۳۹۸۷
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

مردم دنیا چند وقت یکبار گوشی خود را عوض می کنند؟

راز موفقیت نوکیا

کارشناسان مرکز تحقیقاتی Recon Analytics بر اساس نظریه جدید خود ادعا می‌کنند که راز موفقیت گوشی‌های تولید شده در شرکت نوکیا در بازار جهانی را برملا کرده‌اند.

کارشناسان مرکز تحقیقاتی Recon Analytics بر اساس نظریه جدید خود ادعا می‌کنند که راز موفقیت گوشی‌های تولید شده در شرکت نوکیا در بازار جهانی را برملا کرده‌اند.

راز موفقیت نوکیا


به گفته آن‌ها شرکت فنلاندی نوکیا بخشی از موفقیت خود را مدیون نحوه فروش گوشی‌ها در کشور فنلاند است. طبق بررسی صورت گرفته، ساکنان کشور فنلاند از جمله افرادی هستند که در زمینه به‌روزرسانی تلفن‌همراه خود بسیار کند عمل می‌کنند و میانگین زمانی که آن‌ها برای استفاده از یک گوشی صرف می‌کنند حدود 6 سال است.

این رقم برای ساکنان کشور آمریکا 22 ماه اعلام شده است و به عبارت دیگر آمریکایی‌ها به طور میانگین هر 22 ماه یکبار گوشی خود را عوض می‌کنند.

دوره زمانی طی شده برای تعویض گوشی در بریتانیا مانند آمریکا است و در این میان فرانسوی‌ها نیز برای عوض کردن گوشی‌های خود به طور میانگین دو سال نیم صبر می‌کنند. ساکنان کره جنوبی که شرکت الکترونیکی بزرگ سامسونگ در آن واقع شده نیز هر 26 ماه اقدام به خرید گوشی جدید می‌کنند.

کارشناسان همچنین دریافته‌اند که شرکت‌های مخابراتی فعال در کشورها نیز تاثیر فراوانی در چرخه به‌روزرسانی گوشی‌ها دارند. به عنوان مثال در کشور بریتانیا شرکت‌های مخابراتی برای گوشی هوشمند آیفون 4 حدود 50 درصد یارانه می‌دهند.

یک مقایسه ساده نیز وضعیت نوکیا در بازار جهانی را مشخص می‌کند. شرکت RIM تولیدکننده گوشی‌های هوشمند بلک‌بری در کشور کانادا مستقر است. در این کشور دوره زمانی که مردم برای به‌روز کردن گوشی خود پشت‌سر می‌گذارند 50 درصد کوتاه‌تر از فنلاند است.


منبع : سایت جی اس ام

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج