جاباما
۷۷۴۰۸۸
۵۰۶۰
۵۰۶۰
پ

آموزش اضافه کردن لینک به پست‌های اینستاگرام

اضافه کردن لینک به پست‌های اینستاگرام یکی از قابلیت‌های محدود شده برای کاربران اینستاگرام است که در ادامه این مطلب به چند روش برای حل این مشکل می‌پردازیم.

وب سایت گجت نیوز - مهدی امامی: اضافه کردن لینک به پست های اینستاگرام یکی از قابلیت های محدود شده برای کاربران اینستاگرام است که در ادامه این مطلب به چند روش برای حل این مشکل می‌پردازیم.

آموزش اضافه کردن لینک به پست‌های اینستاگرام

اضافه کردن لینک به پست های اینستاگرام یکی از دغدغه های بزرگ برخی از کاربران اینستاگرام است که نمی‌توانند لینک های مورد نظر خود را در پست های اینستاگرام خود قرار دهند. اما خوشبختانه چند سرویس مختلف برای اضافه کردن لینک به پست های اینستاگرام وجود دارد که در ادامه، آن‌ها را معرفی می‌کنیم.

اضافه کردن لینک به پست های اینستاگرام با استفاده از سایت Campsite

Campsite یک سرویس آنلاین جهت مدیریت و اضافه کردن لینک به پست های اینستاگرام است. کمپسایت به شما این اجازه را می‌دهد تا با ساختن یک صفحه شخصی، تصاویر و لینک های اضافه شده آنها را مدیریت کنید. هنگامی که در این سایت ثبت نام می‌کنید یک لینک Campsite.bio دریافت می‌کنید و می‎توانید از این لینک در صفحه شخصی اینستاگرام خود استفاده کنید تا کاربران و بازدیدکنندگان صفحه اینستاگرام شما بتوانند صفحه اختصاصی Campsite شما را نیز مشاهده کنند.

پس از ثبت نام و ساخت یک اکانت رایگان در Campsite حساب اینستاگرام خود را به آن متصل کنید. پس از اینکه حساب اینستاگرام خود را به اکانت Campsite متصل کردید مانند تصویر زیر برای اضافه کردن لینک به پست های اینستاگرام خود تنها کافیست بر روی دکمه "Add New Link" کلیک کنید.

آموزش اضافه کردن لینک به پست‌های اینستاگرام

پس از کلیک بر روی دکمه "Add New Link" فهرستی از تصاویر و پست های اینستاگرام خود مشاهده خواهید کرد که می‌توانید هرکدام را که می‌خواهید به آنها لینک اضافه کنید را انتخاب کرده و متن لینک را بهمراه متن آن اضافه کنید.

همچنین، وب سایت Campsite آماری در رابطه با تعداد کلیک های خورده شده بر روی لینک ها به شما نمایش می‌دهد که می‌توانید آمار کلیک لینک های هر پست را بررسی کنید.

همچنین می‌توانید صفحه اختصاصی خود را در Campsite شخصی سازی کنید. به طور مثال می‌توانید تصویر پروفایل دلخواه انتخاب کرده، متن بیوگرافی دلخواه بنویسید و رنگ دلخواه تم صفحه و فونت را نیز انتخاب کنید.

آموزش اضافه کردن لینک به پست‌های اینستاگرام

قابلیت قرار دادن آدرس شبکه های اجتماعی دیگر در اکانت شخصی Campsite هم وجود دارد که بازدیدکنندگان صفحه می‌توانند از صفحه شبکه های اجتماعی دیگر شما هم بازدید کنند.

در اپلیکیشن موبایل Campsite شما می‌توانید صفحه شخصی خود را نیز مدیریت کنید. در این اپلیکیشن، تصاویر و پست های شما به نمایش گذاشته می‌شود.

آموزش اضافه کردن لینک به پست‌های اینستاگرام

اکانت پرو Campsite امکانات بیشتری را در اختیار کاربر قرار می‌دهد که قیمت آن ۷ دلار به صورت ماهیانه است. در این اکانت امکاناتی نظیر پشتیبانی ۲۴ ساعته، پنهان کردن آیکون Campsite، آپلود کردن تصاویر سفارشی و دسترسی به ابزار های حرفه‌ای تر مدیریت بازدید صفحه وجود دارد.

اضافه کردن لینک به پست های اینستاگرام با استفاده از سرویس Metricool

Metricool یک پتلفرم رسانه ای حرفه ای است که امکانات بسیار کاربردی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. یکی از توانایی های Metricool امکان برقراری ارتباط بین صفحه شخصی اینستاگرام و اکانت است که از این قابلیت کاربران می‌توانند برای اضافه کردن لینک به پست های اینستاگرام خود استفاده کنند. با این حال برای استفاده از این قابلیت، باید از یک اکانت ویژه استفاده کرد که اکانت ویژه در Metricool قیمت مختلفی دارد. اکانت ویژه یک ماهه در این سرویس ۹.۹۹ دلار به صورت ماهانه و ۱۴.۹۹ دلار به صورت سالیانه قیمت دارد.

شما می‌توانید با خرید اکانت پرو Metricool از قابلیت های دیگری هم بهره مند شوید؛ قابلیت هایی مانند برنامه ریزی مناسب برای رشد صفحه کسب و کار در شبکه های اجتماعی، یک آنالیزگر حرفه ای برای صفحات اجتماعی مانند اینستاگرام، فیسبوک و توییتر.

اما به طور پیش فرض، سرویس Metricool یک تست رایگان در اختیار کاربران قرار می‌دهد تا بتوانند چگونگی عملکرد این سرویس را مشاهده کنند. برای انجام تست رایگان این سرویس، یک اکانت داخل Metricool بسازید و وارد آن شوید. سپس صفحه اینستاگرام خود را به اکانت متصل کنید.

پس از آن، بر روی دکمه "Planning" در منو کلیک کرده و گزینه "Instagram Link" را انتخاب کنید. پس از آن، شما می‌توانید به طور کامل چگونگی عملکرد این سیستم را مشاهده کنید.

هنگامی که بر روی "Instagram Link" کلیک می‎کنید یک فهرست از تصاویر صفحه اینستاگرام خود مشاهده خواهید کرد. برای اضافه کردن لینک به تصویر مورد نظر، باید گزینه "Hyperlink" را انتخاب کنید. هنگامی که این گزینه را انتخاب می‌کنید می‌توانید لینک مورد نظر خود را بهمراه متن به تصویر مورد نظر نیز اضافه کنید.

در بالای صفحه مدیریت اکانت Metricool می‌توانید یک لینک با عنوان "URL Metricool" مشاهده کنید. این لینک را می‌توانید در قسمت بیو صفحه اینستاگرام خود قرار دهید تا بازدیدکنندگان بتوانند صفحه شخصی شما را در Metricool مشاهده کنند.

به طور پیش فرض، Metricool محبوب ترین تصاویر شما را در صفحه اول نشان می‎‌دهد اما شما می‌توانید آنها را تغییر دهید و تصاویری که می‌خواهید نمایش داده شوند را انتخاب کنید.

آموزش اضافه کردن لینک به پست‌های اینستاگرام

کوتاه کننده لینک

یکی از روش های کاربردی جهت قرار دادن لینک در پست های اینستاگرام و هدایت کاربران به یک وب سایت خاص، قرار دادن لینک های کوتاه در کپشن پست ها است. سرویس های کوتاه کننده لینک بسیاری در اینترنت وجود دارد که یکی از بهترین های آنها Bitly است. با سرویس کوتاه کننده لینک Bitly می‌توانید لینک های خود را کوتاه کنید و یا لینک ها را به صورت سفارشی کوتاه کنید.

هنگامی که لینکی را کوتاه می‌کنید و آن را داخل پست های اینستاگرام خود قرار می‌دهید، کاربران و بازدیدکنندگان صفحه اینستاگرام شما می‌توانند به راحتی لینک کوتاه را به خاطر بسپارند و آن را در مرورگر خود وارد کنند. پس از وارد کردن لینک، کاربران به صورت خودکار به سایت اصلی هدایت می‌شوند.

البته اگر می‌خواهید لینک های خود را در Bitly به صورت سفارشی کوتاه کنید، باید یک اکانت داخل آن بسازید و از طریق اکانت خود لینک ها را به صورت سفارشی کوتاه کنید.

پس از اینکه یک اکانت داخل Bitly ایجاد کردید بر روی دکمه "Create" کلیک کرده تا به صفحه کوتاه کننده لینک هدایت شوید. هنگامی که به صفحه کوتاه کننده لینک هدایت شدید می‌توانید یک سری تنظیمات را برای ایجاد لینک کوتاه مشاهده کنید (همانند تصویر زیر).

آموزش اضافه کردن لینک به پست‌های اینستاگرام

در تصویر بالا یک سری تنظیمات مربوط به ویرایش لینک وجود دارد. در بخش "Title" می‌توانید عنوان صفحه Bitly را وارد کنید. در بخش "Customize" هم می‌توانید لینک کوتاه شده را ویرایش کنید. سعی کنید در انتخاب و ویرایش لینک کوتاه شده نهایت دقت را بکنید و از اعداد و حروف های بیادماندنی استفاده کنید که حفظ کردن آن برای کاربران سخت نباشد.

یکی از مزیت های استفاده از سرویس کوتاه کننده لینک Bitly امکان مشاهده آمار تعداد کلیک های لینک های کوتاه ایجاد شده است. شما در بخش آنالیزگر Bitly می‌توانید تعداد کلیک های خورده شده لینک های کوتاه شده خود را بررسی کنید.

اشتراک گذاری لینک در استوری یا IGTV اینستاگرام

یکی دیگر از راه های اشتراک گذاری لینک مورد نظر در اینستاگرام، اشتراک گذاری لینک در استوری یا IGTV است. همانطور که می‌دانید، اینستاگرام قابلیت قرار دادن لینک در استوری ها را تنها برای افراد تایید شده یا افرادی که بالای ۱۰ هزار عدد فالوور دارند را قابل دسترس کرده است. به هر حال، باز هم شما می‌توانید لینک های مورد نظر خود را در استوری قرار دهید اما لینک هایی که قرار می‌دهید کلیک خور نیستند و تنها به صورت یک متن معمولی نمایش داده می‌شود.

شما می‌توانید مانند روش قبلی، یک لینک کوتاه ایجاد کنید و آن را در استوری اینستاگرام خود قرار دهید. هنگامی که یک لینک کوتاه را در استوری اینستاگرام خود قرار می‌دهید، بازدیدکنندگان استوری شما می‌توانند آن لینک را بخاطر بسپارند و در مرورگر خود آن را وارد کنند.

خوشبختانه اینستاگرام قابلیت قرار دادن لینک را در بخش IGTV برای همه کاربران قابل دسترس کرده است. شما می‌توانید لینک های مورد نظر خود را در ویدئو های IGTV خود قرار دهید و ویدئو IGTV که دارای لینک است را در استوری اینستاگرام خود نیز منتشر کنید. اینستاگرام به تازگی قابلیتی را اضافه کرده که کاربران با استفاده از آن می‌توانند ویدئو های IGTV خود را در استوری های خود به اشتراک بگذارند.

برای اینکه مخاطبان خود را به سمت ویدئو های IGTV خود که حاوی لینک هستند هدایت کنید، تنها کافی است که ویدئو IGTV مورد نظر را در استوری به اشتراک بگذارید (همانند تصویر زیر).

آموزش اضافه کردن لینک به پست‌های اینستاگرام

خودتان یک سایت ایجاد کنید و لینک ها را درون آن قرار دهید

اگر می‌خواهید به طور کامل تصاویر و لینک آنها را کنترل کنید، نیاز است یک سایت ایجاد کنید و تصاویر خود را بهمراه لینک قرار دهید. راه های بسیاری جهت ایجاد سایت وجود دارد. اگر می‌خواهید یک سایت بدون هزینه ایجاد کنید، به شما پیشنهاد می‌کنیم تا از سرویس سایت ساز وردپرس یا تامبلر استفاده کنید.

اگر هم می‌خواهید یک سایت به صورت شخصی و کاملا اختصاصی ایجاد کنید، باید طوری آن را طراحی کنید که مانند صفحه اینستاگرام، تصاویر شما را نشان دهد.

اگر شما از سرویس ایجاد سایت رایگان وردپرس استفاده کردید، باید از قالب "Cubic" برای ایجاد یک صفحه مانند اینستاگرام استفاده کنید تا سایت شما مشابه اینستاگرام بشود. با استفاده از این قالب، تنها لازم است که تصاویر خود را آپلود کرده و لینک های آنها را تعیین کنید و درون سایت قرار دهید. در تصویر زیر، می‌توانید دمو قالب "Cubic" را مشاهده کنید.

آموزش اضافه کردن لینک به پست‌های اینستاگرام

اگر شما از سرویس سایت ساز رایگان تامبلر استفاده می‎‌کنید، به شما پیشنهاد می‌کینم تا از قالب Berlin یا Fasofi جهت ایجاد یک سایت مشابه اینستاگرام استفاده کنید.

اگر هم یک سایت کاملا اختصاصی ساختید می‌توانید از قالب "Gridsby" استفاده کنید. این قالب تنها برای سایت هایی که با وردپرس مدیریت می‌شوند قابل استفاده است. اگر باز هم یک سایت ایجاد شده آماده دارید و قالب آن مناسب قرار دادن تصویر نیست، می‌توانید یک صفحه جدا در سایت ایجاد کرده و تصاویر مورد نظر خود را به صورت گالری قرار دهید.

اگر شما به دنبال راه های بیشتری جهت اضافه کردن لینک به پست های اینستاگرام خود هستید، می‌توانید از سرویس "Linktree" استفاده کنید. این سرویس همانند سرویس "Campsite" عمل می‌کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج