adexo3
۸۸۲۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

عاشق این ها می شوید

تی‌شرت آندروید نمی خواهید؟!

گوگل از جمله شرکت هایی بوده که از همان ابتدا رقابت سختی را در هر چیزی که از دنیای اینترنت فکرش را بکنید با دیگر شرکت های عرضه کننده آن سرویس ترتیب داده و به جرات می توان گفت تقریبا همیشه برنده این رقابت بوده است.

گوگل از جمله شرکت هایی بوده که از همان ابتدا رقابت سختی را در هر چیزی که از دنیای اینترنت فکرش را بکنید با دیگر شرکت های عرضه کننده آن سرویس ترتیب داده و به جرات می توان گفت تقریبا همیشه برنده این رقابت بوده است. آندروید گوگل، در عین حال یکی دیگر از محصولات پر موفقیت این شرکت است که برای به چالش کشیدن آی فون اپل به وجود آمد. در حالی که iOS اپل امکانات بسیاری به کاربر آی فون و دیگر محصولات اپل هدیه می دهد، آندروید نیز قادر است همان امکانات را در اختیار دارنده دستگاه مجهز به این سیستم عامل قرار داده ، اما با قیمتی مقرون به صرفه و به عنوان یک برتری از آندروید بر روی انواع تلفن های همراه هوشمند با اکثر برند های معتبر استفاده شده به طوری که برای هر سلیقه ای می توان در بازار یک تلفن همراه یا تبلت مجهز به آندروید یافت. اگر برای هواداران این موارد کافی نباشد، افسون گوگل ، و در این مورد "آندروید" از دنیای آی تی و محصولات الکترونیکی پا را فراتر گذاشته وبه بازار پوشاک و البسه نیز راه یافته. به خصوص تی شرت ها. این روزها دور و بر خود انواع تی شرت ها با لوگوی آندروید را می بینیم که نشان از محبوبیت این سیستم عامل در بین جوانان دارد.

تولید کنندگان و طراحان مد به طور مداوم مشغول نوآوری و ارائه طرح های نو برای محصولات خود با توجه به خواسته های مشتریان می باشند. ما در اینجا به شما پنج طرح برتر برای تی شرت هایی با طرح آندروید را به شما معرفی می کنیم که به خلاقیت شما برای انتخاب تی شرت های آرم دار متفاوت کمک می کند؛

۱-خوردن، خوابیدن، آندروید و دیگر هیچ!

تی‌شرت آندروید نمی خواهید؟!

هر کدام از این تی شرت ها از ۶٫۰ اونس ، نخ از پیش منقبض شده تولید شده و ۱۰۰ ٪ نخی هستند، این تی شرت ارزش خریداری و اضافه کردن به مجموعه لباس های شما در کمد لباسی را دارد. این تی شرت از نوع چسبان نیست و ظاهری کمی گشاد دارد و برای دوام و ماندگاری دو دوختی است.

۲-آندروید ،کرم ، تی شرت

تی‌شرت آندروید نمی خواهید؟!

این محصول عالی محصول Xklibur است و جلوی تی شرت یک نقل قول نوشته شده که به کنایه می گوید "اوه نه ، این کرم اپل را خواهد خورد" است. به رنگ سیاه ارائه شده و در اندازه کمی گشاد و غیرچسبان می باشد. این تی شرت بی عیب و نقص مطمئنا نسبت به سایر لباس های شما جلوه ای متفاوت به ظاهرتان می بخشد.

۳-لشکر آندروید

تی‌شرت آندروید نمی خواهید؟!

این تی شرت قهوه ای طراحی شده توسط کونلون ریان (conlonryan) و ۱۰۰ ٪ از نخ خالص جرسی ساخته شده است. به عنوان یک لباس تولیدی ایالات متحده آمریکا ، پیراهنی با جنس نرم ، ریز و طراحی شده برای هر دو جنس مذکر و مونث است. در چاپ لباس از تکنیک اختصاصی Zazzle استفاده شده ، و این تی شرت ۱۰۰ ٪ نخی تا سایز ۳x لارج موجود بوده وو یقه ای شیاردار دارد.

۴-آندروید ، اسکیت بورد

تی‌شرت آندروید نمی خواهید؟!

طراحی شده توسط ott123 و یک تی شرت زنانه است که طراحی بلا (Bella) هست و تی شرت از ۵ اونس نخ فوق العاده نرم و با تراکم گره بالا بافته شده تا به خوبی روی بدن قرار بگیرد. با این حال ، اندازه ها بیش از حد کوچک است و شما احتمالا مجبور خواهید شد ۱ یا دو سایز بزرگتر از سایز خود سفارش دهید.

۵ - آندروید گرسنه

تی‌شرت آندروید نمی خواهید؟!

طراحی شده توسط thefjk ، این تی شرت سبز لیمویی رنگ ۱۰۰ ٪ از نخ از پیش منقبض شده ساخته شده است که یک شرت با دوام و با قیمت معقول است.


منبع : گویا آی تی
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج