۷۶۰۵۶۶
۱ نظر
۵۰۰۸
۱ نظر
۵۰۰۸
پ

دسترسی راحت‌تر به محتوای گوشی‌های موبایل در ویندوز ۱۰

مایکروسافت آزمایش اپلیکیشن Your Phone را از اردیبهشت ماه با Windows ۱۰ Insiders آغاز کرد و حالا این برنامه برای تمام کاربران ویندوز ۱۰ در دسترس قرار گرفته است.

وب سایت کلیک - میثاق محمدی‌زاده: مایکروسافت آزمایش اپلیکیشن Your Phone را از اردیبهشت ماه با Windows ۱۰ Insiders آغاز کرد و حالا این برنامه برای تمام کاربران ویندوز ۱۰ در دسترس قرار گرفته است.

دسترسی راحت‌تر به محتوای گوشی‌های موبایل در ویندوز ۱۰

اگر شما از ویندوز ۱۰ با آخرین ارتقای April 2018 Update استفاده می‌کنید؛ اپلیکیشن Your Phone روی مایکروسافت استور برای نصب آماده است.

این اپلیکیشن می‌تواند محتوای گوشی تلفن همراه را روی پی‌سی میرور کند تا دسترسی به آن‌ها ساده‌تر باشد. از دستگاه‌های اندرویدی پشتیبانی می‌کند تا کاربران به سادگی با کشیدن و رها کردن، تصاویر و موزیک از روی گوشی به روی کامپیوتر کپی شوند.

دسترسی راحت‌تر به محتوای گوشی‌های موبایل در ویندوز ۱۰

مایکروسافت می‌خواهد در آینده قابلیت هماهنگ‌سازی پیامک‌ها و اعلان‌ها را از روی گوشی‌های اندرویدی به روی کامپیوترهای رومیزی فراهم کند.

اکنون اندروید؛ به‌زودی iOS

با انتشار رسمی این اپلیکیشن، کاربران دیگر نیازی به نصب اپلیکیشن‌های ثالث برای سینک کردن گوشی و دسکتاپ ندارند و می‌توانند به طور مستقیم به هر محتوایی روی دستگاه‌های همراه با کامپیوتر دسترسی داشته باشند.

دسترسی راحت‌تر به محتوای گوشی‌های موبایل در ویندوز ۱۰

مایکروسافت در ابتدا آزمایش این اپلیکیشن را به عنوان بخشی از به‌روزرسانی Redstone 5 در اختیار کاربران قرار می‌داد ولی اکنون به نظر می‌رسد بدون نیاز به به‌روزرسانی آینده قابل نصب و استفاده باشد.

غول ردموند وعده کرده به‌زودی این اپلیکیشن از دستگاه‌های آیفون هم پشتیبانی کند ولی تنها امکان میرور گوشی روی کامپیوتر وجود دارد و هنوز مشخص نیست امکان هماهنگ‌سازی پیام‌ها، تصاویر، اعلان‌ها و دیگر اطلاعات چه زمانی فراهم می‌شود.

دسترسی راحت‌تر به محتوای گوشی‌های موبایل در ویندوز ۱۰

انتشار رسمی و مستقل اپلیکیشن یونیورسال Your Phone توسط مایکروسافت، گام دیگری برای هماهنگ‌سازی ویندوز با پلتفرم‌های دیگر موبایل است. این شرکت تلاش می‌کند با تکمیل اکوسیستم خود، کاربران اندرویدی و iOS بتوانند هماهنگی بیشتری میان کامپیوتر و دستگاه‌های همراه خود ایجاد کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      عالی بود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج