اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۴۴۳۴۲
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

هاشمی‌طبا: گودرزی باید کمی تحول‌گرا باشد

رئیس سابق سازمان تربیت بدنی اعتقاد دارد عملکرد وزیر ورزش در این مدت خوب بوده اما او باید کمی تحول‌گرا باشد.

خبرگزاری فارس: مصطفی هاشمی‌طبا، رئیس سابق سازمان تربیت‌بدنی در حاشیه نشست تخصصی اقتصاد مقاومتی در ورزش درباره اینکه ریخت و پاش‌هایی در ورزش وجود دارد، گفت: معتقد نیستم ریخت و پاشی وجود دارد. اتفاقاً فدراسیون‌ها با فقر دست به یقه هستند شاید در یکی دو رشته چنین مشکلاتی باشد اما مثلاً‌ دیدیم در فدراسیون فوتبال برای باشگاه‌ها سقف بودجه تعیین کردند. به نظرم مواردی هست که باید مدیریت شود من اقتصاد مقاومتی را اقتصاد عقلایی می‌دانم.

وی در پاسخ به این سؤال که در بازی‌های آسیایی ناطق گفته بود چون ما کرسی IOC را توسط هاشمی‌طبا از دست داده‌ایم مشکلاتمان در ورزش زیاد شده، اظهار داشت:‌ شاید یک کرسی در IOC می‌توانست این مسائل را تعدیل کند و در داوری‌ها تأثیر بگذارد وقتی شیخ احمد ببیند همکارش که عضو IOC است مسائل را گزارش می‌کند از ناداوری‌ها جلوگیری می‌کند البته ناطق به من محبت داشته است.

رئیس سابق سازمان تربیت بدنی درباره عملکرد کاروان ایران در بازی‌های آسیایی عنوان کرد: عملکرد در مجموع خوب بود اما چند اشکال مدیریتی داشتیم. خیلی نمی‌خواهم اسم ببرم اما در فوتبال مشکلاتی بود در چیدمان کشتی هم فکر می‌کنم اگر اولویت را به بازی‌های آسیایی می‌دادیم موفق‌تر می‌شدیم.

هاشمی‌طبا در پاسخ به این سؤال که برای کشتی‌گیران جام جهانی مهمتر از بازی‌های آسیایی است، تصریح کرد: به نظر من بحث مملکت مهمتر است.

وی در پاسخ به این سؤال که شما عملکرد گودرزی وزیر ورزش را در این مدت چطور دیدید، گفت:‌او به صورت معقول عمل کرده اما فکر می‌کنم باید کمی تحول‌گرا باشد.

رئیس سابق کمیته ملی المپیک درباره اینکه آیا با گودرزی مشکل دارید، گفت من با کسی مشکلی ندارم.

وی همچنین در پاسخ به سؤال خبرنگاری که پرسید آیا او از شما نظر کارشناسی می‌گیرد، اظهار داشت: خیر مدتی است که نظرات کارشناسی من را نگرفته است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج