۷۳۳۴۹۸
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

بهترین عناوینی که در E۳ ۲۰۱۸ رونمایی شدند (۲)

مراسم E۳ ۲۰۱۸ با شکوه و جلال همیشگی خود برگزار شد و سلاطین صنعت گیم هر چه در چنته داشتند را رو کردند، انصافاً هم باید گفت E۳ ۲۰۱۸ نسبت به سال‌های گذشته جذابیت بیشتری داشت و شاهد رونمایی عناوین بسیار مهمی بودیم که به این راحتی‌ها نمی‌توان از کنار آن‌ها گذشت.

برترین ها - ترجمه از محمد کاملان: مراسم E۳ ۲۰۱۸ با شکوه و جلال همیشگی خود برگزار شد و سلاطین صنعت گیم هر چه در چنته داشتند را رو کردند، انصافاً هم باید گفت E۳ ۲۰۱۸ نسبت به سال‌های گذشته جذابیت بیشتری داشت و شاهد رونمایی عناوین بسیار مهمی بودیم که به این راحتی‌ها نمی‌توان از کنار آن‌ها گذشت.

به همین منظور خالی از لطف نیست اگر در ادامه با هم نگاهی به بهترین بازی‌هایی داشته باشیم که بزرگان صنعت گیم در E۳ ۲۰۱۸ رونمایی کردند.

بازی Gears 5

بهترین عناوینی که در E۳ ۲۰۱۸ رونمایی شدند (۲)

سری‌ بازی‌های Gears Of war به عنوان یکی از بهترین انحصاری‌های کنسول‌های ایکس‌باکس شناخته می‌شوند، اکنون نیز شاهد معرفی نسخه‌ جدیدی از این بازی با نام Gears ۵ هستیم. مایکروسافت در حین رونمایی Gears ۵ وعده داد تا این بازی را نهایتاً تا سال آینده برای ایکس‌باکس وان و کامپیوترهای خانگی عرضه کند.

نکته جالب دیگری که در Gears ۵ به چشم می‌خورد حضور یک کاراکتر زن به عنوان شخصیت اصلی ماجرا است.

بازی Assassin's Creed Odyssey

بهترین عناوینی که در E۳ ۲۰۱۸ رونمایی شدند (۲)

سری‌ بازی‌های Assassin's Creed، یک پای ثابت تمامی مراسم‌های گیم هستند و هر یکی دو سال یکبار شاهد انتشار نسخه‌ای از این بازی‌ها هستیم. در E۳ ۲۰۱۸ نیز شرکت UbiSoft نسخه جدیدی از این بازی را با نام Assassin's Creed Odyssey رونمایی کرد.

داستان این نسخه از بازی در یونان باستان می‌گذرد تا روایت‌گر مبارزه‌ای بی‌پایان میان اساسین‌ها و تمپلارها باشیم. گفته می‌شود که از توسعه این بازی چیزی حدود ۳ سال می‌گذرد و ویژگی‌های نقش‌آفرینی بیشتری را در Assassin's Creed Odyssey شاهد خواهیم بود.

بازی The Last of Us Part 2

بهترین عناوینی که در E۳ ۲۰۱۸ رونمایی شدند (۲)

همان‌گونه که در ابتدا هم اشاره کردیم مراسم E۳ ۲۰۱۸ شاهد حضور عناوین بسیار بزرگی بود که یکی از بهترین این بازی‌ها را می‌توان The Last of Us Part ۲ دانست. این بازی که نسخه اول آن به صورت انحصاری برای پلی‌استیشن ۳ منتشر شد توانست تمامی گیمرها و کارشناسان صنعت گیم را انگشت به دهان بگذارد.

اکنون نیز شاهد تریلر جدید و اطلاعات بیشتری از The Last of Us Part ۲ هستیم. در نسخه جدید این بازی گیمرها کنترل اِلی (Ellie)، دخترک بانشاط و جسوری که نسبت به نسخه اول سن و سال بیشتری پیدا کرده و بزرگ شده است را در اختیار دارند.

بازی Hitman 2

بهترین عناوینی که در E۳ ۲۰۱۸ رونمایی شدند (۲)

حتی اگر اهل بازی‌های رایانه‌ای هم نباشید باز هم به احتمال زیاد اسم بازی‌ها و فیلم‌های Hitman به گوش شما خورده است. مامور کچل و بیرحمی که با ظرافت تمام دشمن را نیست و نابود می‌کند. در E۳ ۲۰۱۸ نسخه جدیدی از هیمتن با نام Hitman ۲ معرفی شد.

این بازی مراحل ساخت خود را به خوبی پشت‌سر گذاشته است و آبان‌ماه امسال برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و کامپیوترهای خانگی منتشر خواهد شد.

بازی Death Stranding

بهترین عناوینی که در E۳ ۲۰۱۸ رونمایی شدند (۲)

پر بیراه نگفته‌ایم اگر بگوییم بازی Death Stranding گل سرسبد بازی‌های E۳ ۲۰۱۸ بود. هیدئو کوجیمای افسانه‌ای که سری بازی‌های Metal Gear Solid را به دنیای گیمرها معرفی کرده است حدود ۲ سال پیش اولین نمایش بازی Death Stranding را در E۳ ۲۰۱۶ رونمایی کرد. از آن زمان تاکنون ویدئوهای دیگری از این بازی منتشر شد اما خبر از گیم‌پلی Death Stranding نبود تا اینکه در E۳ ۲۰۱۸ چشم‌مان به گیم‌پلی این بازی پرطرفدار نیز روشن شد.

بازی Death Stranding با استفاده از موتور قدرتمند گرافیکی Decima ساخته شده است و هنرپیشه‌های بزرگی مانند مدس کیکلسن (Mads Mikkelsen)، نورمن ریداس (Norman Reedus) و چندین هنرپیشه معروف دیگر در این عنوان افتخار همکاری با کوجیما را دارند. این بازی در زمانی نامشخص به صورت انحصاری برای کنسول‌ پلی‌استیشن ۴ منتشر خواهد شد.

بازی Shodow of the Tomb Raider

بهترین عناوینی که در E۳ ۲۰۱۸ رونمایی شدند (۲)

لارا کرافت، بانوی ماجراجوی دنیای گیم یک بار دیگر با Shodow of the Tomb Raider به مقبره‌های قدیمی و دنیاهای گمشده قدم می‌گذارد. این بازی که قبل از مراسم E۳ ۲۰۱۸ معرفی شده بود در این مراسم اطلاعات بیشتری از آن نمایش داده شد.

در نسخه جدید شاهد تغییراتی در سیستم مبارزات بازی هستیم، لارا کرافت قابلیت‌های بیشتری در مخفی‌کاری پیدا کرده و تبدیل به حریفی مرگبار برای دشمنان تا دندان مسلح این بازی شده است.

بازی 2 The Division

بهترین عناوینی که در E۳ ۲۰۱۸ رونمایی شدند (۲)

شرکت یوبی‌سافت در E۳ ۲۰۱۸ هواداران بازی The Division را با معرفی دومین نسخه از این بازی حسابی تحویل گرفت. داستان The Division ۲ در فضایی آخرالزمانی در شهر واشنگتن‌دی‌سی می‌گذرد و در کنار ویژگی‌های قسمت اول این بازی، در نسخه دوم شاهد معرفی بخش‌های جدیدی در آن هستیم.

یوبی‌سافت وعده داد تا این بازی را در قالب اپیزودهای مختلف به‌صورت سالانه در اختیار گیمرها قرار دهد.

بازی Fallout 76

بهترین عناوینی که در E۳ ۲۰۱۸ رونمایی شدند (۲)

شرکت معظم بتسدا (bethesda)، که افتخار ساخت سری بازی‌های Fallout را بر عهده دارد در E۳ ۲۰۱۸ اطلاعات بیشتری از بازی Fallout ۷۶ را با هواداران این بازی پرطرفدار در میان گذاشت.

از قرار معلوم داستان Fallout ۷۶ در ویرجینیای غربی می‌گذرد و شخصیت بازی در این مکان از والت ۷۶, (Vault)، خارج می‌شود تا در دنیای بزرگی که بتسدا خلق کرده است ساعت‌ها جستجو کند و غرق جذابیت‌های بی‌نظیر دنیای Fallout شود.

جالب است بدانید بتسدا این بار در ساخت Fallout ۷۶ سنت‌شکنی کرده است و بر خلاف اینکه تمامی نسخه‌‌های پیشین این بازی بر روی قابلیت‌های تکنفره و آفلاین تأکید داشتند در این نسخه با یک بازی کاملاً آنلاین طرف هستیم.

بازی Fallout ۷۶، آبان‌ماه امسال برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و کامپیوترهای شخصی منتشر خواهد شد.

همان‌گونه که در ابتدا اشاره کردیم مراسم E۳ ۲۰۱۸ در طی تاریخ چند سال اخیر برگزاری این مراسم‌ها، رونق بیشتری داشت و شاهد معرفی عناوین بسیار جذابی بودیم، در کنار بازی‌های بزرگی که به آن‌ها اشاره کردیم، در این مراسم اطلاعات و ویدئو‌های جالبی از بازی‌های The elder Scrolls VI، Anthem، Doom Etertnal, Wolfenstein: Youngblood, Halo Infinite, Sekiro: Shadows Die Twice, Forza Horizon ۴, Devil May Cry ۵, Metro Exodus و Battlefield ۵ نیز بودیم.

در پایان پیشنهاد می‌کنیم اگر به بازی‌ها‌ی رایانه‌ای علاقه دارید از همین اکنون ۲۱ خرداد ماه سال آینده را در تقویم خود علامت بزنید چرا که در این تاریخ تا ۲۳ خردادماه سال ۹۷ شاهد برگزاری مراسم E۳ ۲۰۱۹ خواهیم بود و با توجه به مراسمی جذابی که امسال شاهد آن بودیم حیف است پیگیر مراسم سال آینده نباشید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج