adexo3
۴۰۲۰۳۹
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

مرادی: اساسنامه وزنه‌برداری مورد تایید IWF است

رییس فدراسیون وزنه‌برداری می‌گوید، اساس‌نامه این فدراسیون مورد تایید فدراسیون جهانی است و می‌توان موضوع نامه IOC را با گفت و گو و تعامل حل کرد.

خبرگزاری ایسنا: علی مرادی درباره تایید اساس‌نامه فدراسیون وزنه‌برداری ایران توسط فدراسیون جهانی بیان کرد: بعد از هر انتخابات، فدراسیون بین‌المللی برای اصلاح اساس‌نامه و معرفی نفرات نامه می‌نویسد و این کار بعد از انتخابات فدراسیون انجام شده است. اکنون نیز فدراسیون جهانی (IWF) دیگر در این مورد نامه‌ای برای ما ارسال نکرده است.

او ادامه داد: البته اینکه رییس کمیته ملی المپیک با ارسال نامه خواسته انتخابات به تعویق بیفتد، فکر می‌کنم مغایر با چیزی است که کمیته بین المللی المپیک خواسته است. زیرا IOCخواسته که اساسنامه فدراسیون مطابق خواسته فدراسیون‌های بین المللی اصلاح شود.

مرادی هم چنین گفت: فکر می‌کنم کمیته ملی المپیک به شکل منطقی و تعاملی می‌تواند موضوع را حل و فصل کند . اگر اساسنامه فدراسیونی باید اصلاح شود، می‌توان به IOC گفت پس از اصلاح به مرور اعلام می‌شود و اگر نیازی به این کار نیست هم آن را اعلام کنند. واقعاً این ماجرا برای خود من سوال ایجاد کرده که آیا دوستان آشنا به مسائل بین‌المللی نیستند یا راهنمایی و مشاوره‌هایی که می‌شوند، منجر به ایجاد این سوتفاهم مضاعف شده است؟

در هر حال امیدوارم بخاطر منافع ملی دوستان تعاملات بیشتری با ارگان‌های داخلی بر قرار کنند و زمینه‌ای برای سوتفاهم با ارگان‌های بین المللی از جمله IOC ایجاد نکنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج