adexo3
۳۹۸۸
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

تمثال زیبای ایسوس در هیبت لامبورگینی

شرکت ایسوس در همکاری دوجانبه با شرکت اتومبیل‌سازی لامبورگینی، لپ‌تاپ جدید خود به نام Lamborghini VX۷ را معرفی و عرضه کرده است.

تمثال زیبای ایسوس در هیبت لامبورگینی


تمثال زیبای ایسوس در هیبت لامبورگینی

شرکت ایسوس در همکاری دوجانبه با شرکت اتومبیل‌سازی لامبورگینی، لپ‌تاپ جدید خود به نام Lamborghini VX۷ را معرفی و عرضه کرده است. جذابیت اصلی این محصول را می‌توان طراحی خاص و رنگ‌آمیزی زیبای آن است که قدرت و نوآوری را به هر بیننده‌ای القا می‌کند.


تمثال زیبای ایسوس در هیبت لامبورگینی

رنگ دستگاه دقیقا همان رنگی است که در ماشین‌های واقعی استفاده می‌شود و خروجی‌های سیستم خنک‌کننده آن نیز همانند چراغ و اگزوز لامبورگینی، هنگام استفاده قرمز می‌شوند. بدنه لپ‌تاپ از چرم و آلیاژ آلومینیوم ساخته شده و کلید پاور آن نیز همچون کلید استارت اتومبیل طراحی شده است. با این تفاسیر باید گفت، ایسوس نه تنها لپ‌تاپ بلکه یک اثر هنری خلق کرده است!


تمثال زیبای ایسوس در هیبت لامبورگینی

بهره‌مندی از نسل دوم پردازنده‌های چهارهسته‌ای خانواده Intel Core i۷ بر پایه معماری جديد SandyBridge، ۱۶ گیگابایت حافظه RAM، صفحه‌نمایش ۶/۵۱ اینچ TFT با وضوح ۱۰۸۰ × ۱۹۲۰ پیکسل، کارکرد عالی بازی‌های کامپیوتری، کاربرد‌های چندرسانه‌ای و سرگرمی‌های آنلاین، کارت‌گرافیک قدرتمند NVIDIA GeForce GTX ۴۶۰M با قابليت پشتیبانی از رابط DX ۱۱، سه گيگابايت حافظه گرافیکی، پورت HDMI و بیش از یک ترابايت حافظه ذخیره‌ داخلی از نوع SSD از جمله مشخصه‌های این نت‌بوک هستند.


تمثال زیبای ایسوس در هیبت لامبورگینی

VX۷ با تکیه به دو فناوری Turbo Boost ۲.۰ و Hyper-Threading شرکت اینتل، قابلیت پردازش هم‌زمان برنامه‌های مختلف را دارد. در ضمن کاربر می‌تواند از میان حالت‌های مختلف توان عملکردی پردازنده، با توجه به نوع کارش، گزینه متناسب را انتخاب کند. به طور مثال، با انتخاب حالت Extreme می‌توان از همه توان و پتانسیل پردازنده بهره برد.

باز نشر اختصاصی: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

تمثال زیبای ایسوس در هیبت لامبورگینی


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج