adexo3
۳۶۸۵۸۸
۱ نظر
۵۰۰۸
۱ نظر
۵۰۰۸
پ

رستمی: نیتم فقط شاد کردن دل مردم است

دارنده مدال نقره المپیک ۲۰۱۲ لندن گفت: هم اکنون فقط به رقابت در دسته ۸۵ کیلوگرم فکر می‌کنم و نیتم تنها شاد کردن دل تمام مردم ایران و خانواده معظم شهدا است.

خبرگزاری فارس: کیانوش رستمی وزنه بردار رکورددار دسته ۸۵ کیلوگرم دنیا، قبل از رقابت‌های وزنه برداری بازی های المپیک ۲۰۱۶ ریو در خصوص شرایط خود در آخرین لحظات پیش از رفتن روی تخته المپیک، گفت: تمرینات خوب و زندگی حرفه ای را در این مدت داشتم. خیلی سختی کشیدم و منتظر هستم نتیجه زحمات خود را در المپیک ۲۰۱۶ ریو ببینم.

رستمی در خصوص رقابت با حریفان خود در دسته 85 کیلوگرم و نبود روس‌ها در رقابت‌های المپیک2016 ریو تاکید کرد: همیشه در دسته 85کیلوگرم رقابت نزدیک است. روس ها هم یکی از رقبای قوی در المپیک هستند ولی بود و نبود آنها هیچ فرق نمی کند چون کشورهایی مثل چین، قزاقستان وازبکستان همه آنها قدرتمند هستند و دارای عناوین جهانی و المپیک قطعا رکوردهای زیادی با حضور آنها نیز جابجا می شود.

وزنه بردار کرمانشاهی تیم ملی وزنه برداری کشورمان در خصوص هدف و تمرکزش برای بازی های المپیک ۲۰۱۶ ریو خاطرنشان کرد: هم اکنون فقط به رقابت در دسته ۸۵ کیلوگرم فکر می کنم. من به عنوان نماینده ایران در ریو هستم و نیتم فقط شاد کردن دل تمام مردم ایران و خانواده شهدا است. اگر لایق این کار باشم و بتوانم پرچم کشورم را به اهتزاز در بیارم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بهمن همتی

      همه ملت ایران منتظر قهرمانیت هستند کیانوش جان انشاالله رکورد المپیک میزنی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج