جاباما
۷۴۳۴۲۱
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

کابل شارژر آیفون‌های جدید شبیه اندروید می‌شود

گزارش‌های منتشره نشان می‌دهد کابل شارژ نسل بعدی گوشی‌های آیفون همانند گوشی‌های اندرویدی خواهد شد.

خبرگزاری ایسنا: گزارش‌های منتشره نشان می‌دهد کابل شارژ نسل بعدی گوشی‌های آیفون همانند گوشی‌های اندرویدی خواهد شد.

در صورتی که صحت تصاویر منتشره در فضای مجازی تایید شود، نسل بعدی و آتی گوشی‌های هوشمند آیفون به درگاه USB-C مجهز می‌شود و در این صورت، کابل شارژ آیفون برای گوشی‌های اندرویدی نیز بکار خواهد رفت.

کابل شارژر آیفون‌های جدید شبیه اندروید می‌شود

تصاویر جدید نشان می‌دهد که اپل قصد دارد درگاه ورودی شارژ گوشی‌های آیفون مدل ۲۰۱۸ را تغییر داده و به درگاه USB-C تبدیل کند. بدون شک این تغییر مثبتی به شمار می‌رود که به موجب آن، کابل شارژر آیفون‌های جدید دقیقا همانند کابل شارژ گوشی‌های اندرویدی جدیدی که به درگاه USB-C مجهزند، خواهد شد.

این برای آن دسته از کاربرانی که معمولا در محیط کار و به دور از منزل به‌دنبال کابل شارژر برای گوشی آیفون خود می‌گردند و معمولا دشواری زیادی در پیدا کردن کابل مخصوص آیفون دارند، خبر بسیار خوشایندی به شمار می‌رود.

درگاه USB-C مزایای فوق‌العاده خوبی دارد که از جمله مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به انتقال اطلاعات، نمایش زنده صدا و تصویر، شارژ سریع و اتصال کارت‌ گرافیک خارجی اشاره کرد؛ همچنین وجود این درگاه می‌تواند جایگزین سایر درگاه‌های دستگاه‌های الکترونیکی همچون پورت HDMI و جک ۳.۵ میلی‌متری صدا برروی گوشی‌ هوشمند و رایانه‌ شود. همه این دلایل می‌تواند بهانه محکمی برای اپل باشد تا از فناوری اتصال لایتنینگ دست بردارد و به سوی فناوری جدید درگاه usb- c پیش برود.

پیش از این گزارش‌های دیگری منتشر شده بود که نشان می‌داد آیفون‌های مدل ۲۰۱۸ قرار است به درگاه USB - C و قابلیت شارژ سریع مجهز شوند. اپل، آیفون‌های ۲۰۱۸ را در دو نسخه ۵.۸ و ۶.۵ اینچی با صفحه نمایش اولد و یک نسخه ارزان‌ قیمت‌تر ۶.۱ اینچی با نمایشگر ال سی دی معرفی و روانه بازار خواهد کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج