۱۳۰۱۴۲۴
۱۵۵۶۱
۱۵۵۶۱
پ

حمله تند پیشکسوت کشتی ایران به دبیر و کی‌روش

سرمربی اسبق تیم ملی کشتی ایران با انتقاد از برخی رفتارهای رییس فدراسیون کشتی گفت: بهتر است آقای دبیر در برخی رفتارهای خود تجدید نظر کند.

اطلاعات آنلاین: برخی نام ها در ورزش ایران هستند که افتخارات شان را نمی توان نادیده گرفت. یکی از آن نام ها منصور برزگر است که بی شک او را می‌توان مرد خاص کشتی آزاد ایران طی دهه‌های اخیر دانست؛ کسی که جدا از توانایی های فنی و قدرت بالای مدیریتی در حوزه مربیگری، زبان سرخی نیز دارد. برزگر هرگز به دنبال راضی کردن این و آن نیست و همواره در مواجهه با اتفاقات تلخ ورزش و رفتارهای غلط افراد، حرف هایش را بدون رودربایستی می زند؛ مثل همین مصاحبه که در ادامه می خوانید.

 منصور برزگر، یشکسوت کشتی ایران درباره وضعیت ورزش ایران در سالی که پشت سر گذاشتیم و در پاسخ به این پرسش که به ورزش ایران در سال ۱۴۰۱ چه نمره‎ای می‌دهد، به خبرنگار «اطلاعات آنلاین» گفت: نمره خوبی نمی دهم چون ورزشی نداشتیم. فوتبال را مثال می زنم که رفت جام جهانی و با شکست سنگین برابر انگلیس برگشت. من هنوز نمی‌دانم این آقای کی روش را برای چه یک ماه مانده به جام جهانی آوردند؟! وی افزود: البته می‌دانم. اینجا معمولا مربی خارجی می آورند تا ۴ نفر از کنارش پول مفت ببرند. ما باید قبول کنیم که ورزش‎مان المپیکی نیست

 وی درباره وضعیت کشتی نیز گفت: خب وقتی روس ها نیستند نمی توانیم خیلی به نتایج جهانی و آسیایی دل ببندیم. ما باید فقط به المپیک فکر کنیم. محصول کشتی ما را باید در المپیک دید نه در بازی های آسیایی و جهانی. 

برزگر درباره انتقاداتی که به علیرضا دبیر، رییس فدراسیون کشتی در فضای مجازی و برخی رسانه ها می شود نیز گفت: یک زمانی جامعه احساس می کند که رفتار ما با آن چیزی که در واقعیت وجود دارد، همخوانی ندارد. آقای دبیر در بحث ساخت و ساز در کشتی خیلی خوب و بی نظیر عمل کرده است اما باید روی رفتارهایش کمی تجدید نظر کند. 

وی ادامه داد: جامعه روی رفتارهای ایشان حساس شده است. ایشان حتی باید در برخی امور تجدید نظر کند. مثلا اخیرا فیلمی از ایشان دیدم که در یک جلسه رسمی نماز می خواند. این رفتارها به نظرم بهتر است تغییر کند. 

وی درباره حذف باشگاه استقلال از لیگ قهرمانان آسیا و مشکلات مدیریتی فوتبال نیز تصریح کرد: شما بروید ببینید در بیرون ایران چند پرونده برای باشگاههای ما باز شده است. چقدر آبروریزی داشته‌ایم. خب دلیلش این است که رفتارهای حرفه ای را بلد نیستیم. 

این پیشکسوت ورزش کشور توضیح داد: وقتی شما مربی خارجی می آورید باید پولش را بدهید. در بیرون از کشور هم که قدرتی نداریم. در مجامع بین المللی نماینده ای از ورزش ایران وجود ندارد. یک آقای هاشمی طبا بود که ایشان را هم خودمان حذف کردیم. برزگر اضافه کرد: خود من از طرف فیلا به عنوان یکی از ۵ مربی برتر دنیا معرفی شدم و بعد یک آقایی در داخل مسئولیت گرفت و فکر کرد بهترین کار این است که مرا حذف کند و این کار را هم کرد! مسخره است که کشورهایی چون قطر و بحرین هم در آن مجامع نماینده دارند و صاحب رای هستند اما ما دست مان بسته است.

 وی درباره مشکلات اقتصادی جامعه نیز گفت: کشور ما با این همه منابع و معادن باید در بهترین شرایط اقتصادی باشد و مردم زندگی عالی داشته باشند اما برخی مدیریت های غلط اجازه این کار را نمی دهد. اگر ما شرایط زندگی مردم مان را درست کنیم تمام دنیا می بینند و مسلمان می شوند اما ... 

سرمربی اسبق تیم ملی کشتی ایران ادامه داد: سالهای دور نان بربری گرمی را که ابعادش دو برابر نان بربری‌های امروزی بود چند می خریدیم؟ آن زمان دلار چند بود؟ خب وقتی مردم برای یک نان بربری باید معادل چندین دلار سالهای دور را پرداخت کنند طبیعی است که راضی نباشند. امیدوارم مسئولین برای مشکلات اقتصادی مردم فکری کنند چون این مردم حق شان است زندگی خوبی داشته باشند.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج