۱۰۸۳۱۳۰
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

اسلامی: بازیکنان رفسنجان خوب ما را کتک زدند

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری قزوین گفت: رئیس فدراسیون بسکتبال باید به انتخاب داوران ورود کند، چون کار به دست آقایان سپرده شده و آن‌ها در حال تخریب لیگ هستند.

خبرگزاری تسنیم: سرمربی تیم بسکتبال شهرداری قزوین گفت: رئیس فدراسیون بسکتبال باید به انتخاب داوران ورود کند، چون کار به دست آقایان سپرده شده و آن‌ها در حال تخریب لیگ هستند.

محمدرضا اسلامی در مورد شکست ۷۴ بر ۵۶ تیمش مقابل مس رفسنجان از گروه الف لیگ برتر بسکتبال اظهار داشت: رفسنجان تیم پرمهره‌ای است و بازی سختی مقابل این تیم داشتیم. آنها بسیار باتجربه هستند و از ابتدای مسابقه هم فیزیکی و درگیرانه بازی کردند.

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری قزوین ادامه داد: بازی پایاپای پیش می‌رفت، ولی متأسفانه در لیگ، داورانی را برای کسب تجربه به قضاوت بازی مأمور می‌کنند که باعث تغییر جریان بازی می‌شود.

اسلامی گفت: مسابقه‌ای که به صورت فیزیکی و درگیرانه در حال پیگیری است، نیاز به قضاوت دقیق دارد، ولی متأسفانه خود داور باعث آسیب‌دیدگی بازیکن ما می‌شود. ابروی بازیکن من در برخورد با داور پاره شد. این یعنی، داور هنوز جای خودش را در زمین نمی‌داند. من نمی‌دانم دلیل اصرار فدراسیون برای حضور یک داور بی‌تجربه در یک مسابقه مهم لیگ چیست؟!

وی تصریح کرد: یک تیم در لیگ سرمایه‌گذاری نمی‌کند که باعث رشد داوران شود. داور جوان باید بازی تماشا کند، شرایط خودش را ارتقا دهد و بعد به لیگ برتر بیاید. جالب اینکه داور کم‌تجربه از سوی دو داور دیگر هم مدیریت نمی‌شود.

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری قزوین گفت: من بازیکن ملی‌پوش و باتجربه ندارم که در لحظات سخت خودش را بازیابی کند. بازیکن خارجی ما هم تیم رها کرده و رفته است. شرایط برای ما دشوار است و اگر داوران بخواهند با نحوه قضاوت خود، جریان بازی و ذهنیت بازیکنان ما را به هم بریزند، کار ما سخت‌تر هم می‌شود.

او ادامه داد: به تیم رفسنجان تبریک می‌گویم. آنها خیلی خوب و فیزیکی بازی کردند و خیلی خوب ما را کتک زدند! داوران هم از این قضیه گذشتند و بازیکنان مس، مزد بازی فیزیکی خود را گرفتند.

اسلامی درباره خطای شدیدی که روی بازیکنش انجام شد، گفت: این صحنه در فوتبال، فوتبال آمریکایی و راگبی هم خطاست! رئیس فدراسیون به نظر من در هر بازی باید به انتخاب داوران ورود کند. کار به دست آقایان سپرده شده است و آنها در حال تخریب لیگ هستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج