اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۱۸۰۷۷
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

مسابقات پرورش اندام و بادی کلاسیک قهرمانی جهان- اسپانیا

تیم بادی کلاسیک ایران قهرمان جهان شد

تیم بادی کلاسیک کشورمان با کسب ۳ مدال طلا، یک مدال نقره و یک مدال برنز به به مقام قهرمانی یازدهمین دوره از رقابت های جهانی بادی کلاسیک اسپانیا دست یافت.

خبرگزاری فارس: به نقل از سایت فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، تیم بادی کلاسیک کشورمان در یازدهمین دوره از رقابتهای جهانی با حضور ۲۳۵ ورزشکار، با شایستگی ملی پوشان خود قهرمان جهان شد.

یازدهمین دوره از رقابت های جهانی 2016 بادی کلاسیک با کسب سه مدال طلا، یک نقره و یک برنز و توسط ملی پوشان شایسته کشورمان و کسب عنوان لحظاتی قبل در 15 آبان ماه به پایان رسید.

در پایان رقابت های جهانی ۲۰۱۶ بادی کلاسیک، در بنیدورم اسپانیا سید روح اله میرنورااهی در دسته قدی ۱۶۸ سانتی متر و مهدی پروانی ملی پوش دسته قدی ۱۷۱ سانتی متر موفق به کسب مدال طلا در دسته های خود شدند. محمد رضا جعفری نماینده دسته ۱۸۰ سانتی متر به مقام سوم دست یافت. کیوان رضاپور و حسام خسروی نمایندگان دسته قدی +۱۸۰ سانتی متر به ترتیب مقام اول و دوم را به نام خود ثبت کردند.

همچنین سید روح اله میرنورالهی تنها نماینده کشورمان در رشته بادی کلاسیک المپیکی موفق به کسب مقام اول و عنوان قهرمان قهرمانان جهان شد.

رقابت های قهرمانی جهان ۲۰۱۶ در بنیدورم اسپانیا در دو وزن اول پرورش اندام ادامه خواهد داشت. ۷ وزن پایانی این دوره از رقابت های پرورش اندام ۲۰۱۶ جهان فردا ۱۶ آبان ماه پیگیری می شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج