۷۴۷۴۵۱
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

هشدار کروم در مقابل صفحات وب سنگین

با وجود مرورگر ها و برنامه های پیشرفته وب شاهد عملکردی سریعتر از ارائه صفحات وب هستیم و باید بگوییم که کروم هم از این قاعده مستثنا نبوده است. تاکنون مرورگر کروم نیز مانند برخی دیگر اقدامات مختلفی در راستای افزایش سرعت بارگذاری صفحات وب انجام داده است.

وبسایت سخت افزار: با وجود مرورگر ها و برنامه های پیشرفته وب شاهد عملکردی سریعتر از ارائه صفحات وب هستیم و باید بگوییم که کروم هم از این قاعده مستثنا نبوده است. تاکنون مرورگر کروم نیز مانند برخی دیگر اقدامات مختلفی در راستای افزایش سرعت بارگذاری صفحات وب انجام داده است. اخیرا نیز قابلیتی جدید در کروم ارائه خواهد شد که در صورت روبرو شدن با صفحات سنگین هشدار خواهد داد. این قابلیت در واقع به کاربران این امکان را می دهد تا در صورت بالا بودن حجم بارگذاری صفحه، آن را متوقف کنند.

هشدار کروم در مقابل صفحات وب سنگین

برای فعال کردن این قابلیت کافی است تا chrome://flags/#enable-heavy-page-capping را در نوار آدرس کروم تایپ کنید و با انتخاب Enabled آن را فعال نمایید. این قابلیت جدید در نسخه آزمایشی کروم ارائه خواهد شد و عملکرد آن به صورتی است که در هنگام بارگذاری صفحات سنگین، پیغام هشداری نمایان می شود که حجم بارگذاری در آن مشخص است و کاربر می تواند در صورت نیاز بارگذاری را متوقف نماید.

این قابلیت Chrome Canary نام دارد و در بخش تنظیمات قابل فعال سازی خواهد بود. لازم به ذکر است که این تکنولوژی جدید در تمام پلتفرم ها اعم از ویندوز، اندروید، لینوکس، سیستم عامل کروم و مک قابل استفاده خواهد بود و توجه کاربران زیادی را به خود جلب خواهد کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج