۱۱۴۸۹۲۷
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

پاپی: با تمرکز بیشتر شاید به طلا می‌رسیدم

پرتابگر مدال‌آور کشورمان در بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو گفت: اگر تمرکز بیشتری داشتم و عملکرد بهتری را از خودم نشان می‌دادم، شاید به مدال طلای این دوره از بازی‌ها می‌رسیدم.

ایرنا: پرتابگر مدال‌آور کشورمان در بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو گفت: اگر تمرکز بیشتری داشتم و عملکرد بهتری را از خودم نشان می دادم، شاید به مدال طلای این دوره از بازی ها می رسیدم.

پاپی: با تمرکز بیشتر شاید به طلا می‌رسیدم

امان‌الله پاپی پس از دستیابی به مدال نقره مسابقات پرتاپ نیزه کلاس ادغامی F۵۶ وF۵۷ بازی‌های پارالمپیک توکیو اظهار داشت: فکر نمی‌کردم رقیبم (حامد حیدری) اینطور عمل کند. در مسابقات اخیر اصلاً‌ چنین رکوردی را ثبت نکرده بود. من فکر می‌کردم حریف برزیلی رقیب اصلی‌ام باشد اما در نهایت حیدری بهتر کار کرد و به مدال طلا رسید.

وی در ادامه افزود: امروز خیلی خوب کار کردم و از عملکردم راضی هستم. می‌توانستم رکوردی بالاتر را به ثبت برسانم، اما اینطور نشد. اگر تمرکز بالاتری داشتم شاید می‌توانستم به مدال طلا هم برسم اما همانطور که دیدید بارها رکورد جهان و پارالمپیک در مسابقه امروز جابجا شد.

این پرتابگر پارالمپیکی کشورمان با اشاره به تغییر برخی از قوانین برگزاری مسابقات یادآور شد: من از تمام رقبایم جوان‌تر هستم و این اولین پارالمپیک من بود. اطمینان داشته باشید که در آینده نتایج بهتری خواهم گرفت. شک نکنید که رکوردهای امروز هم به زودی شکسته خواهند شد.

پاپی در خاتمه گفت: واقعاً حیف شد که به مدال طلا نرسیدم. شرمنده مربیانم و خانواده‌ام شدم، البته این حضور و این مدال باعث می‌شود تا شرایط زندگی ورزشی‌ام حرفه‌ای‌تر و بهتر شود تا به موفقیت‌های مورد نظرم دست پیدا کنم.

پاپی در پرتاب اول خود حدنصاب ۴۷.۷۴ متر را به ثبت رساند و در پرتاب دوم حدنصاب ۴۹.۵۰ متر را ثبت کرد و رکورد جهان و پارالمپیک را شکست. او با پرتابی به میزان ۴۹.۲۶ متر به استقبال پرتاب چهارم رفت و نیزه را ۴۹.۵۶ متر پرتاب کرد و باز هم رکورد جهان و پارالمپیک را ارتقا بخشید. پرتاب پنجم پاپی تنها یک سانتیمتر کمتر از پرتاب قبلی بود و با پرتاب ۴۷.۸۳ متر به کار خود پایان داد.

مدال طلای این ماده به حامد حیدری از آذربایجان با رکورد ۵۱.۴۲ و مدال برنز نیز به سیسرو والدیران از برزیل با رکورد ۴۸.۹۳ رسید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج