۷۰۰۷۵۵
۵۰۶۵
۵۰۶۵
پ

۱۵ بازی برتر اکشن برای گیمر‌های اهل هیجان

ژانر اکشن و به ویژه اکشن اول شخص یکی از محبوب‌ترین ژانرها در بین بازی‌های رایانه‌ای محسوب می‌شود. در این سبک بازی‌ها بازی کننده در قالب شخصیت اصلی داستان وارد بازی شده و برای لحظاتی هم که شده به عنوان یک ابر قهرمان ایفای نقش می‌کند.

وب سایت دیجی رو - حسین محمودزاده: ژانر اکشن و به ویژه اکشن اول شخص یکی از محبوب‌ترین ژانرها در بین بازی‌های رایانه‌ای محسوب می‌شود. در این سبک بازی‌ها بازی کننده در قالب شخصیت اصلی داستان وارد بازی شده و برای لحظاتی هم که شده به عنوان یک ابر قهرمان ایفای نقش می‌کند.

۱۵ بازی برتر اکشن برای گیمر‌های اهل هیجان

با وجود اینکه در ابتدا بازی‌های اکشن اول شخص نتوانسته بودند به خوبی وارد دنیای گوشی‌های هوشمند شوند، اما با پیشرفت روزافرون این ابزارها و بالا رفتن قدرت پردازشی و گرافیکی آن‌ها، پای این سبک محبوب هم به گوشی‌ها باز شد و در حال حاضر عناوین بسیار خوبی را می‌توانید در سبک اکشن اول شخص بر روی گوشی هوشمند خود داشته باشید.

در مطلب پیش رو قصد داریم تا شما را با 15 مورد از برترین عناوین اول شخص که در مارکت‌های اندروید و آی او اس یافت می‌شود آشنا کنیم. بنابراین اگر از دوست داران این سبک هستید و یا قصد امتحان کردن یکی از بهترین عناوین این ژانر را دارید، در ادامه با ما همراه باشید.

۱- Modern Combat ۵: Blackout

۱۵ بازی برتر اکشن برای گیمر‌های اهل هیجان

سری مدرن کامبت یکی از بهترین عناوین اکشن اول شخص در دنیای گوشی‌های هوشمند محسوب می‌شود و نسخه پنجم این سری هم از هر لحاظ نسبت به نسخه‌های قبل پیشرفت کرده است. گرافیک زیبا، داستان جذاب در بخش تک نفره و بخش چند نفره از مهمترین ویژگی‌های مدرن کامبت ۵ هستند که توجه هر گیمری را به خود جلب می‌کنند. در این بازی چهار کلاس Recon، Heavy، Assault و Sniper در بخش چند نفره قابل انتخاب هستند که هر کدام از آن‌ها گیم‌پلی و سبک بازی خاص خود را دارند. با پیشرفت در بازی هم می‌توانید قابلیت‌های هر کلاس را تقویت کنید.

بخش تک نفره هم نسبت به مدرن کامبت ۴ پیشرفت بسیار زیادی داشته و در طول مراحل بازی شما را به مناطق مختلفی از ونیز گرفته تا توکیو، خواهد برد. مأموریت‌های بخش تک نفره از تنوع خوبی برخوردارند و بر خلاف بعضی بازی‌ها به سرعت تکراری نخواهد شد. اگر به دنبال یک بازی اکشن اول شخص جذاب و مشابه با نسخه‌های رایانه‌ای و کنسولی عناوینی همچون کال آف دیوتی هستید، مدرن کامبت ۵ را از دست ندهید.

2- Dead Trigger 2

۱۵ بازی برتر اکشن برای گیمر‌های اهل هیجان

اولین نسخه از بازی دد تریگر یک عنوان اکشن اول شخص زامبی محور بود که بازیکن باید در برابر هجوم زامبی‌ها تا حد توان مقاومت می‌کرد. در شماره دوم بازی تمام المان‌های نسخه قبل بهبود یافته‌اند و جالب‌تر از همه اینکه این بار در برابر هجوم زامبی تنها نیستید. دد تریگر ۲ امکان انجام بازی به صورت چند نفره همکاری را در خود گنجانده و داستان بازی به صورت مستقل برای تک تک بازی کننده‌ها به پیش خواهد رفت.

بازی از نظر گرافیک نیز حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و افکت‌هایی که به صورت همزمان در طول مراحل اعمال می‌شوند، مناظر زیبایی را در پیش چشم کاربران قرار می‌دهند. وسعت مراحل هم در دد تریگر ۲ نسبت به نسخه اول بزرگ‌تر شده و بازیکنان قادر خواهند بود با آزادی بیشتری در مراحل گشت و گذار کرده و به جمع آوری آیتم بپردازند.

3- Unkilled

۱۵ بازی برتر اکشن برای گیمر‌های اهل هیجان

وقتی صحبت از بازی‌های زامبی محور به میان می‌آید، نام Unkilled در ذهن بسیاری از کاربران گوشی‌های هوشمند تداعی می‌شود. در این بازی در نقش شخصیتی به نام جو باید در شهر نیویورک که بنا به دلایلی پر از زامبی شده، به مبارزه با زامبی‌ها پرداخته و البته جان سالم به در ببرید! بیش از ۳۰۰ مرحله در بخش تک نفره بازی در نظر گرفته شده و در طول این مراحل با انواع و اقسام سلاح‌ها باید به جنگ زامبی‌ها بروید. تنوع دشمنان بازی نیز قابل قبول بوده و باعث می‌شود تا حس تکراری بودن به بازی کننده دست ندهد. Unkilled از طیف گسترده‌ای از کنترلرها یا دسته‌های بازی هم پشتیبانی می‌کند و می‌توانید با استفاده از یک کنترلر مناسب، لذت انجام بازی را دو چندان کنید.

4- Forward Assault

۱۵ بازی برتر اکشن برای گیمر‌های اهل هیجان

اگر با بازی چند نفره کانتر استرایک آشنایی داشته باشید، به سرعت می‌توانید با بازی "حمله رو به جلو" ارتباط برقرار کنید. اکشن سریع، گرافیک جذاب و گیم‌پلی تاکتیکی از جمله ویژگی‌های این بازی اکشن اول شخص هستند. اسلحه‌ها در این عنوان از تنوع بسیار خوبی برخوردارند و همانند بازی کانتر استرایک مپ‌ها و مودهای مختلفی برای بازی در نظر گرفته شده که جذابیت آن را دو چندان کرده است. اگر به بازی‌های اکشن چند نفره گروهی مانند کانتر استرایک علاقه دارید، حتماً "حمله رو به جلو" را هم امتحان کنید.

5- Guns of Boom

۱۵ بازی برتر اکشن برای گیمر‌های اهل هیجان

بازی Guns of Boom یک عنوان اکشن اول شخص زیبا با تم کارتونی است که بازیکنان در آن به صورت آنلاین و انفرادی با یکدیگر مبارزه می‌کنند. بازی سعی کرده تا هیچ محدودیتی برای بازیکنان قائل نشود و هر کس به راحتی بتواند استراتژی مورد نظر خود را در آن پیاده کند. با اینکه این بازی به صورت PVP یا تک به تک انجام می‌شود، اما می‌توانید با بازیکنان دیگر تیم تشکیل داده و روند پیشرفت خود در بازی را سرعت ببخشید.

6- N.O.V.A. Legacy

۱۵ بازی برتر اکشن برای گیمر‌های اهل هیجان

مبارزه برای بقای انسانیت! این عبارت کوتاه می‌تواند بیان‌گر هدف شما در بازی N.O.V.A. Legacy باشد. بازی داستان بسیار قوی و جذابی دارد و اگر نسخه‌های پیشین این سری را انجام داده باشید، حتماً از روایت داستان لدت کافی را خواهید برد. گیم‌پلی روان و جذاب و گرافیک زیبا هم باعث شده تا این عنوان هیچ کم و کسری نداشته باشد. اگر از بازی‌هایی مانند سری هیلو (Halo) خوشتان می‌آید، حتماً N.O.V.A. Legacy را دانلود کرده و در گوشی هوشمندتان نصب کنید.

7- Frontline Commando 2

۱۵ بازی برتر اکشن برای گیمر‌های اهل هیجان

بازی Frontline Commando ۲ یک عنوان اکشن سوم شخص است که به صورت رایگان برای اندروید و آی او اس عرضه شده و شما را به میانه یک نبرد تمام عیار خواهد برد. داستان بازی عمق چندان زیادی ندارد که البته برای یک بازی اکشن سوم شخص نکته منفی مهمی هم تلقی نمی‌شود. شما در بازی نقش یک فرمانده تنها را ایفا می‌کنید که هر کاری برای زنده ماندن انجام می‌دهد. برای پیشروی در بازی شما باید به مرور تیم ویژه خود را تشکیل داده، تجربه کسب کنید و با خرید انواع تجهیزات به جنگ دشمنان بروید.

8- Critical Ops

۱۵ بازی برتر اکشن برای گیمر‌های اهل هیجان

Critical Ops یک بازی اکشن سریع است و سرعت عمل و مهارت‌های تاکتیکی حرف اول را در آن می‌زند. در این بازی هم می‌توانید به صورت گروهی و به همراه دوستان خود بازی را ادامه دهید و هم می‌توانید به تنهایی به نبرد دشمنان رفته و بالا بردن رتبه خود در بازی، توانایی‌های خود را به همه ثابت کنید. Critical Ops از نظر گرافیکی هم قابل قبول است، هر چند که به خاطر سرعت بالای بازی نباید انتظار جزئیات گرافیکی زیادی داشته باشید.

9- Deus Ex: The Fall

۱۵ بازی برتر اکشن برای گیمر‌های اهل هیجان

سری بازی‌های دئوس اکس از بهترین عناوین اکشن اول شخص با چاشنی نقش آفرینی هستند که هم در رایانه‌های شخصی و هم در کنسول‌ها طرفداران پر و پا قرصی دارد. اولین عنوان موبایلی این سری با نام Deus Ex: The Fall در ابتدا در سال ۲۰۱۳ برای دستگاه‌های مبتنی بر آی او اس عرضه شد و سپس به دنیای اندروید هم راه یافت. این بازی در همان جهانی اتفاق می‌افتد که نسخه رایانه‌های شخصی Deus Ex: Human Revolution در آن جریان داشت، بنابراین اصلاً با بازی کوچکی طرف نیستید. جذابیت این بازی به حدی بوده که حتی نسخه ویندوزی آن هم بعد از نسخه‌های موبایلی، راهی بازار شد!

10- Shadowgun: DeadZone

۱۵ بازی برتر اکشن برای گیمر‌های اهل هیجان

Shadowgun: DeadZone یک بازی منحصراً آنلاین است و در آن باید با دیگر بازیکنان از نقاط مختلف جهان به رقابت پرداخته و پیروز شوید. دوربین بازی در حالت سوم شخص و پشت سر شخصیت قرار داشته و البته امکان کاورگیری در پشت موانع نیز مانند بسیاری از بازی‌های روز دنیا، وجود دارد. برای این بازی دو حالت یا مود در نظر گرفته شده که عبارتند از: Deathmatch و Zone Control. حالت اول نیازی به توضیح اضافه ندارد و اکثر کسانی که بازی‌های چند نفره آنلاین را تجربه کرده باشند، با آن آشنایی دارند. اما مورد دوم یک حالت تیمی است و جریان از این قرار است که در طول مرحله چند نقطه مشخص وجود دارد که باید آن‌ها را تحت کنترل خود داشته باشید. کنترل کردن نقاط و مناطق هم به این صورت است که باید تا حد ممکن در نزدیک نقطه مورد نظر قرار داشته و موضع خود را حفظ کنید.

11- Max Payne Mobile

۱۵ بازی برتر اکشن برای گیمر‌های اهل هیجان

بازی مکس پین برای بسیاری از گیمرها یادآور خاطرات خوش نسخه‌های اول و دوم بازی است که برای رایانه‌های شخصی و کنسول‌ها منتشر شده بود. نسخه موبایلی مکس پین هم مانند دو شماره اول یک بازی اکشن سوم شخص جذاب و با داستانی قوی است که شما را تا انتها به دنبال خود خواهد کشاند. در این بازی نقش یک افسر پلیس به نام مکس را بر عهده دارید در پی اتفاقی ناگوار خانواده خود را از دست داده و دیگر چیزی برای از دست دادن ندارد. نسخه موبایلی مکس پین مملو از افکت‌های سینمایی جذابی است که در کنار داستان گیرای آن باعث شده تا نهایت لذت را از انجام بازی ببرید.

12- Neon Shadow

۱۵ بازی برتر اکشن برای گیمر‌های اهل هیجان

بازی Neon Shadow عنوانی در سبک اکشن اول شخص بوده و حال و هوای سایبرپانکی دارد. لباس ویژه خود را پوشیده و اسلحه‌تان را بردارید. ماموریت شما: نجات بشریت از دست ربات‌هایی که کنترل ایستگاه فضایی شما را بر عهده گرفته‌اند و در ادامه قصد تسلط بر کهکشان را دارند! همین چند جمله به خوبی حال و هوای بازی را توضیح می‌دهند.

13- Dead Effect

۱۵ بازی برتر اکشن برای گیمر‌های اهل هیجان

Dead Effect یکی از بهترین، هیجان‌انگیزترین و پرطرفدارترین بازی‌های موبایلی سبک اکشن اول شخص است که همانند بسیاری دیگر از بازی‌های این سبک، دشمنان شما زامبی‌ها هستند. شما در این بازی باید با سلاح‌های قدرتمندی که در اختیار دارید به نبرد زامبی‌های ترسناک رفته و آن‌ها را از پا درآورید. البته هدف نهایی در بازی، پیدا کردن سفینه مفقود شده و فرار از دست زامبی‌ها است! گرافیک خیره کننده، صداگذاری عالی و حرفه‌ای و گیم‌پلی جذاب، همگی دست به دست هم داده‌اند تا بهترین تجربه را در Dead Effect داشته باشید. اگر به بازی‌های زامبی محور و ترسناک علاقه دارید و یا دوست‌دار سری معروف Dead Space هستید، پیشنهاد می‌کنیم حتماً این بازی را بر روی گوشی هوشمند خود نصب کرده و از انجام دادن آن لذت ببرید.

14- Into the Dead

۱۵ بازی برتر اکشن برای گیمر‌های اهل هیجان

داستان بازی Into the Dead از این قرار است که در جهانی که مرده‌ها در آن تاخت و تاز کرده‌اند و تمامی انسان‌ها را به قتل رسانده‌اند، تنها شما جان سالم به در برده‌اید و زمان آن فرا رسیده تا علیه زامبی‌ها اقدام کنید. شما در بازی باید سعی کنید تا با تمام قوا با زامبی‌ها مقابله کرده و البته در صورت نیاز فرار کنید! تلاش برای بقا تنها چیزی است که در Into the Dead باید به آن فکر کنید. اگر از بازی‌هایی با این حال و هوا خوشتان می‌آید، حتماً Into the Dead را امتحان کنید، زیرا این بازی بسیار خوش ساخت بوده و می‌تواند شما را کاملاً راضی کند.

15- Blitz Brigade

۱۵ بازی برتر اکشن برای گیمر‌های اهل هیجان

و اما آخرین عنوانی که قصد معرفی آن را داریم، Blitz Brigade است؛ یک بازی اکشن اول شخص MMO (بازی چند نفره آنلاین کلان) که در آن می‌توانید از بین هفت کلاس مختلف یکی را انتخاب کرده، با دوستانتان تیم تشکیل داده و به جنگ دشمنان بروید. اگر اهل بازی‌های MMO هستید، Blitz Brigade یکی از بهترین انتخاب‌های شما خواهد بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج