adexo3
۳۸۸۲۹۳
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

استقبال خوب برزیلی ها از پارالمپیک

سایت کمیته بین المللی پارالمپیک از روند خوب فروش بلیتهای پانزدهمین دوره بازی های پارالمپیک خبر داده و اعلام کرده که فروش بلیتها از مرز دومیلیون گذشته است.

خبرگزاری مهر: مسئولان برگزار کننده رقابتها اعلام کرده اند که فروش بلیت ها از مرز دو میلیون قطعه گذشته و رفته رفته به آنچه از ابتد ا مد نظرشان بوده، می رسند.

تماشاگران برزیلی در این رقابتها از تمامی مسابقات به ویژه رقابتهای شنا به خوبی استقبال کرده اند. شنبه گذشته تعداد بلیت های فروش رفته این رقابتها به ۱۷۰ هزار قطعه رسید در حالیکه در شلوغ ترین روز بازی های المپیک در تاریخ ۷ اوت ۱۵۷ هزار بلیت فروش رفته بود.

هفته پیش فروش بلیت های این دوره از رقابتها از یک میلیون ۷۰۰ هزار قطعه گذشته بود و اکنون ریو پشت سر لندن رکورد پرتماشاگرترین رویداد پارالمپیک تاریخ را در اختیار دارد.

«کرگ اسپنس»، رئیس رسانه ای کمیته بین المللی پارالمپیک، گفت: فروش دو میلیون بلیت فوق العاده است. این موضوع قابل یادآوری است که در پایان ماه اوت فقط ۲۰۰ هزار قطعه فروش رفته بود و اکنون فروش ۱۰ برابری آن نشان می دهد که چطور مردم از این رقابتها استقبال کرده اند.

طبق اعلام برگزارکنندگان پارالمپیک ریو، چنانچه فروش بلیت های این رویداد به ۲/۲ میلیون قطعه برسد آنها به اهداف تعیین شده مالی خود دست یافته اند.

روز سه شنبه ۸۶ هزار بلیت فروش رفت و انتظار می رود که روز چهارشنبه به ۷۹ هزار قطعه برسد. پیش بینی مسئولان برای روز پنجشنبه فروش ۱۲۲ هزار قطعه است.

برپایه گزارش سایت کمیته بین المللی پارالمپیک، در حال حاضر فقط دو هزار بلیت مراسم اختتامیه روز یکشنبه به فروش نرفته است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج