adexo3
۳۸۵۳۴۲
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

حاشیه نبود، ما سه خواهر مدال گرفتیم

دارنده مدال طلای مسابقات ووشوی قهرمانی آسیا، گفت: آرامش حاکم در اردوها و نبودن حاشیه باعث کسب مدال توسط ما سه خواهر شد.

خبرگزاری فارس: دهمین دوره رقابت های ووشوی قهرمانی بزرگسالان آسیا هفته گذشته با حضور نمایندگان ۲۰ کشور به میزبانی شهر چین تایپه، پایتخت تایوان پیگیری شد. در پایان این رقابت ها و در مجموع دو بخش ساندا و تالوی مردان و زنان تیم ملی ووشوی ایران با کسب هفت مدال طلا، سه نقره و پنج برنز به مقام ارزشمند نایب قهرمانی دست یافت و تیم های چین و ویتنام عناوین قهرمانی و سومی را به خود اختصاص دادند. مهمترین نکته این مسابقات، کسب مدال خواهران منصوریان در این مسابقات بود.

الهه منصوریان در مورد کسب مدال طلای مسابقات قهرمانی آسیا، اظهار داشت: مسابقات آسیایی همیشه از لحاظ کیفیت فنی بالاتر از مسابقات جهانی است و در این رقابت‌ها نیز تمام بهترین‌های آسیا در این مسابقات حضور داشتند و در واقع از مسابقات جهانی سخت‌تر بود. در آسیا قرعه اصلا معنی ندارد و یک بازیکن هر لحظه امکان دارد با یکی از حریفان پرقدرت آسیایی خود مبارزه کنند.

وی در ادامه افزود: در این رقابت‌ها ابتدا با نماینده هنگ‌کنگ مبارزه کردم و پس از شکست او به مصاف نماینده ویتنام رفتم. خوشبختانه با پیروزی مقابل دومین حریف خود در فینال نیز نماینده چین را شکست دادم و به مدال طلا دست یافتم. بازی فینال مقابل نماینده چین که یکی از قهرمانان خوب این کشور است بسیار کار دشواری بود چراکه چینی‌ها در تمام اوزان حرف اول را می‌زنند و در هر وزن تعداد زیادی ووشوکار قدرتمند دارند. با توجه به اینکه شناخت خوبی از او نداشتم با تمام سختی فیلم مبارزات حریفم را مشاهده کردم و پس از آن او را آنالیز کردم و در نهایت شکست دادم.

دارنده نشان طلای مسابقات قهرمانی آسیا در ادامه عنوان کرد: برای اولین بار بود که توانستیم نماینده چین را شکست دهیم. اتفاق خوبی که در این رقابت‌ها رخ داد این بود که سرمربی تیم ملی چین پس از این موفقیت به من تبریک گفت. او مدعی بود که من از لحاظ مبارزه بسیار باهوش عمل کردم.

وی در مورد اینکه برای اولین بار در یک رویداد بسیار مهم به همراه دو خواهر دیگر خود به مدال دست یافتند، گفت: هر دو خواهرم در این مسابقات واقعا زحمت کشیدند و آنها نیز مزد زحمات خود را به دست آوردند. کنار هم بودن ما باعث شد تا این نتیجه رقم بخورد. پس از اینکه نماینده چین را شکست دادم شهربانو انرژی زیادی گرفت و او نیز توانست پس از شکست چین تایپه، فیلیپین و ویتنام به مدال طلا برسد.

دارنده نشان طلای مسابقات قهرمانی آسیا در ادامه عنوان کرد: سهیلا تجربه کمی دارد اما او نیز در این رویداد مبارزه خوبی را از خود به نمایش گذاشت. این فرصت خوبی بود تا بتواند با حضور در یک میدان مهم تجربیات بسیار ارزنده‌ای را کسب کند. او نایب‌قهرمان جهان از کشور کره جنوبی را شکست داد و مقابل نماینده چین با اختلاف کمی بازی را واگذار کرد. کادر فنی نیز از عملکرد او راضی بود و ان‌شاءالله در مسابقات بعدی نتایج خوبی را کسب کند. مدال برنز سهیلا نیز در این رقابت‌ها باارزش است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا حضور شما سه خواهر در کنار همدیگر آیا باعث رقم خوردن چنین نتیجه‌ای شد یا خیر؟ گفت: به جرات می‌توانم بگویم دلیل موفقیت مادر این مسابقات این است که هر سه خواهر در اردوها کنار هم بودیم و این انگیزه ما را دو چندان می‌کرد. در مقاطعی پیش آمده بود که یکی از خواهرهایم در انتخابی حذف می‌شد و این موضوع باعث ناراحتی من می‌شد و روی روحیه من تاثیر منفی می‌گذاشت. خوشحالم از اینکه آرامش خوبی در اردوها حاکم بود و هیچ حاشیه‌ای وجود نداشت. همین آرامش باعث کسب مدال ما سه خواهر شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج