۶۹۹۲
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

همه آنچـــه که یک مدیــر بایـد داشتـه باشد

مدیریت دیجیتالی

امروزه مدیریت بدون استفاده از کامپیوترها معنایی ندارد و یک مدیر باید همیشه به اطلاعات و برنامه های شرکت و اطلاعات روز جهان در همه جا دسترسی داشته باشد.

مدیریت دیجیتالی

مدیریت دیجیتالی
1
  • تبلت زوم موتورولا
  • قیمت تقریبی: ۸۰۰ تا ۱۰۰۰ دلار
مشخصات: صفحه نمایش ۱۰.۱ اینچ. پردازنده ۱.۵ گیگاهرتزی دو هسته ای. حافظه ۳۲ گیگابایتی. سیستم عامل اندروید ۳.۱ یا هانی کام. دوربین ۵ مگاپیکسلی. وزن ۷۳۰ گرم. سرویس های گوگل همانند Gmail، Google Maps، Google Talk، Google eBook و Youtube. پشتیبانی از فلش.

دیدگاه مدیر: شما می توانید در سفرهای کاری، بدون همراهی لپ تاپ سنگین یکی دو کیلویی تان، به مرور اخبار بپردازید. ایمیل تان را چک کنید. به مطالعه کتاب و روزنامه بپردازید یا اینکه با اپلیکیشن ها و برنامه های مدیریتی تحت وب به کنترل و رهبری گروه تحت امرتان مشغول شوید. شاید بزرگترین حسن این تبلت نسبت به نمونه های دیگر، سهولت جابجایی و انتقال فایل بین آن با دیگر کامپیوتر و لپ تاپ ها است که از ضروری ترین قابلیت های مورد نیاز یک مدیر است.


2
  • لپ تاپ سونی سری Z
  • قیمت تقریبی ۲۰۰۰ دلار
مشخصات: وزن ۱۳۶۰ گرم. پردازنده Core i۵ اینتل ۲.۴ گیگاهرتز. ۴ گیگابایت رم. کارت گرافیک Gforce ۳۳۰.

دیدگاه مدیر: امروزه مدیریت بدون استفاده از کامپیوترها معنایی ندارد و یک مدیر باید همیشه به اطلاعات و برنامه های شرکت و اطلاعات روز جهان در همه جا دسترسی داشته باشد. اما متاسفانه وزن زیاد و قدرت پردازش پایین لپ تاپ ها همیشه باعث دردسر برای یک مدیر موفق است. ظرافت طراحی، قطر کم و بدنه زیبای آن هم که از نیازهای هر مدیر در جلسات کاری و به ویژه هنگام روبرو شدن با مشتری است.


3
  • اسمارت فون سامسونگ Galaxy SII
  • قیمت تقریبی: ۸۰۰ دلار
مشخصات: اندروید ۲.۳ یا نان زنجبیلی. پردازنده دو هسته ای ۱.۲ گیگاهرتزی. یک گیگابایت رم. صفحه نمایش سوپر AMOLED با قطر ۴.۲۷ اینچ. دوربین هشت مگاپیکسلی. جی پی اس.

دیدگاه مدیر: برای یک مدیر موفق، موبایل خوب و کارآمد شاید از یک منشی یا معاون خبره هم کارآمد تر باشد. موبایل علاوه بر اینکه وسیله ارتباطی است، می تواند کارهای تان را یادآوری کند. یادداشت های تان را نگهداری کند. تقویم همیشه همراه تان باشد. نقشه راهنمای تان باشد و بسیاری کاربردهای ریز و درشت دیگر. این موبایل کارآمد علاوه بر بهره مندی از امکانات و اپلیکیشن های متنوع مدیریتی سیستم عامل اندروید، بر خلاف دیگر اندرویدی های بازار، پشتیبانی کامل و مناسبی هم از زبان فارسی دارد که کار با آن را بسیار لذت بخش تر می کند.


4
  • دوربین عکاسی پاناسونیک Lumix DMC-FP۵
  • قیمت تقریبی: ۲۰۰ دلار
مشخصات: سنسور ۱۴.۱ مگاپیکسلی. صفحه نمایش ۳ اینچی. حداکثر کیفیت ۴۳۲۰ x ۳۲۴۰. لرزه گیر. ذخیره فایل با فرمت jpeg. سنسور CCD

دیدگاه مدیر: باید همیشه آماده مستند کردن کارها و برنامه ها باشید. مشکلات را سریعا ثبت کرده و از کارکنان بخواهید آنها را پیگیری کنند. وقتی که به دستگاه کپی دسترسی ندارید یا اینکه وقت کافی برای یادداشت ندارید، باید به دنبال روشی برای ثبت موارد مورد نظر داشته باشید. برخی اوقات هم ثبت کارها و لحظه ها برای تشویق زیردستان و روحیه دادن به آنها خیلی مفید است. یک دوربین سبک و کم جا که بتواند همانند موبایل به کمر شما آویزان شود، به خوبی همه این نیاز ها را پوشش می دهد.


5
  • هارد اکسترنال GoFlex سی گیت
  • قیمت تقریبی: ۱۲۴ دلار
مشخصات: ظرفیت یک ترابایت. ورودی USB ۲.۰. سرعت چرخش ۵۴۰۰ دور. وزن ۲۸۰ گرم. نرم افزار ویژه پشتیبان گیری. قابلیت تبدیل پورت به USB ۳.۰ و eSATA و FireWire ۸۰۰. کار با سیستم عامل های ویندوز و MacOSx. اندازه ۱۲۰ x ۸۹ x ۲۲ میلی متر.

دیدگاه مدیر: امروزه دنیای مدیریت، جهانی پر از اطلاعات و اسناد و فایل است که اگر مراقب نباشید، شما را خواهند خورد! علاوه بر این جابجایی حجم بالای اطلاعات مورد نیاز مدیر و مهم تر از آن پشتیبان گیری از آنها کاری مشکل و طاقت فرسا است. اما داشتن یک ابزار جابجایی و نگهداری اطلاعات با حجم بالا و اطمینان کافی، کمک بزرگی خواهد بود.

اختصاصی مجله اینترنتی برترین ها Bartarinha.ir

مدیریت دیجیتالی


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج