اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۶۸۷۰
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

همراه های جدید موبایل شما

از طرفداران بازی محبوب Angry Birds هستید ؟ اگر چنین است ، بهتر است نگاهی به این محصول Gear۴ بیاندازید تا کلکسیون پرندگان عصبانی تان را کامل کنید.

همراه های جدید موبایل شما

همراه های جدید موبایل شما

اسپیکر Gear4 Angry Birds

از طرفداران بازی محبوب Angry Birds هستید ؟ اگر چنین است ، بهتر است نگاهی به این محصول Gear۴ بیاندازید تا کلکسیون پرندگان عصبانی تان را کامل کنید. از ویژگی های این محصول جذاب می توان به سازگار بودن آن با تمامی دستگاه های مجهز به سوکت ۳.۵ میلی متری صوتی استاندارد و عرضه پایه ای ویژه به همراه آن اشاره نمود. این محصول از تاییدیه رسمی Angry Birds هم برخوردار است و با پرداخت هزینه ای حدود ۵۰ دلار می توانید آن را خریداری کنید.


همراه های جدید موبایل شما

قلم ویژه Targus برای Motorola Atrix

احتمالا تا به حال متوجه شده اید که صفحه نمایش Atrix شما به شدت اثرات انگشت ، لکه ها ، غبار و چربی را به خود جذب می کند. اگر نمی دانید ، بسیاری از این مسائل به دلیل لمس صفحه نمایش با انگشت تان پیش می آید. به همین دلیل است که پیشنهاد می کنم به همراه Atrix از قلم ویژه targus استفاده کنید. با وجود این محصول ، احتمالا اینکه لکه ها و ذرات مزاحمی بر روی صفحه نمایش ببینید ، بسیار کم است. نوک لاستیکی این محصول ۲۳ دلاری باعث خواهد شد که هیچ آسیبی به صفحه نمایش گوشی تان نرسد.


همراه های جدید موبایل شما

آخرین فناوری gear نوکیا دریافت‌کننده موسیقی بی‌سیم MD-۳۱۰ است. این دستگاه که بسیار به Nokia Play ۳۶۰° شباهت دارد، موسیقی را به صورت بی‌سیم در گوشی، لپ‌تاپ و یا هر دستگاه بلوتوث دیگری از طریق سیستم استریوی خانگی پخش می‌کند. با وجود apt-x در آن می‌توانید همان کیفیت صدایی را که در یک سیستم باسیم تجربه می‌کردید، دریافت کنید و کیفیت صدای عالی CD داشته باشید. روند اتصال آن نیز ساده است. تنها با زدن یک ضربه کوچک روی لوگوی NFC می‌توانید از طریق بلوتوث ارتباط برقرار کنید.
MD-310 با قیمت 59 یورو از سه ماهه سوم 2011 وارد بازارهای جهانی می‌شود.


همراه های جدید موبایل شما

پایه مخصوص خودروی Sensation ، CU S490

این پایه که به صورت خاص برای محصول پرقدرت تایوانی ها طراحی شده است ، می تواند گوشی تان را به مطمئن ترین شکل در هنگام رانندگی نگاه داری کند. انعطاف فوق العاده بالای آن در تغییر زوایا را می توان یکی از اساسی ترین ویژگی های به کار گرفته در طراحی CU S۴۹۰ دانست. تعبیه شارژر بر روی پایه سبب می شود تا در حین رانندگی علاوه بر بهره گرفتن از راهنمای مسیریابی ، به شارژ گوشی تان نیز بپردازید. قیمت این محصول حدود ۴۵ دلار اعلام شده است.


همراه های جدید موبایل شما

BlueAnt S4

با وجود BlueAnt S۴ دیگری نیازی به لمس گوشی یا اسپیکر خودروتان در حین رانندگی نخواهید داشت. رانندگان با استفاده از این محصول می توانند به برقراری تماس ها اقدام کرده و تنها با صحبت کردن به دنیایی از اطلاعات دست یابند. S۴ با نرم افزار Vlingo SafeReader یکپارچه شده و به شما امکان می دهد تا پیام های دریافتی تان را هم با صدای بلند بشنوید. با نصب این نرم افزار بر روی گوشی های مبتنی بر آندروید ، با دریافت پیام ، گوشی آن را برای شما خواهد خواند. S۴ با Microsoft Bing-۴۱۱ هم یکپارچه شده است تا دروازه ای برای ورود به دنیای اطلاعات را هم در اختیار کاربران بگذارد. علاوه بر این ، S۴ از پروفایل A۲DP هم پشتیبانی می کند تا بتوانید در حین رانندگی به موسیقی و یا راهنمای صوتی نرم افزارهای مسیریابی نیز گوش فرا دهید. بهای تقریبی این محصول جذاب ، شیک و زیبا ۸۵ دلار آمریکاست.


همراه های جدید موبایل شما

هدست بلوتوث Nokia J

شركت نوکیا به تازگي هدست بلوتوث جدید خود را معرفی کرده است. شما می‌توانید نگهدارنده مشکی آن را به یقه لباس یا درون جیب خود طوری وصل کنید که قسمت سرِ آن داخل گوشی قرار بگیرد. با این کار می‌توانید ارتباط بلوتوث را قطع كنيد و هدست را در حالت استندبای قرار دهید. وقتی کسی با شما تماس می‌گیرد، بايد آن را بیرون بياوريد و به گوش خود متصل کنید. هدست با خارج شدن از نگهدارنده روشن می‌شود و با تلفن شما ارتباط برقرار می‌کند. در نتیجه می‌توانید به راحتی به تماس‌هایتان پاسخ دهید. این هدست بلوتوث به كمك فناوری DSP برای حذف سروصداهای اضافی، حتی در ترافیک‌های سنگین هم صدا را با کیفیت خوب به گوش مخاطب می‌رساند.

اختصاصی مجله اینترنتی برترین ها Bartarinha.ir

همراه های جدید موبایل شما


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج