۶۸۹۵
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

سند یک عذرخواهی و اعتراف تاریخی

رئیس HP چیزی از کامپیوتر نمی دانست!

به تازگی نامه‌ای متعلق به ۵۵ سال پیش منتشر شده است که در آن بنیانگذار شرکت هیولت پاکارد (اچ.پی) متواضعانه از اینکه هیچ چیزی در مورد کامپیوتر نمی‌داند عذرخواهی کرده است.

نامه‌ای متعلق به ۵۵ سال پیش منتشر شده است که در آن بنیانگذار شرکت هیولت پاکارد (اچ.پی) متواضعانه از اینکه هیچ چیزی در مورد کامپیوتر نمی‌داند عذرخواهی کرده است.

رئیس HP چیزی از کامپیوتر نمی دانست!

این نامه متعلق به زمانیست که ویلیام آر هیولت هنوز لقب پدر سیلیکون والی (منطفه فناوری معروف آمریکا که بیشتر شرکت‌های فناوری در آن مستقر هستند) را به خود اختصاص نداده بود.

جریان نامه نیز از این قرار بود که فردریک ترمن رئیس دانشگاه استنفورد در نامه‌ای به هیولت از او خواسته بود تا او را در تهیه یک دستگاه کامپیوتر برای ارتش یاری رساند اما پاسخ هیولت به این نامه این بود:

"من هیچ دانش شخصی در مورد کامپیوترها ندارم و هیچ شخص دیگری در سازمان ما نیز دانش قابل توجهی در این زمینه ندارد. متاسفانه ما در این زمینه نمی‌توانیم به شما کمک کنیم."

رئیس HP چیزی از کامپیوتر نمی دانست!

این پاسخ دور از انتظار نبوده و نیست چرا که باید توجه داشت این نامه و پاسخ آن ده سال قبل از عرضه اولین کامپیوتر شرکت معظم اچ پی در آن زمان صورت گرفته و آنها تنها در حال آزمایش در کسب و کار الکترونیک بودند.

امروزه بسیار دور از انتظار است که شما تاکنون از یکی از محصولات این شرکت برخوردار نبوده و یا از آن استفاده نکرده باشید. پس از آن نامه مدت زیادی نگذشت که هیولت دانش بسیاری در زمینه کامپیوتر کسب کرد و این تا آنجا پیش رفت که امروز این موضوع یعنی عذرخواهی ۵۵ سال پیش هیولت برای شما جالب توجه باشد.

منبع : فارنت
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج