اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۶۸۴۷
۴ نظر
۵۰۱۶
۴ نظر
۵۰۱۶
پ

جدیدترین گوشی سری N

نوکیا N۹

اینکه هر روز ما شاهد یک فناوری یا یک محصول جدید هستیم، موضوع جدیدی نیست. اما باید پذیرفت که نوکیا بیشتر از هر شرکت دیگری در ارائه این فناوری‌ها به بازار نقش داشته است. بنابراین جای تعجب ندارد که باز هم نوکیا با یک خبر جنجالی وارد بازار رسانه شده باشد؛ بله، ارائه یک گوشی جدید از سری N.

نوکیا N9


نوکیا N9

اینکه هر روز ما شاهد یک فناوری یا یک محصول جدید هستیم، موضوع جدیدی نیست. اما باید پذیرفت که نوکیا بیشتر از هر شرکت دیگری در ارائه این فناوری‌ها به بازار نقش داشته است. بنابراین جای تعجب ندارد که باز هم نوکیا با یک خبر جنجالی وارد بازار رسانه شده باشد؛ بله، ارائه یک گوشی جدید از سری N. این گوشی از نظر طراحی و فناوری حرف تازه‌ای برای مخاطبان نوکیا دارد. این شرکت ادعا می‌کند که گوشی مذکور تحول بزرگی در صنعت تلفن‌ همراه ایجاد خواهد کرد. دلیل این ادعا را هم باید تغییرات زیادی دانست که در امکانات گوشی‌های سری N به وجود آمده است.


نوکیا N9

شیشه منحنی ضدخش

در N۹، از آنجا که کاربر هیچ نیازی به کلید خانه ندارد، فضای بیشتری برای درخشیدن برنامه‌ها ایجاد شده است. صفحه‌نمایش ۹/۳ اینچ AMOLED آن از شیشه منحنی ضدخش ساخته شده است. بدنه پلی‌کربناتش هم بهترین عملکرد آنتن‌دهی را دارد. به عبارت دیگر، با این گوشی بهترین دریافت سیگنال و کیفیت صدا و نیز کمترین تماس‌های ناموفق را خواهید داشت.


نوکیا N9

طراحی

N۹ طراحی جدیدی دارد که در آن کلید خانه (HOME) با یک حرکت ساده کار می‌کند. کافی است انگشت خود را روی صفحه‌نمایش بکشید تا این گوشی شما را به خانه ببرد. وقتی شما در حال استفاده از برنامه‌های دیگر هستید هم با یک حرکت کششی روی لبه صفحه‌نمایش به خانه می‌رسید.

۳ کلید اصلی روی صفحه‌‌نمایش وجود دارد تا دسترسی به برنامه‌ها، به‌روز بودن با اعلام‌ها و شبکه‌های اجتماعی و جابه‌جایی بین فعالیت‌ها راحت و سریع‌تر صورت بگیرد. طراحی N۹ ظرافت و دقت بالایی دارد. این گوشی با اینکه ظاهرا شبیه دیگر گوشی‌های نوکیاست اما تفاوت‌های بسیاری با اعضای خانواده‌اش دارد. بدنه آن تنها از یک قطعه پلی‌کربنات ساخته شده و به شیشه‌ای منحنی به صورت یکپارچه متصل است. صفحه‌‌نمایش این گوشی به شکلی است که رابط کاربری درست روی سطح گوشی شناور به نظر می‌رسد. N۹ از جدیدترین فناوری‌های دوربین، مسیریابی و صدا بهره می‌برد. شرکت نوکیا این گوشی را دارای بهترین طراحی برای استفاده از یک تلفن می‌داند و سخت‌افزار و نرم‌افزار آن را طوری طراحی کرده است که بهترین باشد. مسئولان این شرکت می‌گویند که کلید خانه را با ایجاد یک حرکت ساده دوباره اختراع کرده‌اند؛ با یک حرکت کششی از لبه صفحه‌نمایش. این تجربه گام جدیدی در درک فناوری است. جزئیاتی که از N۹ یک محصول متفاوت می‌سازند، طراحی صنعتی، تجربه کاربری تمام‌صفحه و چارچوب برنامه‌نویسی عالی Qt هستند.


نوکیا N9

دوربین، نقشه‌ها و امکانات چندرسانه‌ای

دوربین ۸ مگاپیکسل کارل‌زایس با فوکوس اتوماتیک، لنز واید، کیفیت ضبط ویدئویی HD با دریچه دیافراگم بزرگ و سطح کارایی بالا در شرایط کم‌نور از نوکیا N۹ یکی از بهترین موبایل‌های دوربینداری را می‌سازند که تاکنون تولید شده‌اند. نقشه نوکیا N۹ از امکانات مسیریابی رایگان برای رانندگان و عابران پیاده همراه با راهنمایی‌های صوتی برخوردار است. با وجود نرم‌افزار اختصاصی Drive در آن می‌توانید سوار ماشینتان شوید و بی‌درنگ مسیریابی به مقصد مورد نظر خود را آغاز کنید.

شما می‌توانید تصاویر ویدئویی را با فرمت عریض ۱۶:۹ تماشا کنید. از آنجا که N۹ اولین گوشی هوشمند با فناوری رمزگشایی دالبی ‌دیجیتال‌ پلاس و همین‌طور فناوریِ پس از پردازش هدفون‌های دالبی است، تجربه صدای ساراند را با هر هدفونی برای‌تان فراهم می‌کند.


نوکیا N9

فناوری بی‌سیم

N۹ به جدیدترین فناوری بی‌سیم یعنی NFC مجهز است. شما به کمک آن می‌توانید تصاویر و ویدئوهای خود را با دیگر گوشی‌ها یا دستگاه‌ها از طریق لمس آنها، با هم به اشتراک بگذارید. فقط یک بار لازم است این گوشی را با لوازم جانبی بلوتوثدار مانند بلندگوی موسیقی بی‌سیم Nokia Play ۳۶۰° که به NFC نیز مجهز است، متصل کنید. پس از آن می‌توانید موزیک ساراند را تنها با یک ضربه کوچک تجربه کنید.


رنگ‌ها و حافظه

نوکیا N9 در سه رنگ مشکی، سرخابی و آبی موجود است. این گوشی اواخر سال جاری با دو حافظه 16 و 64 گیگابایت به بازار خواهد آمد.

اختصاصی مجله اینترنتی برترین ها Bartarinha.ir

نوکیا N9


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • saeidzebel

      من n8دارم .کلا نوکیا در مورد اینترنت وبرنامه های یاهو گوگل فیس بوک و.....مفت گرون و با apel -htcسالها فقط در مورد اینترنت فاصله داره.

    • Imanmatm

      Nokia momkene az apple pain tar bash vali az htc khieli khieli behtaree
      Hame in mozu ro midoonan..

    • بدون نام

      n8 منشي تلفني نداره...تاريخ فارسي نداره...دسترسي به فايلهاش در مقايسه با ديگر گوشي ها حال منو بهم ميزنه... و چند تا مشكل ديگه داره كه منو از خريدنش پشيمون كرده...

    • molem va ayoub

      کاملا مسخره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج