۳۶۴۶۰۷
۵۰۳۷
۵۰۳۷
پ

اعتیاد آور‌ترین بازی های موبایل

بازی‌های موبایل می‌توانند مانند مواد مخدر شما را معتاد خود کنند و ترک کردن آن‌ها برای شما کاری بسیار سخت و محال باشد...

وب‌سایت زومجی - امیر دهقانی: در این مقاله به معرفی ۱۰ بازی اعتیاد‌آور موبایل خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.این روزها اکثر شرکت‌های سازنده تلفن همراه، سعی بر این دارند که بهترین‌های خود را ارائه دهند تا فروش بیشتری داشته باشند. از آن‌سو شرکت‌های بازی‌سازی تلفن همراه نیز تلاش خود را می‌کند تا بازیکنان بیشتری را جذب محصول خود کنند.
اعتیاد آور‌ترین بازی های موبایل
گاهی این بازی‌ها موجب دردسرهای عظیم و منزوی شدن افراد می‌شود. این بازی‌ها نیز می‌توانند مانند مواد مخدر شما را معتاد خود کنند و ترک کردن آن‌ها برای شما کاری بسیار سخت و محال باشد. با معرفی ۱۰ بازی موبایل اعتیادآور همراه باشید.

Clash of Clans

شاید این روزها تعداد بازیکنان این بازی محبوب نسبت به سال‌های اخیر کمتر شده باشد؛ ولی کماکان می‌توانیم Clash of Clans را به‌عنوان بلای خانمان‌سوز خیلی از بازیکنان تلفن همراه معرفی کنیم؛ تا جایی که بعضی از پدربزرگ و مادربزرگ‌ها نیز کلش آو کلنز را می‌شناسند.
اعتیاد آور‌ترین بازی های موبایل
هرچند تمامی محصولات کمپانی سوپرسل توانستند به محبوبیت بالایی دست بیابند، ولی بازی Clash of Clans توانست در سال اول انتشار خود جزو ۵ برنامه برتر از نظر تعداد دانلود در App Store باشد. بعدازآن توانست با رشد تصاعدی به مقام اول App Store و Google Play در سال ۲۰۱۵ برسد. جالب است بدانید درآمد این بازی روزانه در حدود ۱.۵ میلیون دلار است.


Subway Surfer

شما را نمی‌دانم، ولی به‌شخصه از دیدن این پسرک کلاه به سر کمپانی دانمارکی Kiloo که همیشه در حال دویدن لابه‌لای قطارهاست خسته شدم. این حس من را شاید کسانی که با مترو زیاد سفر می‌کنند، بهتر حس کنند. بازی‌ای با گیم پلی بسیار ساده و محیطی جذاب و رنگارنگ و آپدیت‌های ماه‌به‌ماه که توانست به‌راحتی مخاطبین خود را جذب و سپس معتاد پریدن و جاخالی دادن کند. یکی از دلایلی که توانست این بازی را به یکی از اعتیادآورترین بازی‌ها بکند، ایجاد محیط رقابتی با دوستان بود.

اعتیاد آور‌ترین بازی های موبایل
Crossy Road

شرکت استرالیایی Hipster Whale در سال ۲۰۱۲ بازی Crossy Road را منتشر کرد. این بازی از داستان خاصی پیروی نمی‌کند و تنها وظیفه شما عبور از خیابان‌های شلوغ و پررفت‌وآمد توسط شخصیت‌های بامزه و پیکسلی است. محبوبیت این بازی به‌طوری بالا رفت که کمپانی دیزنی سفارش ساخت یک نسخه اختصاصی به همراه شخصیت‌های دنیای دیزنی را داد. بازی‌ای که با وجود طراحی بسیار زیبا و دقت به جزئیات نتوانست به محبوبیت نسخه اصلی برسد.

اعتیاد آور‌ترین بازی های موبایل
Flappy Bird

کمتر کسی پیدا می‌شود که با دنیای بازی‌های موبایل آشنا باشد و نام فلپی برد را نشنیده باشد؛ بازی‌ای بسیار سخت با گرافیک ۲ بعدی که توانست به یکی از اعتیادآورترین بازی‌های زمان خودش تبدیل شود. این بازی که در آن شما وظیفه دارید یک پرنده را از بین لوله‌های سبزرنگ عبور دهید، در سال ۲۰۱۴ رتبه ششم تعداد جست‌وجو را در موتور جستجو‌گر گوگل داشت.
اعتیاد آور‌ترین بازی های موبایل
Candy Crush Saga

شاید خیلی از شما که در حال خواندن این مطلب هستید، با شنیدن اسم این بازی یاد صدها مرحله‌ای که به‌سختی آن‌ها را پشت سر گذاشتید بیافتید. مراحلی که با پیمودن آن‌ها به سازنده بازی پشت‌دستی زدید که متوجه بشود امکان کسب درآمد از طریق بازی در ایران بسیار کار مشکلی است؛ حتی اگر محبوب‌ترین بازی باشد!

اعتیاد آور‌ترین بازی های موبایل
Ridiculous Fishing

ماهیگیری با طعمی متفاوت! اگر شما از آن دسته از افراد هستید که دوست دارید واکنش خود را در برابر رویارویی با موانع به چالش بکشید این بازی را به شما پیشنهاد می‌کنیم. در این بازی شما در نقش یک ماهیگیر هستید که باید تا جایی که می‌تواند قلاب ماهیگیری خود را به اعماق آب بفرستد و ماهی‌های جدیدی را شکار کند. روند ساده و محیط جذاب این بازی مطمئناً شما را ساعت‌های متمادی درگیر خود می‌کند؛ خواهش می‌کنیم غرق نشوید.

اعتیاد آور‌ترین بازی های موبایل
Timberman

آیا تابه‌حال با تبر درختی را قطع کرده‌اید؟ درهرصورت اگر دوست دارید، برای یک‌بار هم که شده این کار را امتحان کنید، به شما پیشنهاد می‌کنیم به‌جای از بین بردن محیط زیست، به جمع ۲۰ میلیون بازیکن Timberman بپیوندید و خود را بین تمامی آن‌ها به‌عنوان بهترین قطع کننده درخت اثبات کنید.

اعتیاد آور‌ترین بازی های موبایل

Piano Tile 2

صدای پیانو برای خیلی‌ها آرامش را به ارمغان می‌آورد. آثار استادانی مانند موتزارت، بتهوون و هنرمندانی دیگر را که در همه جای دنیا شناخته شده هستند این بار با انگشتان خود و با کمترین هزینه بنوازید. نسخه دوم بازی Piano Tile می‌تواند شما را واقعاً سر جای خود بنشاند و کاری کند که با لذتی وصف‌نشدنی انگشت خود را روی دکمه‌های سیاه‌رنگ بفشارید تا موسیقی دلنوازی را از خود به‌جا بگذارید.

اعتیاد آور‌ترین بازی های موبایل
Plant vs Zombies ۲

نسخه دوم بازی گیاهان علیه زامبی‌ها در سال ۲۰۱۳ توسط کمپانی بزرگ EA منتشر شد و توانست به یکی از بهترین بازی‌های سبک دفاع از قلعه تبدیل شود. بازی‌ای رایگان که می‌تواند اوقات خوشی را برای شما به‌جای بگذارد. البته به علت به‌روزرسانی‌های زیاد و دانلود مراحل این بازی شما نیاز به اینترنت دارید.

اعتیاد آور‌ترین بازی های موبایل
Smash Hit

می‌توان این بازی را به‌عنوان یکی از رو مخ ترین بازی‌های موبایل معرفی کرد. بازی‌ای اول‌شخص با سبک تیراندازی که از فیزیک خاصی برخوردار است. شما در این بازی وظیفه شکستن شیشه‌هایی که بر سر راه شما قرار می‌گیرند را دارید تا راه عبور خود را باز کنید. در هر مرحله از این بازی جاذبه، سرعت حرکت، جهت حرکت، موانع و خیلی موارد دیگر تغییر می‌کند تا شما را به چالشی عظیم بکشد.
اعتیاد آور‌ترین بازی های موبایل
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج