۷۸۴۵۱۸
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

ب ام و X۵ مدل ۲۰۱۹؛ قیمت و مشخصات

کمپانی ب ام و قیمت و مشخصات مدل ۲۰۱۹ از شاسی بلند X۵ را اعلام کرد. این خودرو چند ماه قبل معرفی شده بود.

وبسایت ماشین3: کمپانی ب ام و چندی قبل نسل جدید و چهارم شاسی بلند X۵ را معرفی کرد و اکنون نوبت به اعلام قیمت و مشخصات این خودرو رسیده است. ب ام و X۵ جدید در نسخه xDrive ۳۰d با قیمت پایه ۱۱۲ هزار و ۹۰۰ دلار و در نسخه xDrive ۵۰d با قیمت پایه ۱۴۹ هزار و ۹۰۰ دلار به فروش خواهد رسید.

ب ام و X۵ مدل ۲۰۱۹؛ قیمت و مشخصات

ب ام و x5 نسخه 30d به موتور 3.0 لیتری توربودیزل با 261 اسب بخار قدرت و 620 نیوتن متر گشتاور مجهز شده که امکان دستیابی به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت در مدت 6.5 ثانیه پس از حرکت از حالت سکون را فراهم می‌کند. این قدرت به وسیله جعبه دنده 8 سرعته اتوماتیک به صورت استاندارد به هر چهار چرخ انتقال پیدا می‌کند.

این نسخه به صورت استاندارد به تجهیزاتی چون ورود و استارت بدون کلید، دوربین دید عقب و دید 3 بعدی اطراف، کروز کنترل فعال، هشدار برخورد از عقب در ترافیک، دستیار حفظ حرکت خودرو بین خطوط و دستیار کنترل فرمان در بزرگراه مجهز شده.

از دیگر تغییرات می‌توانیم به سیستم اطلاعات و سرگرمی مجهز به اپل کارپلی، تهویه مطبوع دوگانه، سیستم صوتی مجهز به 10 بلندگو، آینه‌های جانبی جمع شونده برقی و آینه وسط الکتروکرومیک اشاره کنیم.
ب ام و یک پکیج مهیج را برای X۵ در نظر گرفته که xOffroad نام دارد که ویژگی‌هایی چون سیستم تعلیق بادی، مخافظت اضافی از قسمت تحتانی خودرو به جهت جلوگیری از آسیب، قفل دیفرانسیل عقب الکتریکی و حالت رانندگی آفرود را در اختیار شما قرار می‌دهد.

ب ام و X۵ مدل ۲۰۱۹؛ قیمت و مشخصات

خریداران می‌توانند تریم M Sport را برای خودرو خود سفارش دهند که قیمت 4 هزار دلاری دارد و ترمزهای بزرگتر، چرخ‌های منحصربه‌فرد، سیستم تعلیق تطبیق پذیر و قطعاتی با برند M را به X5 اضافه می‌کند. چرخ‌های 19، 20 و 21 اینچی در دسترس خریداران قرار دارند.
اما در نسخه M۵۰d ویژگی‌های دیگری چون چرخ‌های ۲۰ و ۲۲ اینچی، تهویه مطبوع ۴ گانه، صفحه آمپر مخصوص ب ام و، گرمکن و سردکن صندلی‌های جلو، سیستم صوتی با ۱۶ بلندگو، چراغ‌های جلو لیزری و پکیج M اسپرت برای بدنه را هم با خود به همراه دارد.

ب ام و X۵ مدل ۲۰۱۹؛ قیمت و مشخصات

ب ام و X5 در نسخه M50d به یک موتور 3.0 لیتری دیزلی 6 سیلندر با 4 توربو مجهز شده که 394 اسب بخار قدرت و 760 نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند و قادر است در مدت 5.2 ثانیه پس از حرکت از حالت سکون به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت دست پیدا کند.

در این نسخه سیستم اطلاعات و سرگرمی ب ام و مورد استفاده قرار گرفته که از 2 نمایشگر 12.3 اینچی تشکیل شده که امکان رقابت با سیستم‌های موجود در محصولات آئودی و مرسدس را دارد. از دیگر ویژگی‌های آن نمایشگر هدآپ، کنترل حرکتی، صندلی‌های اسپرت و دو خروجی USB برای سرنشینان عقب است که به صورت استاندارد در خودرو وجود دارند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج