adexo3
۳۸۹۱۴۵
۲ نظر
۵۰۰۳
۲ نظر
۵۰۰۳
پ

جنگ ورزش ایران و عربستان از سر گرفته شد

سعودی‌ها نسبت به رفتار کاروان ایران در رقابت‌های پارالمپیک اعتراض دارند و شکایت خود را تقدیم کمیته برگزاری رقابت‌ها کرده‌اند تا تنش بین دو کشور همچنان ادامه داشته باشد.

وطن امروز: سعودی‌ها نسبت به رفتار کاروان ایران در رقابت‌های پارالمپیک اعتراض دارند و شکایت خود را تقدیم کمیته برگزاری رقابت‌ها کرده‌اند تا تنش بین دو کشور همچنان ادامه داشته باشد. به نظر می‌رسد تنش سیاسی و ورزشی بین ایران و عربستان همچنان ادامه دارد. کاروان المپیک عربستان مدعی است ایران به دنبال تحریک کردن آنها در محافل بین‌المللی است. استفاده ایران از واژه خلیج‌فارس روی پیراهن‌های کاروان خود در پارالمپیک باعث خشم سعودی‌ها و چند کشور حامی آنها در منطقه شده است. المپیک عربستان اعلام کرد نسبت به استفاده واژه خلیج‌فارس روی پیراهن‌ها و وسایل کاروان ایران معترض است و شکایت خود را به صورت رسمی تقدیم کمیته برگزاری رقابت‌ها کرده است. روزنامه الریاضیه عربستان نوشت: ایرانی‌ها در هر مکان و جایی دست از رفتارهای تحریک‌آمیز خود علیه عربستان برنمی‌دارند. آنها پرچم خود را وارد بعضی مناطق مرزی عربستان و دیگر کشورهای عربی کرده‌اند و به صورت آشکار سیاست را وارد ورزش کرده‌اند. ما به چنین رفتاری اعتراض داریم و شکایت خود را هم تقدیم کمیته برگزاری رقابت‌ها کرده‌ایم. رسانه‌های عربی نوشتند کشور امارات هم مثل همیشه عربستان را همراهی می‌کند و این کشور کوچک حوزه خلیج‌فارس هم از ایران شکایت کرده است.

پیروزی نوجوانان ایران مقابل عربستان در آسیا

تیم فوتبال نوجوانان کشورمان در نخستین دیدار خود در رقابت‌های قهرمانی نوجوانان آسیا توانست از سد تیم عربستان بگذرد.

تیم فوتبال نوجوانان کشورمان در نخستین دیدار خود در مرحله گروهی رقابت‌های فوتبال قهرمانی نوجوانان آسیا و انتخابی جام جهانی از ساعت 15 روز (پنجشنبه) در ورزشگاه جواهر لعل نهروی گوا هند به مصاف عربستان رفت و توانست این تیم را با نتیجه 3 بر 2 شکست دهد. در این دیدار که قضاوت آن به‌عهده کیم دیانگ از کره‌جنوبی بود، الهیار صیادمنش (47)، محمد شریفی (67) و علیرضا اسدآبادی (69) گل‌های تیم نوجوانان را به ثمر رساندند. معراج اسماعیلی، سعید آهنی، امیرحسین اسماعیل‌زاده، علیرضا سواری (46- علیرضا اسدآبادی)، عارف‌محمد علیپور، طاها شریعتی، امیرحسین خدامرادی، محمد شریفی، وحید نامداری، یونس دلفی (39- الهیار صیادمنش) و محمد قادری (83- حسین نخودکار) بازیکنانی بودند که پنجشنبه گذشته مقابل عربستان به میدان رفتند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مطوری ازآبادان

      خلیج فارس خلیج فارس بوده وهست وخواهد ماند به درک عربستان می حواهدراضی بشه یانه

    • بدون نام

      در مورد اون پرچم ایران که کشورهای همسایه رو هم گرفته من بعید میدونم هیچ عمدی در کار بوده باشه این کشورهای عربی نباید مدام دنبال هر چیز ریزی باشن تا سر علم بکنن و ایران رو متهم بکنن خلیج فارس هم خلیج فارس بوده و خواهد بود هیچ ایرادی نداره روی پیراهنمون بنویسیم عربستان سعی کنه با واقعیت کنار بیاد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج