adexo3
۳۷۳۱۲۶
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

هاشمی: وزنه‌برداری کاری کرد کارستان

معاون مالی و اداری وزارت ورزش و جوانان گفت: با تمام محدودیت‌هایی که بانوان ما داشته‌اند مدال علیزاده راه را برای ورزشکاران زن باز کرد.

خبرگزاری فارس: سیدمناف هاشمی درباره عملکرد کاروان وزنه‌برداری در المپیک ریو گفت: این موفقیت را به همه مردم ایران تبریک می‌گویم. وزنه‌برداری کاری کرد کارستان.

وی ادامه داد: اگر آن ناداوری‌ها برای بهداد پیش نمی‌آمد شاید شرایط کاروان ورزشی ایران حالا خیلی بهتر بود. امشب دیدیم که در مسابقه حسن یزدانی هم همان اتفاقات داشت تکرار می‌شد، اما خدا کمک کرد و طلا گرفت. این مدال را به تمام مازندرانی‌ها و جویباری‌ها که کشتی در رگ‌هایشان می‌‌جوشد تبریک می‌گویم.

معاون مالی و اداری وزارت ورزش و جوانان تصریح کرد: عملکرد وزنه‌برداری در المپیک فوق‌العاده بود و درخشان‌ترین عملکرد را در تاریخ المپیک به نمایش گذاشتند.

وی درباره مقایسه عملکرد کاروان ایران با دوره قبل گفت: در این المپیک بدشانسی‌هایی آوردیم و ناداوری‌هایی شد که در آستانه کسب مدال،‌ ما را محروم کردند. در هر صورت ورزش است و این اتفاقات وجود دارد، اما امیدوارم در یکی‌، دو روزی که تا پایان المپیک زمان داریم، جایگاهی نزدیک به جایگاه المپیک لندن داشته باشیم تا خوشحالی مردم در روزها و ساعات آخر المپیک کامل شود.

هاشمی درباره مدال کیمیا علیزاده گفت: این موفقیت را به تمام بانوان ایران تبریک می‌گویم، با تمام محدودیت‌هایی که بانوان ما داشته‌اند مدال علیزاده راه را برای ورزشکاران زن باز کرد. این اتفاق بزرگ و این مدال برای آنها اعتماد به نفسی بوجود آورد و مسیر را برای دیگران باز خواهد کرد. امیدوارم کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش هم قدردانی خوبی از زحمات و تلاش‌های او داشته باشند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج