۱۰۷۶۶۹۰
۳ نظر
۵۰۰۰
۳ نظر
۵۰۰۰
پ

رستمی: زانوبندم باز نمی‌شد، قهرمان می‌شدم

قهرمان وزنه‌برداری المپیک گفت: برای حضور در لیگ تنها حدود یک هفته تمرین داشتم، اما با این وجود اگر زانوبندم باز نمی‌شد می‌توانستم مقام اول را هم به دست بیاورم.

خبرگزاری میزان: قهرمان وزنه‌برداری المپیک گفت: برای حضور در لیگ‌ تنها حدود یک هفته تمرین داشتم، اما با این وجود اگر زانوبندم‌ باز نمی‌شد می‌توانستم مقام اول را هم به دست بیاورم.

کیانوش رستمی، در خصوص شرایط تمرینی خودش اظهار داشت: پس از پایان مرحله نخست لیگ، فعلاً که در حال پیگیری تمریناتم هستم تا برای مرحله نهایی لیگ و همچنین مسابقات پیش رو به بهترین شرایط آمادگی خودم برسم.

وی در مورد عملکردش در لیگ وزنه‌برداری گفت: برای حضور در لیگ‌ تنها حدود یک هفته تمرین داشتم، اما با این وجود اگر زانوبندم‌ باز نمی‌شد می‌توانستم مقام اول را هم به دست بیاورم هر چند که بازشدن زانوبندم باعث شد روی تخته تمرکزم بهم بریزد و در حرکت آخر نتوانم خوب وزنه بزنم.

ملی‌پوش وزنه‌برداری با اشاره به اینکه به دنبال حضور در سومین المپیک دوران ورزشی‌اش است، عنوان کرد: تلاشم را می‌کنم تا بتوانم برای سومین بار در مسابقات المپیک به روی تخته بروم و وزنه بزنم. البته چون شرایط سنی‌ام‌ هم بالاتر می‌رود باید روی اصول و حساب شده برنامه هایم را پیش ببرم. امیدوارم هر چه خیر است اتفاق بیفتد.

رستمی درباره کیفیت مسابقات لیگ وزنه‌برداری هم اظهار داشت: در این شرایط چون‌ تنها دو مسابقه پیش روی تمام وزنه‌برداران و تیم‌ها قرار دارد، شرایط مقداری سخت‌تر می‌شود زیرا تکلیف جام قهرمانی در همین دو رقابت مشخص خواهد شد. از طرف دیگر سعی و تلاش تمام وزنه‌برداران این است که مبادا در حین مسابقه اوت‌ نکنند یا امتیازی از دست بدهند و همین باعث شده شرایط متفاوت‌تر از دوره‌های گذشته لیگ باشد.

وی در پایان با تشکر از حضور تیم‌ها در این شرایط سخت در لیگ خاطر نشان کرد: همین که در این شرایط سخت کرونا تیم‌ها در لیگ حضور پیدا کرده‌اند و ورزشکاران را حمایت‌ مالی و‌ انگیزشی می‌کنند جای تقدیر و تشکر دارد. البته حضور در سالن‌های تمرینی هم برای ما با ریسک زیادی همراه است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تو که استاد اوت کردنی در حساسترین لحظات!! کسی نیست اینو از تیم ملی بندازه بیرون!؟؟؟

    • محمدتنها

      بهانه دیگربسه؟!باهرچیزی تمرگزآدم
      بهم بخوره درروزتوخیابان هزاران نفر
      کشته میشون :ساختپان کج رابایدریخت
      ازنوساخت خودت رادرست کن:

    • بدون نام

      بزک نمیر بهار میاد ، داداش به نظرم با یه خداحافظی خوشحالمون‌ کن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج