adexo3
۴۳۹۱۱۶
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

تیرانداز المپیکی: اینجا فقط اسمش تیم ملی است

تیرانداز ایران در المپیک ریو با اشاره به مشکلات تیم ملی گفت: خجالت‌آور است که بارها مشکلاتمان را فریاد بزنیم.

خبرگزاری ایسنا: پوریا نوروزیان ملی پوش تیراندازی در خصوص رقابت‌های قهرمانی آسیا اظهار کرد: در این مسابقات در حد خودم نبودم و انتظار داشتم جز سه نفر اول باشم. شاید بخشی تقصیر من بود اما بخش عمده به دلیل اردوهای تیم ملی بود. قبلاً در تیراندازی خفیف مشکل امکانات داشتیم اما حالا در بادی نیز به مشکل خوردیم. در گذشته مشکل فشنگ داشتیم اما بعد از المپیک مشکل ساچمه هم پیدا کردیم. من باید خوش آمد بگویم به مشکل جدید!

وی ادامه داد: به ما ساچمه‌های همیشگی را که قبلا تست شده بود، نمی‌دادند و از ساچمه‌های متفرقه استفاده می‌کردیم و همان را هم می‌شمردند و به تعداد محدود می‌دادند. خجالت آور است که مشکلات تغذیه و حقوق نداده را بارها اعلام کنیم. نمی دانم اصلا مسئولان می شنوند که احتمالا دوست ندارند بشنوند.

نوروزیان افزود: ما چطور امرار معاش کنیم وقتی قرار داد های لیگ را در پایان فصل میگیریم و حقوق های تیم ملی را هم نمی دهند. چطور توقع دارند نتیجه بگیریم. شرایط تیم های دیگر را ببینند خودشان متوجه تفاوت ما با آنها می شوند.

تیرانداز المپیکی: اینجا فقط اسمش تیم ملی است

ملی پوش تیراندازی با اشاره به مصدومیتش گفت: من در این مدت مدام فیزیوتراپی بودم. من باید یک دوره تیراندازی را کنار بگذارم تا به درمانم برسم که همه این‌ها را باید از جیب بگذارم. اینجا فقط اسمش تیم ملی است اصلا در حد تیم ملی نیست. وقتی هزینه درمان را نداشته باشم باید با درد تمرین کنم!

تیرانداز ایران در المپیک ریو گفت: همه ملی پوشانی که هستند، با غیرت اینجا حضور دارند تنها به عشق ایران و رشته تیراندازی.

اما وقتی انقدر کم لطفی می‌بینیم نا امید می شویم. هیچ پشتوانه ای نداریم. بعد از المپیک کلا نوروزیان فراموش شد. از هیات ایلام حتی به من زنگ هم نزدند ببینند چه می‌کنم.

وی در خصوص عدم حضور لازلو سوچک اظهار کرد: اول باید بگم واقعا دلمان برایش تنگ شده است. او یکی از بهترین مربیان دنیاست. جای خالی او شدیدا در رقابت های قهرمانی آسیا حس می‌شد. اینانلو مربی فوق العاده‌ای است اما حضور لازلو در کنار تیم لازم بود و کنار گذاشتنش تیم را در شوک برد. اینانلو خیلی زحمت کشید و با مشکل ساچمه دست و پنجه نرم کرد و نگذاشت تمرین ما قطع شود.

نوروزیان اضافه کرد: من این همه تلاش نکردم که بخواهم تیراندازی را کنار بگذارم. من با مشکلات زیادی سربازی را گذراندم. حالا مشکل خروج از کشور ندارم و امیدوار به آینده هستم.

وی در پایان گفت: المپیک تجربه بزرگی برایم بود. فعلا دنبال مدال جهانی هستم. حسین باقری طلسم مدال نگرفتن مردان در مسابقات جهانی را شکست و من هم امیدوارم مدال جهانی بگیرم. در المپیک ریو در دو ماه آخر ما اردوهای خوب را سپری کردیم. چهار ساله دیگر که می‌رسد تازه یاد المپیکی‌ها می‌افتند. باید از حالا به فکر المپیک ژاپن بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ورزش فقط خلاصه شده فوتبال و بس بقیه رشته ها هیچ حمایتی نمیشود .فرزند من هم جزو تیم ملی تیر و کمان هست ولی حتی اردوها و مسابقات داخل و جارج را باید از جیلش هزینه کنه و یه ریال حمایت نمیشود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج