا مانند هنسی می تواند تا سرعت ۴۱۸ کیلومتر در ساعت حرکت کند اما تفاوتی که این ماشین با هنسی دارد این است که سرعتش در زمان ۹/۲ ثانیه از صفر به ۱۰۰ کیلومتر می رسد.

موتور توربوی این خودرو، قدرتی برابر ۱۰۹۹ اسب بخار تولید می کند. مهندسان در حال کار روی این ماشین هستندتا بتوانند با تقویت موتورش، سرعتش را افزایش دهند که اگر این اتفاق بیفتد آگرا حتی می تواند رقیب خطرناکی برای بوگاتی هم به حساب بیاید.


ام ال ایکس 01

این قطار در کنار همه رده ژاپنی اش در رتبه اول سریعترین قطارهای دنیا قرار دارد. این قطار که در خطوط راه آهن ژاپن به نام شینکانسن شناخته می شود، با ایمنی بسیار بالایی با سرعتی معادل 500 کیلومتر در ساعت می تواند حرکت کند.

سواری با سریعترین وسایل نقلیه دنیا +عکس

در حال حاضر دولت ژاپن قصد دارد با وجود هزینه های بسیاری که استفاده از شینکانسن دارد، این قطارهای تندروی جدید را جایگزین قطارهای قبلی کند تا مردم سرزمین آفتاب تابان در کوتاه ترین زمان بین شهرها جابجا شوند.


توماهاک - سریعترین موتور

سواری با سریعترین وسایل نقلیه دنیا +عکس

موتور یکی دیگر از وسایل نقلیه ای است که چشم همه، به خصوص جوانان همیشه به دنبال سریعترین و پرقدرت ترین نوع و مدل آن است. حالا چشم همه کسانی که عاشق موتور و موتورسواری هستند دنبال توماهاک است، موتوری که لقب سریعترین موتورسیکلت حال حاضر دنیا را از آن خود کرده و در صدر لیست برترین موتورسیکلت های جهان ایستاده است.

یک موتورسوار باتجربه می تواند توماهاک را با بیشترین سرعت یعنی ۵۶۰ کیلومتر در ساعت به حرکت درآورد. موتور این وسیله نقلیه می تواند قدرتی برابر ۵۰۰ اسب بخار تولید کند و دارای ۱۰ سیلندر است.


سریعترین ون مسافربری

زمان زیادی از عمر ون ها در ناوگان حمل و نقل عمومی نمی گذرد. بنابراین اگر بشنویم آنها هم رکورددار بیشترین سرعت هستند تعجب برانگیز است. یک شرکت ایرلندی، سازنده سریعترین ون در دنیاست.

سواری با سریعترین وسایل نقلیه دنیا +عکس

این ون که ۴ سیلندر است «گلف آر ۳۲» نام دارد و می تواند با سرعت باورنکردنی ۱۹۳ کیلومتر در ساعت حرکت کند. این وسیله نقلیه عمومی در اولین تبلیغش در ماه گذشته میلادی توانست رکورد پیش فروش باورنکردنی را در کنار سرعتش بشکند و فروش بی سابقه ۵۵۶ ون در یک روز را داشته باشد.


سریعترین فالکن دنیا

هواپیمای فالکن HTV-2 سریعترین هواپیمای بدون سرنشین جهان است که می تواند با سرعت سرسام آور و باورنکردنی 20 ماخ حرکت کند. این هواپیمای آمریکایی به شکل پیکان طراحی شده تا سرعت بسیار بالایش را به خوبی به نمایش بگذارد. این فالکن در بهار سال گذشته میلادی به صورت آزمایشی به پرواز درآمد تا طراحانش ثابت کنند همانطوری که روی کاغذ پیش بینی کرده بودند می توانند هواپیمایی بسازندکه با سرعتی باورنکردنی پرواز کند.

سواری با سریعترین وسایل نقلیه دنیا +عکس

طراحان و مجریان طرح، این هواپیما را از سکوی ویژه ای پرتاب کردند که پس از جدا شدن از راکت پرتاب کننده خود توانست به سرعت ۲۰ هزار کیلومتر در ساعت برسد.


بوگاتی ویرون - سریعترین ماشین

اگر خیلی تشنه سرعت هستید، دوست دارید با سرعت خیلی بالا در جاده ها برانید و در کمترین زمان خود را به شهر مقصد برسانید، بوگاتی ویرون به این نیاز شما به خوبی پاسخ می دهد. سریعترین ماشین دنیا، اولین بار در آگوست 2010 آسفالت جاده را به صورت آزمایشی لمس کرد و در روزهای آخر سال 201 به تولید نسبتا انبوه رسید.

سواری با سریعترین وسایل نقلیه دنیا +عکس

در آن سال تنها ۵ نمونه از این ماشین به صورت محدود و با شرایطی خاص فروخته شد. این ماشین می تواند با حداکثر سرعت ۴۲۹ کیلومتر در ساعت حرکت کند و در ۲/۴ ثانیه، سرعتش را از صفر به ۱۰۰ کیلومتر برساند. موتور این ماشین ۱۲۰۰ اسب بخار قدرت دارد و بدنه این ماشین زیبا و پرسرعت را که به قیمت دو میلیون و ۴۰۰ هزار دلار در دنیا به فروش می رسد، ژوزف کابان طراحی کرده است. اولین نسخه مشابه این بوگاتی، در شرکت فولکس واگن آلمان ساخته شد که با حداکثر سرعت ۲۶۷/۹ کیلومتر در ساعت حرکت می کند.


سوزوکی های بوسا 2012

این موتورسیکلت ژاپنی دارای موتور 4 سیلندر 1340 سی سی است. موتور این وسیله نقلیه که قدرت 197 اسب بخار را تولید می کند می تواند تا سرعت 397 کیلومتر در ساعت در جاده ها حرکت کند و سرعتش را به رخ همه بکشاند.

سواری با سریعترین وسایل نقلیه دنیا +عکس
طراحان این موتور زیبا را به گونه ای طراحی کرده اندکه اگرچه ممکن است برای هر سن و سلیقه ای در خیابان مناسب به نظر نرسد اما در پیست موتورسواری و در مسابقات چنان قدرت خیره کننده ای از خود به نمایش می گذارد که همه را عاشق خود می کند.

سوزوکی های بوسا، اوایل سال جاری میلادی وارد بازار شد و در همین چند ماه فروشی بی سابقه و بی نظیر داشت.


سی آر اچ ۳۸۰

از سال ۱۹۶۴ میلادی، ژاپنی ها همیشه دارای سریعترین خطوط راه آهن در دنیا بوده اندت وهیچ وقت این جایگاه را از دست نداده اند تا اینکه مجبور شدند سال ۲۰۱۱ میلادی، این لقب را بعد از سال ها در اختیار چینی های چشم بادامی بگذارند.

سواری با سریعترین وسایل نقلیه دنیا +عکس

سریعترین قطار جهان در حال حاضر بین دو شهر شانگهای و هانگژو در رفت و آمد است. این قطار که سی آر اچ ۳۸۰ نام دارد، رکورد رویایی سرعت ۴۳۰ کیلومتر در ساعت را ثبت کرد.

این قطار که می تواند مسافت ۲۰۰ کیلومتر را در کمتر از ۴۵ دقیقه بپیماید آنقدر برای طراحان جاه طلبش جذاب بوده که قصد دارند در آینده ای نه چندان دور، رکورد آن را تا ۵۰۰ کیلومتر هم افزایش دهند.


اتوبوس مدرسه آمریکایی

دانش آموزان ایندیاناپولیس آمریکا به لطف پائول استندر صاحب یک اتوبوس مدرسه خیلی سریع شده اند و می توانند به خصوص روزهای امتحان با سرعت بالا و در کمترین زمان به مدرسه برسند.

سواری با سریعترین وسایل نقلیه دنیا +عکس

این مرد آمریکایی که دوست داشت نام خود را بر سر زبان ها بیندازد موتور این اتوبوس زردرنگ را با موتور جت عوض کرد تا اتوبوسش با سرعت رویایی ۲۲۳ کیلومتر در ساعت حرکت کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • فاران

      درود بر شما.
      عالی بود

      پاسخ ها

      • naghme

        سلام داداش خودتی؟؟؟
        کجای دلمون برات تنگ شده بود.واقعا خوشحال شدم برگشتی

      • الهام3

        اقا فاران شما برگشتین؟:))))))

      • reyhoon

        آقا فاران دارم درست میبینم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

      • sara

        سلااااااااااااااااااااااااااااااااام=)))

      • Mami

        وای فاران جان چشممان روشن شد.کجابودی؟دلمان تنگ شده بود.چه خوب کردی برگشتی...خیلی خوشحال شدم......

    • نگين

      همشون خوب بودن اوليه زيادي گنده بود

    • رادمهر

      ای خدا چی میشه یکی از این ماشینها برای من باشه

      پاسخ ها

      • نگين

        چرا نميشه؟

      • kimia

        akhey basheh migam barat biaran

    • حدیث

      مرسی مجله جان من ک عاشق این بخش مجله ام . خیلی توی کشیدن استایلا و رسیدن ب استایل مورد نظرم کمکم میکنه این بخش. همینطور نسبت سرعتشون. بازم مرســــــــــي

    • farhad

      مهم ترین ملاک های سروری استقلال بر پرسپولیس
      1 اس اس 24برد در دربی لنگ19
      2 اس اس2قهرمانی 2نایب قهرمانی 2سومی در اسیا پرسپولیس هیچ
      3 استقلال2قهرمانی 3دومی3سومی درلیگ لنگ 2قهرمانی0نایب قهرمانی 2سومی
      4 اس اس 6قهرمانی 3نایب قهرمانی درجام حذفی لنگ5قهرمانی 1نایب قهرمانی
      5 امتیازات کل ادوار لیگ تا پارسال :اس اس580 لنگ 548 یه سوال لنگی ها غیر از بیشترین گل در داربی تو چی از ما بیشترن؟

      پاسخ ها

      • ali

        فرهاد جان تو هیچی

      • بدون نام

        ++++++++++++

      • هلنا

        آقا فرهاد اینا مهم نیست این مهمه که پرسپولیس یه سری هوادار داره که بدجوری میخوانش.ما پرسپولیس رو هر جوری باشه و هر چقدرم ببازه دوسش داریم و اصلا برامون مهم نیس که اس دق لالی ها نظرشون درباره ی تیم ما چی باشه.
        من که عاشق تیمم هستم و هیچ وقت هم طرفدار تیم دیگه ای نمیشم و تمام هوادار های تیم های دیگه هم برام قابل احترام هستن امیدوارم از حرف های من ناراحت نشده باشید ولی اینم بگم که هرجا و هر زمان غیر ممکن که استقلال سرور پرسپولیس باشه چون که ما توی بازیکنا،کادر فنی،حمایت و................با هم هستیم و پشت هم هیچ وقت هم پشت هم رو خالی نمی کنیم ببخشید پر حرفی کردم.

      • صورتی

        مرسی هلنا جون
        مرسییییییییییییییییییییی

      • هلنا

        خواهش می کنم صورتی جون.

    • hossein

      چرا در این لیست نامی از پراید نیست؟
      آه ببخشید . پراید در لیست ایمن ترین هاست

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تيكه ي خوبي بود

    • بدون نام

      اینها همه هنر کفاره هنر شما چیه

    • farhad

      هلنا خانوم اتفاقا هوادارای شما خیلی زود پشت تیمتونو خالی میکنن یادت نیست توی دربی که ما 3-0 بردیمتون هواداراتون همه به اس اس رای داده بودن واون موقع یادته ما با امیر خان 17 جدول بودیم ولی بازم ازش حمایت می کردیم و تو استادیوم حاضر بودیم

      پاسخ ها

      • صورتی

        اون هوادارا همونایی هستن که وقتی اس دق لال اوضاش خراب شد اومدن سمت پرسپولیس
        کلا اونا جزو هواداران هیچ تیمی نیستن
        شما زیاد خوشحال نباش

      • نگين

        با كل كل كردن به جايي نميرسيد

    • بدون نام

      آگرا 0 تا 100 2.3 ثانیه هست .

      پاسخ ها

      • نگين

        واقعا؟

    • حسام

      مرسی خیلی قشنگ بود، لذت بردم از این بخش ولی با اون موتور اگه 560 کیلومتر بری فکر نکنم چیزی از آدم بمونی یهو نگاه میکنی میبینی بالای ابرا هستی!!!

    • سلمان

      ازین موتورا میخواااام. :_ (
      توماهاک عجب چیزیه!! سوزوکی خیلی باحاله ولی من توماهاک میخوام ...

      پاسخ ها

      • نگين

        منم همين طور

    • بدون نام

      سریعترین ون مسافربری
      ??!! in Golf R32 hastesh ke Hatch Back hastesh...... mage Gol to iran Van seda mikonan?!!!!!! aman az bi deghati dar in had

    • مريم سراواني

      خيلي رياليست و نوستالژيك بودش دستتون درد نكنه

    • eli

      هر چقدم تند بره فقط کافیه یکی از اینارو بدن به مامانه من گند میزنه به استایلو سرعته ماشین (انقد آروم میره آدم حالش بد می شه )

    • کمالی

      خیلی قشنگ وجالب بودند

    • تبسم

      فاران جان سلام،واااااقعاً خودتي يا باز كسى سربه سرمون گذاشته؟اگه خودتى يك جواب بگذار،ادبيات شما رو ما كاملاً ميشناسيم،منتظريم

    • امیر

      خوب بوددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددد

    • عباس جابری

      میخوای بمیری اون موتورو بگیر

    • عرفان

      من كه خوشم نيومد

    • بیژن

      اینا باحالن ولی هیچ چیز به پای آگرا آر نمیرسه سرعت آگرا آر دویت و هشتاد و هشتاد مایله ولی بوگاتی دویست و ده مایله ونوم جی تی هم از نظر خوشگلی هیچ وقت به پای آگرا نمی رسه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج