اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۳۷۸۳۲۲
۱ نظر
۵۰۱۰
۱ نظر
۵۰۱۰
پ

جناب وزیر ورزش حالا زمان پاسخگویی شماست

وزارت ورزش به عنوان پاسخگوی اول و آخر نتایج تیم‌ها و فدراسیون‌های ورزشی باید پاسخگو باشد. باید برای مردم شرح دهد چرا و چگونه نتیجه المپیک ریو رقم خورد و چرا در برخی رشته‌هایی که امید مدال‌آوری و درخشش داشتیم، نتیجه نگرفتیم.

روزنامه جوان: وزیر ورزش این روزها تا دلتان بخواهد از وضعیت حاکم بر فدراسیون‌ها عیب و ایراد می‌گیرد. محمود گودرزی با انتقاد از عملکرد فدراسیون‌ها و نتیجه به دست آمده از سوی آنها در رقابت‌های المپیک سعی دارد تا به همه نشان دهد قصد دارد با دقت همه را زیر نظر داشته باشد و در این راه حتی کار را به جایی رسانده که در خصوص کادر فنی برخی تیم‌های ملی نیز تصمیم‌گیری می‌کند، موضوعی که اصلاً ارتباطی به او ندارد.

همین موضع‌گیری آخر گودرزی به تنهایی ثابت می‌کند که او به جای پاسخگویی درست به مردم برای نتایج کسب شده در ریو به عنوان متولی اول ورزش کشور چگونه سعی در فرافکنی و انداختن تقصیر ناکامی‌ها به گردن زیردستان خود در فدراسیون‌ها دارد.

گودرزی این روزها در حالی فدراسیون‌ها را مخاطب قرار می‌دهد و برخی از آنها را به خاطر نتایج المپیک می‌کوبد که گویا فراموش کرده قبل از المپیک برخی از همین فدراسیون‌ها و ورزشکارانشان چگونه فریاد عدم حمایت و کمبود سر می‌دادند و گلایه داشتند، اما آن روزها گوش جناب وزیر، این فریادها را نمی‌شنید.

بد نیست برای یادآوری به وزیر ورزش عنوان کنیم که تیراندازان ایران خشک تمرین کردند و عازم ریو شدند. قایقرانان در شرایطی دور از شرایط آماده‌سازی برای المپیک آماده حضور در ریو شدند، از بوکس هم چیزی نگوییم بهتر است. جودو و پینگ‌پنگ و دوومیدانی هم که شرایط‌شان مشخص است. امروز خیلی راحت می‌توان این فدراسیون‌ها را به عنوان ناکامان المپیک معرفی کرد، اصلاً کار سختی نیست ولی جناب گودرزی شما به عنوان متولی اول ورزش کشور چه پاسخی برای مردم دارید؟

جناب وزیر این روزها فدراسیون‌ها را مورد خطاب قرار می‌دهید، اما به استقبال موفق‌ترین تیم المپیک ایران نمی‌‌روید تا ثابت شود حتی در این زمینه هم نگاهتان منصفانه نیست و یک‌طرفه به قاضی می‌روید. وزارت ورزش به عنوان پاسخگوی اول و آخر نتایج تیم‌ها و فدراسیون‌های ورزشی باید پاسخگو باشد. باید برای مردم شرح دهد چرا و چگونه نتیجه المپیک ریو رقم خورد و چرا در برخی رشته‌هایی که امید مدال‌آوری و درخشش داشتیم، نتیجه نگرفتیم.

اینکه با نگاه آمارگونه لیست فدراسیون‌های ناکام و موفق را به مردم ارائه دهیم، راحت‌ترین کاری است که می‌توان انجام داد، ولی علاقه‌مندان به ورزش منتظر پاسخگویی بهتر و صحیح‌تر مسئولان ورزش کشور به خصوص وزیر ورزش هستند.

می‌توان برای رسیدن به این مقصود دلخوش به نمایندگان مجلس و فراکسیون ورزش بود که تا دیر نشده و آب‌ها از آسیاب نیفتاده با پرسش از وزیر ورزش چند و چون اتفاقات رخ داده قبل و در زمان المپیک را جویا شوند و نتیجه را به مردم و علاقه‌مندان به ورزش اعلام کنند.

بدون تردید موشکافی و دقت در آنچه بر سر ورزش طی یک‌سال گذشته آمده می‌تواند سبب‌ساز پیشرفت و ترقی ورزش کشور و تصمیم‌گیری درست برای آینده آن باشد به شرط آنکه مسئولان به درستی و به موقع پاسخگو باشند و برای فرار از آن به توجیه و متهم کردن این و آن نپردازند.

علاقه‌مندان به ورزش منتظر پاسخگویی هستند، آن هم از زبان نفر اول ورزش کشور یعنی وزیر ورزش، گودرزی در طول مسابقات المپیک مهر سکوت بر لب زد و هیچ واکنشی نشان داد، اما به نظر می‌رسد امروز روز پاسخگویی به ملت باشد، ملتی که قهرمانانشان را با خون دل و در شرایط بغرنج کنونی عازم المپیک کردند و توقعی بسیار بیشتر از اینها داشتند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سید

      وزیر باید وزنه بزنه ىا پرتاب کنه ىل سالت بزنه و......،،، چرا همه خودمان را به کوچه چپ میزنیم .همه دروغمیگیم و فقط برای سفت شدن صندلی زور میزنیم ودیگر هیچ شما نویسنده هم برای عقده های خود نوشتی. ولا غیر. هیچ کس مقصر نیست مردم بینوا مقصرند. ىا دزدانی که باعث ابروریزی مملکت ایران شدند در فروشگاه. دروغ دروغ ودیگر هیچ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج