جاباما
۶۲۴۴۶۷
۵۱۹۱
۵۱۹۱
پ

جیپ رانگلر ۲۰۱۸؛ پسر خستگی ناپذیر کوهستان

جیپ سالهاست که بر روی یک رانگلر جدید کار می کند که قرار است جایگزین مدل جی کا شود که از سال ۲۰۰۷ با ما بوده است.

برترین ها - ترجمه از حسین علی پناهی: موستانگ، کوروت، کامارو و جیپ رانگلر همه از نمادهای خودروسازی ایالات متحده هستند که هر کدام طرفداران متعصب خود را دارند و زمانی که وقت آن رسیده هر کدام از آن ها روزآمد شود، فشارها از طرف صاحبان افزایش یافته است.
هر بار که خبری از بروزرسانی و مدل های جدید هر کدام از این خودروها می رسد، خبرهای زیادی در فضای مجازی در این مورد مخابره می شود. جیپ سالهاست که بر روی یک رانگلر جدید کار می کند که قرار است جایگزین مدل جی کا شود که از سال ۲۰۰۷ با ما بوده است. فیات کرایسلر تا به امروز به سختی تلاش کرده که اطلاعات مربوط به این خودروی جدید فاش نشود اما برخی از ویژگی های این خودرو به بیرون درز کرده است. بدین ترتیب قبل از رونمایی نهایی و رسمی از رانگلر اطلاعات نسبتاً زیادی در مورد آن وجود دارد.
۱- شایعات در مورد تغییرات گسترده تنها شایعه بود

شایعات در مورد تغییرات نسخه ی جدید جیپ رانگلر باعث شده بود که برخی به این باور برسند که قرار است یک محور تعلیق مستقل خواهد داشت و یا از ساختار یکپارچه یا آلومینیوم سبک استفاده خواهد کرد که تمام این مسایل ویژگی های منحصر به فرد این جیپ در جاده های خاکی را تحت تاثیر قرار می داد خوشبختانه معلوم شد که هیچ کدام از این موضوعات واقعیت ندارد. بدین ترتیب باید به طرفداران رانگلر گفت که مطمئن باشند رانگلر جدید از هر جیپ قدیمی مناسب تر برای جاده های خاکی خواهد بود.
جیپ رانگلر ۲۰۱۸؛ پسر خستگی ناپذیر کوهستان

2- رانگلر جدید آفرود را بسیار جدی گرفته است

در حالی که رانگلرها همان مدل های چهار نفره ۲ در، ۴ در بلند، ۴ در کوتاه و خنثی را خواهد داشت. یک مدل جدید دارای ۵ جایگاه با خصوصیات اتوماتیک خواهد بود مدل جدید از کنترل کشش و سنسورهای پایداری سود خواهد برد. سیستم هدایت این خودرو برای آفرودرهای تازه کار آسان تر خواهد بود. رانگلر جدید همچنین دارای دکمه های کمکی از پیش سیم کشی شده در داشبورد است که استقرار و فعالسازی اکسسوری های جدید را بسیار راحت خواهد کرد. این موضوع می تواند استفاده از گزینه های پس از فروش مانند نوع چراغ ها و بکسل را بسیار راحت کرده و می توان به راحتی خودرو را شخصی سازی نمود.
جیپ رانگلر ۲۰۱۸؛ پسر خستگی ناپذیر کوهستان

۳- همه چیز را می توان از آن جدا کرد

با بهبود استانداردهای ایمنی، می توان درهای این جیپ را در کمترین زمان ممکن برداشته و این کار در مدل نامحدود رانگلر از مدل های دیگر حتی راحت تر خواهد بود.
جیپ رانگلر ۲۰۱۸؛ پسر خستگی ناپذیر کوهستان

4- بازگشت یکی از ویژگی های دوست داشتنی سابق

در مدل جدید ویژگی اصلی جیپ های مدل سال ۱۹۴۱ که در آن ها شیشه ی جلو به راحتی پایین می رفت تکرار بازگشته است. در مدل جی کی نیز این امکان وجود داشت اما برای این کار باید بیش از یک ساعت برای باز کردن پیچ ها زمان نیاز خواهد بود. در این خودرو جدید تنها با باز کردن چهار پیچ این کار انجام خواهد شد.
جیپ رانگلر ۲۰۱۸؛ پسر خستگی ناپذیر کوهستان

۵- قسمت فوقانی و سقف خودرو پر از فناوری های جدید

جی کی رانگلر ارائه دهنده «سقف آزاد» خواهد بود که از پنل های قابل جدا شدن فایبرگلاس در قسمت بالای صندلی های جلو و سقف نیز در صورت خواست سرنشینان و داشتن مکانی برای قرار دادن آن جدا خواهد شد. تودوزی این سقف از کتان بوده و در کنار صندلی پشتی نیز میله های نگهدارنده و حمایتی برای سقف تعبیه شده است. پنل های کنار این جیپ نیز قابل باز شدن بوده که می توان با برداشتن آن ها یک رانندگی با سقف کاملاً باز را با زحمت و سنگینی کمتری تجربه کرد.
جیپ رانگلر ۲۰۱۸؛ پسر خستگی ناپذیر کوهستان

6- انتخاب های موتوری هیجان انگیز

امروزه رانگلر با یک موتور وی ۶ پنتااستار فیات کرایسلر با ظرفیت ۳.۶ لیتر در اختیار مشتریان قرار داده می شود. موتور پنت استار برای مدل سال ۲۰۱۸ نیز بازخواهد گشت اما یک موتور چهار سیلندر خطی توربوشارژ ۲ لیتری و یک موتور دیزلی همراه خواهد بود. انتخاب های گیربکسی در شش سرعت دستی و در هشت سرعت دنده اتوماتیک برای بهترین مصرف سوخت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.
جیپ رانگلر ۲۰۱۸؛ پسر خستگی ناپذیر کوهستان

۷- فضای داخلی بهینه سازی شده

خودروی رانگلر هیچ گاه به اندازه ی دیگر خودروهای مدرن از نظر فضای داخلی راحت نبوده است اما این موضوع در مدل جدید دچار تغییر خواهد شد. داشبورد پلاستیکی قدیمی طراحی جدیدی داشته تا سیستم صوتی تصویری جدید کرایسلر را در خود جای دهد. بین دو عقربه ی آنالوگ نیز یک صفحه نمایش MID بزرگ قرار خواهد گرفت. علاوه بر این امکانات جدیدی مانند گرم کن فرمان نیز در این مدل قرار دارد.
جیپ رانگلر ۲۰۱۸؛ پسر خستگی ناپذیر کوهستان

8- ابزارهای کاربردی با ظاهر فوق العاده

رانگلر جدید سنسورهای مختلفی دارد که که اطلاعات آفرود را به صورت لحظه ای به شما خواهد داد. در سیستم یو کانکت، رانگلر جدید یک سری «صفحات آفرودی» خواهد داشت که اطلاعاتی مانند میزان شیب و نوسان، تعلیق و هماهنگ کننده های نقشه ای را نمایش خواهد داد. این سیستم تزیینات زیادی دارد اما به اندازه کافی کاربردی است.
جیپ رانگلر ۲۰۱۸؛ پسر خستگی ناپذیر کوهستان

۹- این خودرو در جاده نیز عملکرد بهتری خواهد داشت

همه می دانیم که جیپ رانگلر یکی از بهترین ماشین های آفرود است اما رانندگی آن در جاده های آسفالت و هموار نیز لذت خاصی دارد هر چند معمولاً رانگلرها بیش از 90 درصد موارد در جاده های خاکی و خارج از جاده به کار برده می شوند. این جیپ جدید با صفحه نمایش نقطه کور، شناسایی سیستم تقاطع در قسمت پشت و دستیار پارک پارکنز در قسمت عقب عرضه خواهد شد.
جیپ رانگلر ۲۰۱۸؛ پسر خستگی ناپذیر کوهستان

10- این پایان کار نیست

در مدل سال ۲۰۱۹ نیز موتور دیزلی که قبلاً به آن اشاره کردیم بازخواهد گشت و همراه با پیکاپ رانگلر عرضه خواهد شد. بنابراین در آینده ای نزدیک باید منتظر خبرهای بسیار خوبتری باشیم.
جیپ رانگلر ۲۰۱۸؛ پسر خستگی ناپذیر کوهستان
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج