۱۱۴۵۴۳۷
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

معضل جدید ورزش در روزهای سیاه کرونا

برخی کشور‌ها در حال بستن در‌های خود به روی ورزشکارانی که کشورشان با بحران کرونا مواجه است، هستند و فعلا قایقرانان اجازه حضور در مسابقات قهرمانی جهان را ندارند.

ایسنا: برخی کشورها در حال بستن درهای خود به روی ورزشکارانی که کشورشان با بحران کرونا مواجه است، هستند و فعلا قایقرانان اجازه حضور در مسابقات قهرمانی جهان را ندارند.

روزهای سیاه کرونا در ایران تمامی ندارد و هموطنان زیادی جان خود را بر اثر ابتلا به شیوع ویروسکرونا از دست می دهند و بیماران زیادی در انتظار خالی شدن تخت های بیمارستان هستند تا بتوانند بستری شوند. این روزهای سیاه باعث تعطیلی بسیاری از مشاغل شده است و آسیب خود را به پیکر ورزش هم وارد کرد چراکه دوباره از برگزاری مسابقه گرفته تا اردو همه چیز تعطیل شده تا کمی بحران کرونا فروکش کند.

البته این بحران و قرمز بودن وضعیت ایران فقط در داخل گریبان گیرمان نیست بلکه این روزهای سیاه از چشم کشورهای دیگر هم پنهان نمانده است و آنها نیز برای حفظ سلامتی مردمان خود کم کم دارند درهای خود را بر روی کشورهایی که با این بحران مواجه هستند می بندند.

سوئیس اولین کشوری بود که اعلام کرد برای رقابت های ورزشی خود اجازه حضور به کشورهایی که وضعیت کرونا در آنها بحرانی است، نمی دهد.

اکنون هم دانمارک چنین تصمیمی گرفته است. دانمارک ۱۶ تا ۱۹ سپتامبر (۲۵ تا ۲۸ شهریور) میزبان مسابقات جهانی قایقرانی آب های آرام است اما از الان اعلام کرده است به کشورهایی که از لحاظ وضعیت کرونا در شرایط قرمز قرار دارند، اجازه حضور نمی دهد.

این اتفاق به این معنی است که پاروزنان ایران به احتمال زیاد حضور در این رویداد جهانی را از دست می دهند.

تا زمانی که مردم پروتکل ها را جدی نگیرند، به سفرهای غیر ضروری نروند و واکسیناسیون عمومی هم با سرعت بیشتر انجام نشود، این بحران فروکش نخواهد کرد و آسیب آن را تمام قشرهای مختلف جامعه از جمله ورزشکاران هم خواهند خورد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج