۴۰۳۲۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

آئودی SQ۵ ۲۰۱۴ شاسی‌بلند کوچک

آئودی Q۵ برای اولین بار در سال ۲۰۰۹ و جهت رقابت با SUVهای کوچکی مانند بی‌ام‌و X۳ و مرسدس بنز GLK به بازار عرضه شد و در واقع به عنوان دومین شاسی‌بلند آئودی‌(بعد از مدل‌Q۷) توجه بسیاری از خریداران را به سمت خود جلب کرد.

آئودی SQ5 2014 شاسی‌بلند کوچک

هفت صبح: آئودی Q5 برای اولین بار در سال 2009 و جهت رقابت با SUVهای کوچکی مانند بی‌ام‌و X3 و مرسدس بنز GLK به بازار عرضه شد و در واقع به عنوان دومین شاسی‌بلند آئودی‌(بعد از مدل‌Q7) توجه بسیاری از خریداران را به سمت خود جلب کرد. اکنون این کمپانی نسخه جدید و قوی‌تری از این مدل را با نام SQ5 معرفی كرده است که قابلیت‌های فنی و ویژگی‌های اسپورت آن، نویدبخش یک رانندگی هیجان‌انگیز و لذت‌بخش هستند

آئودی SQ5 2014 شاسی‌بلند کوچک

طراحی غول جديد آئودي

از جمله تفاوت‌های ظاهری این خودرو با مدل معمولی Q۵ می‌توان به فرم شبکه‌های جلوپنجره، سپرها و آینه‌های جانبی آلومینیومی ‌اشاره کرد و در قسمت عقب نیز سر اگزوزهای استیل و دوبل بیضی شکل، در دو طرف دیفیوزر خودنمایی می‌کنند. در کل، حالت شیبدار سقف Q۵ و خطوط ساده روی بدنه آن حالتی پویا و اسپورت را به نمایش می‌گذارند و گرافیک جذاب نوارهای LED در چراغ‌های جلو و عقب این مدل، زیبایی جلوه بصری آن را دو چندان کرده است. همچنین نمای جانبی خودرو نیز به لطف تزئینات نوار کرومی‌ دور پنجره‌ها، لوکس و دلچسب به نظر می‌رسد


قابلیت‌های فنی

آئودی SQ5 2014 شاسی‌بلند کوچک

مدل SQ۵ با دو پیشرانه دیزلی TDI و بنزینی TFSI روی خط تولید می‌رود که مدل دوم از نوع شش سیلندر وی‌شکل سوپرشارژ به حجم سه لیتر بوده و قادر است قدرتی معادل ۳۵۴ اسب بخار را همراه با گشتاوری برابر ۴۷۰ نیوتن متر، تولید کند. همچنین SQ۵ بنزینی در مدت زمان ۵.۳ ثانیه از حالت سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت دست پیدا می‌کند و با این حساب از پورشه کاین S و مرسدس بنز ML۵۰۰ (که از پیشرانه هشت سیلندر بهره می‌برند) نیز سریع‌تر است.

آئودی SQ5 2014 شاسی‌بلند کوچک

ضمنا حداکثر سرعت این SUV اسپورت روی ۲۵۰ کیلومتر در ساعت محدود شده است. سیستم فرمان SQ۵ از نوع الکترومکانیکی بوده که همواره بهترین فرمان‌پذیری و چرخش را با توجه به شرایط رانندگی فراهم می‌سازد. در کل، عملکرد اسپورت سیستم تعلیق Q۵ باعث شده تا برتری هندلینگ و پایداری آن نسبت به رقبایی چون مرسدس بنز GLK۳۵۰ کاملا محسوس باشد و یقینا این ویژگی در مدل SQ۵ و با وجود عملکرد سفت‌تر کمک فنرها، تشدید می‌شود.

آئودی SQ5 2014 شاسی‌بلند کوچک


کابین و طراحی داخلی

آئودی SQ5 2014 شاسی‌بلند کوچک

کابین SQ۵ نیز مانند دیگر مدل‌های آئودی، سطح بالای ارگونومی ‌و کیفیت بی‌نظیر ادوات را به رخ می‌کشد و فرم متفاوت اهرم تعویض دنده، پدال‌های اسپورت آلومینیومی ‌و لوگوی حک شده در زیر فرمان، تفاوت SQ۵ را با مدل‌های معمولی مشخص می‌کند. برای صندلی‌های اسپورت این خودرو می‌توان چهار رنگ مختلف چرم را به همراه پوشش آلکانترا یا چرم nappa سفارش داد و تریم‌های تزئیناتی می‌تواند از جنس چوب، آلومینیوم یا کربن باشد. غربیلک فرمان نیز بسیار خوش دست و ارگونومیک بوده و پدال‌های تعویض دنده در پشت آنها تعبیه شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج