۴۲۳۱۸۱
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

عجیب ترین رقابت سال با چندین تصادف

قهرمانی همیلتون و مهمانی خداحافظی برای ماسا

گرندپری برزیل امشب با قهرمانی لوییس همیلتون از مرسدس پایان یافت.

طرفداری: گرندپری برزیل بیستمین دوره از رقابت های این فصل فرمول ۱ امشب ساعت ۱۹:۳۰ آغاز شد و با قهرمانی لوییس همیلتون پایان یافت.

دیروز همیلتون موفق شده بود دور تعیین خط را به همراه نیکو روزبرگ در صدر به اتمام رسانده و امروز رقابت را به عنوان نفر اول استارت بزند.

گزارش رقابت

رقابت در حالی آغاز شد که پیست با بارش شدید باران کاملا خیس شده بود و استارت رقابت پشت سیفتی کار زده شد. در دور وارم آپ یا همان گرم کردن، رومن گروژان تصادف کرد و از دور رقابت خارج شد.

در ابتدای کار همیلتون از شرایط موجود نهایت استفاده را کرد و فاصله نسبتا خوبی با روزبرگ باز کرد. در ادامه مکس ورشتپن که در رده چهارم قرار داشت از کیمی رایکونن سبقت گرفت و به مقام سوم رسید. پس از آن دنیل ریکیاردو سباستین فتل را تحت فشار قرار داد و راننده فراری هم دچار هرز گردی شده و در اسپین شد اما موفق شد به دور رقابت باز گردد.

در ادامه شرایط بد آب و هوایی و خیس بودن پیست باعث تصادف دو راننده دیگر شد که در دور 21 با تصادف کیمی رایکونن در مسیر مستقیمی روبه روی پیت لین، پرچم قرمز به روی پیست آمد و رقابت متوقف شد تا خودروی فراری از روی پیست خارج گردد. پس از یک وقفه طولانی دوباره رقابت پشت سر سیفتی کار از پیت لین استارت خورد و بلافاصله در رقابت بین کویات و پالمر، جولیون از دور رقابت خارج شد و مدت کمی پس از آن و در دور 28 دوباره پرچم قرمز و دوباره توقف رقابت.

بازهم با یک وقفه نسبتا طولانی دوباره رقابت از سر گرفته شد و دوباره ماشین ها پشت سیفتی کا رقابت را از پیت لین آغاز کردند و بلافاصله پس از خروج سیفتی کار ورشتپن از روزبرگ سبقت گرفت و صدر نشین را به مقام سوم فرستاد. پس از آن ورشتپن اسپین شد اما روزبرگ نتوانست مقامش را پس بگیرد، چند دور بعد روزبرگ هم نزدیک بود از دور رقابت خارج شود اما توانست خودروی خود را روی پیست نگه دارد.

فیلیپه ماسا در دور 48 تصادف کرد و از دور رقابت خارج شد. ردبول در اقدامی اشتباه مکس را برای تعویض تایر به گاراژ برد و تایر اینتر مدیت به او داد تا پنجم شود، پس از آن شدت باران افزایش یافت و ردبول دوباره مکس را به تایر وت مجهز کرد تا شانزدهم شود. در این بین روزبرگ رتبه دوم خود را پس گرفت.

مکس پس از آن موفق شد با سبقت های فوق العاده خود را از مقام شانزدهم به رتبه سوم برساند و روزبرگ هم همچنان به عنوان صدر نشین رقابت ها در این فصل، باقی ماند. با قهرمانی همیلتون حالا اختلاف دو راننده مرسدس تنها ۱۲ امتیاز است و این در حالی است که گرندپری امارات آخرین رقابت این فصل است.

جدول رقابت

قهرمانی همیلتون و مهمانی خداحافظی برای ماسا
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج