adexo3
۷۸۲۰۰
۵ نظر
۵۰۰۴
۵ نظر
۵۰۰۴
پ

هیجان‌ انگیزترین ماشین‌های جدید ۲۰۱۴

در سال ۲۰۱۴ میلادی باید منتظر خودروهای جدید و هیجان انگیزی باشیم. در سال آینده میلادی آلفا رومئو به آمریکای شمالی باز خواهد گشت و قرار است مدل ۴C را عرضه کند و رقابت میان سوپرماشین هایی همچون پورشه، مک‌لارن و فراری افزایش می یابد.

هیجان‌ انگیزترین ماشین‌های جدید 2014





برترین ها: در سال 2014 میلادی باید منتظر خودروهای جدید و هیجان انگیزی باشیم. در سال آینده میلادی آلفا رومئو به آمریکای شمالی باز خواهد گشت و قرار است مدل 4C را عرضه کند و رقابت میان سوپرماشین هایی همچون پورشه، مک‌لارن و فراری افزایش می یابد. در این مطلب، هیجان‌انگیزترین ماشین های جدید سال 2014 میلادی را به شما معرفی می کنیم.

هیجان‌ انگیزترین ماشین‌های جدید 2014

Alfa Romeo ۴C

هیجان‌ انگیزترین ماشین‌های جدید 2014

کانسپت این خودرو در سال ۲۰۱۱ میلادی در نمایشگاه اتومبیل ژنو معرفی شد و قرار است به زودی به طور رسمی عرضه است. این خودرو موتور توربوشارژ ۴ سیلندر ۱.۷۵ لیتری با ۲۳۷ اسب بخار قدرت دارد. مواد به کار رفته در ساخت بدنه این خودرو بسیار گران قیمت و مستحکم هستند و داخل اتاق آن از پلاستیک تقویت شده فایبر کربن استفاده شده است. البته ممکن است باید بدانید، برای عرضه در کشورهایی همچون آمریکا، کمی به وزن آن افزوده خواهد شد.

Cadillac CTS Vsport

هیجان‌ انگیزترین ماشین‌های جدید 2014

کادیلاک قرار است در سال آینده میلادی مدل جدید سدان CTS را در ردیف خودروهای متوسط عرضه کند. با اینکه از نظر طولی حدود ۵ اینچ بزرگ تر شده است اما سبک تر از بقیه CTSها است زیرا به مقدار زیادی آلومینیوم در آن استفاده شده است. موتور این خودرو توربور شارژ دوقلو V۶ با ۴۲۰ اسب بخار قدرت است و دنده ۸ سرعته ZF دارد.

SRT Viper Roadster

هیجان‌ انگیزترین ماشین‌های جدید 2014

این رودستر به SRT Viper های سقف‌باز جان دوباره ای خواهد بخشید. موتور مدل ۲۰۱۴ این وایپر ۶۴۰ اسب بخار قدرت دارد .

Jaguar F-TYPE

هیجان‌ انگیزترین ماشین‌های جدید 2014

بسیاری از دوستداران خودرو بی صبرانه منتظر عرضه ماشین اسپرت توسط جگوار بودند و این کمپانی بریتانیایی قرار است مدل F-TYPE را برای سال ۲۰۱۴ میلادی عرضه کند. این خودرو دو موتور توربو شارژ V۶ و V۸ و بدنه آلومینیومی کلاسیک دارد تا راننده بتواند به خوبی خودرو را تحت کنترل خود داشه باشد. این خودرو کانورتیبل (کروکی) است و این مساله تا ۱۱ کیلوگرم از وزن آن کم کرده است. صندلی ها با چرم بسیار باکیفیت پوشیده شده اند.

Chevrolet SS

هیجان‌ انگیزترین ماشین‌های جدید 2014

شورولت سدان های بزرگ خود را برای سال ۲۰۱۴ میلادی با نام SS عرضه خواهد کرد. این خودرو بسیار شبیه خودروی دیفرانسیل جلو Impala است که در سال ۲۰۰۹ میلادی معرفی شد. اما این مدل مشکلات ایمپالا را ندارد و دیفرانسیل عقب ساخته شده است. موتور V۸ آن ۶.۲ لیتری با ۴۱۵ اسب بخار قدرت است. در ضمن، دنده ۶ سرعته نیز دارد. فنربندی اتومبیل اسپرت ساخته شده و روتور ۱۴ اینچ با ترمزهای Brembo ۴ پیستونه نیز بالای آن قرار دارند.

Mercedes-Benz S۶۳ AMG

هیجان‌ انگیزترین ماشین‌های جدید 2014

اگر خیلی دوست دارید برای خودتان اتومبیل شیک و منحصربه فرد خریداری کنید و به اصطلاح خیلی خودتان را تحویل بگیرید، هیچ مدلی بهتر از مرسدس بنز S۶۳ AMG سال ۲۰۱۴ نیست. این خودرو روی داشبورد خود یک صفحه نمایش ۱۲.۳ اینچ دارد و هر امکاناتی که در سدان های قبلی وجود نداشت، در این سدان S-Class وجود دارد. قدرت موتور این خودرو ۵۷۷ اسب بخار و از نوع V۸ دوقلو توربوشارژ است.

Chevrolet Corvette Stingray

هیجان‌ انگیزترین ماشین‌های جدید 2014

بسیار سخت است شورولت کوروت Stingray سال ۲۰۱۴ را ببینید و هیجان زده نشوید. موتور این خودرو ۴۵۵ اسب بخار قدرت دارد و از نوع LT۱ V۸ با دنده ۷ سرعته دستی است. این ماشین ۳۰ گالن در هر مایل بنزین می سوزاند. طراحی داخلی آن نسبت به مدل های پیشین بهبود یافته و از مواد باکیفیت تر ساخته شده است.

Chevrolet Camaro Z/۲۸

هیجان‌ انگیزترین ماشین‌های جدید 2014

درست شبیه شورولت SS، گویا قرار است این کمپانی خودروهای عضلانی خود را دوباره به جاده های سراسر دنیا بازگرداند. کامارو Z/۲۸ سال ۲۰۱۴ میلادی طرحی نو از مدل سال ۱۹۶۷ است و ترمزهای آن از نوع Brembo کربن-سرامیکی استاندارد است. موتور این کامارو نیز LS۷ V۸ است. Z/۲۸ یک یاز نخستین اتومبیل هایی است که در جاده کاهش دهنده های درجه سوپاپ دارد تا کارایی اتومبیل افزیش بیابد.

Porsche ۹۱۸ Spyder

هیجان‌ انگیزترین ماشین‌های جدید 2014

پورشه ۹۱۸ Spyder یکی از زیباترین خودروهای جهان است. این خودرو موتور ۴.۶ لیتری V۸ با ۶۰۸ اسب بخار قدرت دارد و جالب اینجا است که پورشه، موتور الکتریک نیز به جلوی چرخ ها و یک ماژول هیبریدی برای افزایش نیرو در عقب اتومبیل اضافه کرده است که توان تولید ۸۸۷ اسب بخار قدرت را دارد. این خودرو با موتور برقی خود می تواند تا ۳۰ کیلومتر حرکت کند.

McLaren P۱

هیجان‌ انگیزترین ماشین‌های جدید 2014

مک‌‎لارن P۱ یکی دیگر از زیباترین خودروهای سال آینده میلادی است که شاید افراد زیادی منتظر عرضه رسمی آن باشند. پس از پورشه ۹۱۸ Spyder، مک‌لارن P۱ را می توان یکی از هیجان انگیزترین خودروها دانست. این خودرو موتور ۳.۸ لیتری دوقلو توربو شارژ از نوع V۸ از MP۴-۱۲C دارد. این خودرو نیز موتور برقی دارد و می تواند ۹۰۳ اسب بخار قدرت در چرخ های عقب تولید کند.

Ferrari LaFerrari

هیجان‌ انگیزترین ماشین‌های جدید 2014

در حالی که مک‌لارن و پورشه موتور V۸ برای مدل‌های P۱ و Spyder خود ارایه کرده اند، فراری موتور V۱۲ و ۶.۳ لیتری به همراه سیستم مسابقه ای تک راننده KERS عرضه کرده است. موتور V۱۲ به همراه موتور الکتریک در چرخ های عقب قدرتی حدود ۹۵۰ اسب بخار تولید می کنند.

BMW M۴

هیجان‌ انگیزترین ماشین‌های جدید 2014

مدل ۲۰۱۴ بی‌ام‌و M۴ یکی از قدرتمندترین سدان های موجود در بازار خواهد بود. این خودرو، وزن کم، قدرت بالا و طراحی فوق العاده زیبا دارد. موتور این خودرو، سه لیتری N۵۵ و ۶ سیلندر است.

Mercedes-Benz CLA۴۵ AMG

هیجان‌ انگیزترین ماشین‌های جدید 2014

این مرسدس بنز که در ردیف سدان هایی با اندازه متوسط دسته بندی می شود، موتور دو لیتری با ۳۵۵ اسب بخار قدرت دارد. گشتاور موتور این خودرو ۳ هزار دو در دقیقه است.

Ford Fiesta ST

هیجان‌ انگیزترین ماشین‌های جدید 2014

همه خودروهای هیجان انگیز سال ۲۰۱۴ میلادی قیمت های گران ندارند. برخی از آنها همچون فورد فیِستا ST موتور ۱.۶ لیتری با قدرت ۱۹۷ اسب بخار از نوع EcoBoost ۴ سیلندری دارد.

Audi RS۷

هیجان‌ انگیزترین ماشین‌های جدید 2014

آئودی RS۷ مدل ۲۰۱۴ موتوری با ۵۶۰ اسب بخار قدرت دارد و دنده آن ۸ سرعته اتوماتیک ZF است. این خودرو می تواند در عرض ۳.۹ ثانیه از سرعت صفر به یکصد کیلومتر برسد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • اس و پاس

      کاش یک ادم خیری پیدا می شد همه اینها رو بر می داشت به جاش یک دستگاه پراید مدل80 یا 79 به ما می داد و ما رو از پیاده روی نجات می داد شما میگین تو دنیا هیچکس ارزویی از این بالا تر داشته باشه فکر نکنم مگه میشه نه هرگز دست نیافتنی است!!!!!!!

    • alireza

      فقط مرسدس

    • علی ق

      وانت پراید
      وانت سمند
      وانت تیبا
      وانت ال 90!!!!

    • سوته دلان

      اینا چیه پراید رو عشق است
      هیجان بیشتر از این
      والا

    • اسماعیل

      ازاینکه عکسهای خودروها دراین سایت به نمایش گذاشته اید کمال تشکررادارم درضمن از سیستم تعلیق این خودروها زیرنویس هرخودروکنید.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج